Bijzonder ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nummer verpest sinds een vriendin vertelde dat een jongen heel hard in haar stootte op "build a rocket boys".
Ja met name die PEM is een bitchquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is vooral heel lastig om te constateren dat de way niet up is en je al je energie moet steken om te blijven op een niveau waar je ook gewoon allesbehalve tevreden mee bent.
REM > PEMquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja met name die PEM is een bitch
Die had boven dat zoetsappige gezwijmel van If You Leave Me Now mogen staanquote:
Die nam de titel iets te letterlijk?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nummer verpest sinds een vriendin vertelde dat een jongen heel hard in haar stootte op "build a rocket boys".
MOETENquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die had boven dat zoetsappige gezwijmel van If You Leave Me Now mogen staan
Ja dat is een klassiekerquote:
Eenschquote:
Schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Weet je wat, als ik lapo heb dan mag iedereen het lekker uitvechten voor een mooie TT. Heb geen zin meer in al het gezeik als ik op niks kan komen.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:24 schreef alopio het volgende:
Ik vind dit een matige dag tot nu toe
Mag ik dat zeggen?
Er verdwijnen ook steeds meer klassiekers.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die hebben we in deze lijst wel meer.
Vaag bekende liedjes zijn dat toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die hebben we in deze lijst wel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |