SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik heb net babi pangang en foejonghai opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Helloooooooquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb besteld
bami
babi pangang
zoetzure kip
gebakken banaan
loempia
cassave chipsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik wil mee etenquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb besteld
bami
babi pangang
zoetzure kip
gebakken banaan
loempia
cassave chips
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
3000?quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:35 schreef Lovely het volgende:
Ik had stamppot rauwe andijvie met een speklap![]()
Oehquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:35 schreef Lovely het volgende:
Ik had stamppot rauwe andijvie met een speklapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker ik heb zo sushi.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:35 schreef Lovely het volgende:
Ik had stamppot rauwe andijvie met een speklapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En dan nog Chinees erachteraanquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:35 schreef Lovely het volgende:
Ik had stamppot rauwe andijvie met een speklap![]()
![]()
Ik heb gewoon zin om met een mes ergens op los te hakken dus bestel ik niksUw ADH vitamine Worst
Een keer gehad, maar dan met dat vieze groene spul erom heen..misschien toch maar eens zonder dat proberenquote:
Ja een klein beetje of ik pik alle gebakken banaan inquote:
Zeewier/nori?quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een keer gehad, maar dan met dat vieze groene spul erom heen..misschien toch maar eens zonder dat proberenUw ADH vitamine Worst
Bedoel je zeewier?quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een keer gehad, maar dan met dat vieze groene spul erom heen..misschien toch maar eens zonder dat proberenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je weet nog wel ergens een koe in een wei te staan, of bn je meer van:quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb gewoon zin om met een mes ergens op los te hakken dus bestel ik niks
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: