SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik heb net babi pangang en foejonghai opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Helloooooooquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb besteld
bami
babi pangang
zoetzure kip
gebakken banaan
loempia
cassave chipsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik wil mee etenquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb besteld
bami
babi pangang
zoetzure kip
gebakken banaan
loempia
cassave chips
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
3000?quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:35 schreef Lovely het volgende:
Ik had stamppot rauwe andijvie met een speklap![]()
Oehquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:35 schreef Lovely het volgende:
Ik had stamppot rauwe andijvie met een speklapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker ik heb zo sushi.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:35 schreef Lovely het volgende:
Ik had stamppot rauwe andijvie met een speklapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En dan nog Chinees erachteraanquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:35 schreef Lovely het volgende:
Ik had stamppot rauwe andijvie met een speklap![]()
![]()
Ik heb gewoon zin om met een mes ergens op los te hakken dus bestel ik niksUw ADH vitamine Worst
Een keer gehad, maar dan met dat vieze groene spul erom heen..misschien toch maar eens zonder dat proberenquote:
Ja een klein beetje of ik pik alle gebakken banaan inquote:
Zeewier/nori?quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een keer gehad, maar dan met dat vieze groene spul erom heen..misschien toch maar eens zonder dat proberenUw ADH vitamine Worst
Bedoel je zeewier?quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een keer gehad, maar dan met dat vieze groene spul erom heen..misschien toch maar eens zonder dat proberenTrotste mama van Ambar
Je weet nog wel ergens een koe in een wei te staan, of bn je meer van:quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb gewoon zin om met een mes ergens op los te hakken dus bestel ik niks
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Yes, dat vond ik echt ranzig, maar dat is ook al jaren geledenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Weekeinde!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Is het hele idee van sushi niet rijst en zeewier?Trotste mama van Ambar
Herrezen uit zijn bunker!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee gewoon groentjesquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet nog wel ergens een koe in een wei te staan, of bn je meer van:
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Rijst wel maar zeewier nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het hele idee van sushi niet rijst en zeewier?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En dan er iets van vis/groente/vlees opflikkeren en je hebt sushiquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het hele idee van sushi niet rijst en zeewier?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet nog wel ergens een koe in een wei te staan, of bn je meer van:
Bekijk deze YouTube-videoMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Niet per se, nigiri heeft geen zeewier en sashimi ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het hele idee van sushi niet rijst en zeewier?Uw ADH vitamine Worst
klobMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
klob ,eenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Dat klobt nietMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Bolken aan je been
Jij ook al?quote:Ik ook
![]()
![]()
Sinterklaaskapoentje
Eet met kerst kalkoentje
Hij valt in slaap, dat is fijn
En beter dan konijn
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Mooi Sinterklaas gedichtquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:51 schreef Homijn het volgende:
![]()
Sinterklaaskapoentje
Eet met kerst kalkoentje
Hij valt in slaap, dat is fijn
En beter dan konijn:')![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee, sta ik toch een keer 1ste![]()
![]()
Eind november staan er al kerstbomenquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mooi Sinterklaas gedicht
De kerstman is niet van de schrik bekomen
Maar hij is voor de commerciële druk gezwicht
En heeft het gat met Sinterklaas gedicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
SmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet al mijn puntenquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee, sta ik toch een keer 1ste![]()
![]()
Heb ik net ook maar ff besteld. Daarna terug naar huis gelopen omdat Mini-ToT aan het eten is. Over een paar minuten ga ik het ophalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ieniminimuis had de mie nie
Stond bij Jumbo in de rij
Nu heeft ienimini de mie
En is zij erg blijMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrsinterklaaskapoentje
![]()
Iemand hier die s2 van squid game al heeft gezien? Moeite waard?:')![]()
Nog niet gezienquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand hier die s2 van squid game al heeft gezien? Moeite waard?
Wel gelezen dat de maker t voor t geld deed♡♡♡♡![]()
Ja begrijpelijk wrlquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je soortgenoot wordt daar aan stukken gesneden he!♡♡♡♡![]()
En nu naar m'n ouders, kijken wat mutti gemacht heeft
Jij ook smakelijk etenquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Waar zou die het anders voor doenquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nog niet gezien
Wel gelezen dat de maker t voor t geld deed
:')![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ook zoquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker hun laten koken:')![]()
Nou.. hoop als creatieve uiting/ behoefte om mensen te vermaken etcquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar zou die het anders voor doen♡♡♡♡![]()
Zoooo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik lees wisselend verhalenquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou.. hoop als creatieve uiting/ behoefte om mensen te vermaken etc
Ik ga er vanavond maar mee starten denk ik:')![]()
Let us know!quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik lees wisselend verhalen
Ik ga er vanavond maar mee starten denk ik♡♡♡♡![]()
De UI-politie heeft dit bolkplaatje goedgekeurd.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Lekker eet smakelijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik net ook maar ff besteld. Daarna terug naar huis gelopen omdat Mini-ToT aan het eten is. Over een paar minuten ga ik het ophalen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
S1 ook niet gezien.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand hier die s2 van squid game al heeft gezien? Moeite waard?
Niets voor mij![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Te edgy?quote:
Ik vond het wel goed. Goeie maatschappelijke kritiek. Wel matig einde.:')![]()
Nee al dat geweld.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Te edgy?
Ik vond het wel goed. Goeie maatschappelijke kritiek. Wel matig einde.![]()
Thuisbezorgd
En ze waren best snel ja.
En ik denk dat ik dood wil gaan als een gebakken banaanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Zo mooi dat je bij de Chinees altijd voor 3 dagen aan eten krijgtquote::')![]()
Omdat ie aan S1 niks heeft overgehoudenquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nog niet gezien
Wel gelezen dat de maker t voor t geld deed![]()
Bakken vol iddquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo mooi dat je bij de Chinees altijd voor 3 dagen aan eten krijgt
Smakelijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op naar mijn ouders voor het eten
@kreequote:Op vrijdag 27 december 2024 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo mooi dat je bij de Chinees altijd voor 3 dagen aan eten krijgt![]()
![]()
Volgende keer maar een extra portie gebakken banaan bestellenTrotste mama van Ambar
ik zit nog te twijfelen of ik een diepvries pizza in de oven gooi of gewoon wat bestel
Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon bestellen, ga ik ook doenquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:25 schreef kree het volgende:
ik zit nog te twijfelen of ik een diepvries pizza in de oven gooi of gewoon wat bestel![]()
![]()
Doe maar pizza in de ovenquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:25 schreef kree het volgende:
ik zit nog te twijfelen of ik een diepvries pizza in de oven gooi of gewoon wat bestel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon wat bestellen en dat op een pizza in de oven gooien!quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:25 schreef kree het volgende:
ik zit nog te twijfelen of ik een diepvries pizza in de oven gooi of gewoon wat bestel![]()
![]()
Hey Kree
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Gebakken banaan!quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:25 schreef kree het volgende:
ik zit nog te twijfelen of ik een diepvries pizza in de oven gooi of gewoon wat bestelTrotste mama van Ambar
Mwa dat is nog wel riskant maar goed, kan de dag er naar wel lekker na de wcquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook niet
In de koelkast en de volgende dag van eten
Ik heb Chinees wel eens 3 dagen later gegeten. Leef nog steedsquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat is nog wel riskant maar goed, kan de dag er naar wel lekker na de wcTrotste mama van Ambar
Een dag in de koelkast is geen probleem hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat is nog wel riskant maar goed, kan de dag er naar wel lekker na de wc![]()
![]()
Ach je gaat er ook niet dood van/aanquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb Chinees wel eens 3 dagen later gegeten. Leef nog steeds
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ja johquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb Chinees wel eens 3 dagen later gegeten. Leef nog steeds:')![]()
En niet zoals kree het doet; tot de komeet Halley weer eens voorbij komt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een dag in de koelkast is geen probleem hoor![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En niet zoals kree het doet; tot de komeet Halley weer eens voorbij komt.![]()
![]()
ik ook hoor, nog wel langer als 3 dagen ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb Chinees wel eens 3 dagen later gegeten. Leef nog steedsDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook hoor, nog wel langer als 3 dagen ookPoint proven!quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En niet zoals kree het doet; tot de komeet Halley weer eens voorbij komt.![]()
![]()
nooit last van gehad eigenlijk. denk dat dag of 5 in de koelkast wel het langst was.quote:
Als ik het in de vriezer gooi dan eet ik het nog wel eens een maand later.Do what you love, love what you do!![]()
Als je date je date mee naar huis neemt voor een etentje, dan chinees van 3 dagen voor zetten
Er zijn leukere manieren om je date te vermoordenTrotste mama van Ambar
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb m'n lul ook wel eens verdraaid!quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:38 schreef mario390 het volgende:
goede avond, deze heeft het in de luft verdraaid
https://www.blick.ch/spor(...)annt-id20448461.html
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb m'n lul ook wel eens verdraaid!weet je niet wat luft is ?
![]()
Scheißequote:Op vrijdag 27 december 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik spreek überhaupt.....maar één woord Duits!
Negen maanden later werd je vader?quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb m'n lul ook wel eens verdraaid!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:09 schreef mario390 het volgende:
om dat hier niemand top 2000 plaatst heb ik vergeten luisteren.
Net de eerste aflevering van nieuwe seizoen squid games gezien begint weer tof
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:09 schreef mario390 het volgende:
om dat hier niemand top 2000 plaatst heb ik vergeten luisteren.
Het staat gvd in de aankondigingen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Seizoen 2 staat er net op.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niet gekijkt naar ankondingenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het staat gvd in de aankondigingen![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:57 schreef mario390 het volgende:
om dat hier niemand top 2000 plaatst heb ik vergeten luisterenga je wel op tijd plassen?
![]()
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Omdat ie aan S1 niks heeft overgehouden
Vind ik zielig♡♡♡♡![]()
Wat bedoel jequote:Op vrijdag 27 december 2024 19:16 schreef mario390 het volgende:
bijna niemand van laatste jaar in topic♡♡♡♡![]()
Ik kon er wel van genieten.quote:
Die challenge dat ze het gingen naspelen vond ik ook wel leuk maar wel minder.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ditquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik spreek überhaupt.....maar één woord Duits!♡♡♡♡![]()
Ik heb daar gepost de eerste dagquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat bijna niemand van laatste jaar in top 2000 toipc isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vergeet het ook steedsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt wel mee volgens mij.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat bijna niemand van laatste jaar in top 2000 toipc issinterklaaskapoentje
![]()
Ben aan het stuiteren van de koffie!!!
Life is Strange kopen en spelen of squid Game kijken????:')![]()
Ga lekker stuiterenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Top 2000
Elk jaar dezelfde lijst![]()
![]()
Hotel California, Bohemian rhapsody.....quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Top 2000
Ach, toch een leuke traditie. Het staat hier meestal wel op.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Top 2000
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik wil weer radio 49 luisteren maar er draaien tegenwoordig te weinig DJsquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach, toch een leuke traditie. Het staat hier meestal wel op.
Had op het werk wel de top 2000 aan. Het is ook wel oké.:')![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jou he
Je kloo al geputst?![]()
![]()
Als ik thuis ben dan vind ik het ook altijd wel leuk om aan te haken bij radio 49.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil weer radio 49 luisteren maar er draaien tegenwoordig te weinig DJs
Had op het werk wel de top 2000 aan. Het is ook wel oké.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja maar gisteren draaide Melting niet ivm kerstquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Als ik thuis ben dan vind ik het ook altijd wel leuk om aan te haken bij radio 49.
En morgen ben ik hoogstwaarschijnlijk bij ToT
Misschien kunnen we de radio daar wel draaien en dan ga ik alsnog op mijn telefoon posten
:')![]()
Misschien heb je er morgen ook geen behoefte aan, genoeg andere leuke dingen om je heen dan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar gisteren draaide Melting niet ivm kerst
En morgen ben ik hoogstwaarschijnlijk bij ToT
Misschien kunnen we de radio daar wel draaien en dan ga ik alsnog op mijn telefoon posten![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:31 schreef mario390 het volgende:
de in topic weten niks, zeggen alles foutNah so wass! Lieber gott!
sinterklaaskapoentje
![]()
Fokkers IRL om me heenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien heb je er morgen ook geen behoefte aan, genoeg andere leuke dingen om je heen dan.
Dat moet haast wel goed gaan:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ben je nog steeds pro zwarte piet? In 2024?quote::')![]()
Haha nou de strijd is verloren.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je nog steeds pro zwarte piet? In 2024?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Paar jaar geleden alquote:
Ik was eerst pro, maar al snel indifferent. Vond vooral dat mensen zich niet zo druk moesten maken.:')![]()
Stelletje waailappenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:31 schreef mario390 het volgende:
de in topic weten niks, zeggen alles fout![]()
![]()
Ik hoorde dat het telefoons in de bak gooien is in de hal bij @ToTquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien heb je er morgen ook geen behoefte aan, genoeg andere leuke dingen om je heen dan.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het telefoons in de bak gooien is in de hal bij @:ToTKlinkt als een goed idee!
![]()
Mooi zo, punten scoren in DTS morgen dus.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het telefoons in de bak gooien is in de hal bij @:ToT![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Kom jij ook?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het telefoons in de bak gooien is in de hal bij @:ToT:')![]()
Jaaa!!quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Mooi zo, punten scoren in DTS morgen dus.
* boks![]()
Ik ben er niet bij hequote:Op vrijdag 27 december 2024 19:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Mooi zo, punten scoren in DTS morgen dus.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Bolk
Zit nog steeds te twijfelen om ¤41,99 aan die game uit te graven:')![]()
Die producer van Flodder maar dat liep voor Huub beter af.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Kan gewoonquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je nog steeds pro zwarte piet? In 2024?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: