Zouden sancties op moeten staan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:34 schreef Redefine het volgende:
Maar om hier nou als volwassene op te gaan stemmen...
Ja dat had ik net al gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:37 schreef Isorden het volgende:
Snel tanden poetsen en je haar kammen.
Daar ligt ie toch allang in toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:37 schreef Isorden het volgende:
Paul McCartney gaat volgens mij al liedjes schrijvend zn kist in ooit.
Was eerst je handenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
Tijd voor bier. Man man man wat een ellende
Zou niet misstaan in het (nog op te richten) FOK! Top 2000 Museum.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:35 schreef TLC het volgende:
Deze staat op mijn cassettebandje van de allereerste Top 2000, je hoort Frits Spits nog aan t eind![]()
Spreek met twee woordenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stop maar even.
Begin maar helemaal opnieuw.
Tanden poetsen en dan bier? Nee, zonde van het bierquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
Tijd voor bier. Man man man wat een ellende
Dat zijn er meer dan tweequote:
Ja kloptquote:
De Top 10 meest onverklaarbare posts van Tussle. De meest zeldzame biertjes van Dagoduck.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zou niet misstaan in het (nog op te richten) FOK! Top 2000 Museum.
Verder o.a.: enkele uitgetrokken onderbroekjes, de microfoon van @:billdauterive , de B van Fred, de kennis van Essn, het vermogen van Dago en de deksel van @:oscarmopperkont natuurlijk.
Andere suggesties?
Voor dat stukje van mij heb je niet zoveel ruimte nodigquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zou niet misstaan in het (nog op te richten) FOK! Top 2000 Museum.
Verder o.a.: enkele uitgetrokken onderbroekjes, de microfoon van @:billdauterive , de B van Fred, de kennis van Essn, het vermogen van Dago en 't deksel van @:oscarmopperkont natuurlijk.
Andere suggesties?
Fred voegt toe:
De Top 10 meest onverklaarbare posts van Tussle. De meest zeldzame biertjes van Dagoduck.
Stemrecht inleveren voor drie jaar.quote:
Waylon al eerder.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben erg op Ilse afgeknapt na het doodzwijgen van the voice debacle.
Ik lang ervoor al.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben erg op Ilse afgeknapt na het doodzwijgen van the voice debacle.
Reeds besproken.quote:
Waylon sprak zich er tenminste over uit. Ilse zweeg in alle talen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waylon al eerder.
Al knapte daar wel meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |