Ik wel, had het niet gemist als ik het niet kendequote:
De DRUK van de TT.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Weet je wat, als ik lapo heb dan mag iedereen het lekker uitvechten voor een mooie TT. Heb geen zin meer in al het gezeik als ik op niks kan komen.
Dit mag ook voor mij gelden, zoals elk jaar. Ik merk toch al nooit dat ik de lapo heb. Dus kaap gerustquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Weet je wat, als ik lapo heb dan mag iedereen het lekker uitvechten voor een mooie TT. Heb geen zin meer in al het gezeik als ik op niks kan komen.
Neenee, we hebben bet besproken dat the only way is upquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er verdwijnen ook steeds meer klassiekers.
Ja deze ken ik welquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:27 schreef peaceman het volgende:
zul je zien dat essnhills de volgende wel kent
Hey, ik zei niet dat ik er blij mee benquote:
En voor mij.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit mag ook voor mij gelden, zoals elk jaar. Ik merk toch al nooit dat ik de lapo heb. Dus kaap gerust
In ieder geval een hoop mensen die dat niet meer doen, -374quote:
Jamaar de vorige was wel mooiquote:
Heb het idee dat ze nu zowat elk uur langskomenquote:
Al heel blij dat die samenwerking met Beyonce er niet instaat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:28 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien wel de ergste coldplay in de lijst voor mij
dat is waarquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey, ik zei niet dat ik er blij mee ben
Mooi.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval een hoop mensen die dat niet meer doen, -374
Ssstt.... maak ze niet wakker.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Al heel blij dat die samenwerking met Beyonce er niet instaat.
Nee vertel…quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:29 schreef alopio het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik het een matige dag vind
Jaquote:
Weet ik niet, maar ik zei t vanmorgen alquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:29 schreef alopio het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik het een matige dag vind
Ik ging checken of ik niet opeens Sky Radio aan had staanquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze nu zowat elk uur langskomen
jij zou toch pas weer om een uur of 5 terugkeren?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik zei t vanmorgen al
Als wij het beiden zeggen dan zal er wel een kern van waarheid inzittenquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik zei t vanmorgen al
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Coldplay en PVV-stemmers hebben 1 overeenkomst: het zijn er veel te veel
Gelachen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het feit dat er een Coldplay op 2 (!) staat in de lijst geeft al aan dat er iets ernstig mis is in dit landquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, ik zei dat dan t niveau omhoog gingquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij zou toch pas weer om een uur of 5 terugkeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |