Ja, 3e Kerst iigquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Haha ja,
Maar toch zou je hopen er een keer vanaf te komen.....
Dit is nu het 3e jaar dat je er mee loopt te tobben?
Als Essn bij ons weggaat, mogen wij dan met haar mee?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je maar niet bij ons weggaat
quote:
The only way is up.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, 3e Kerst iig
2,5 jaar ziek
Maargoed. Deze Kerst ging wel beter dan vorig jaar. En sowieso veel beter ean het jaar ervoor
Nee, maar die krijg je ook gratis....quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat verkoopt niet zo lekker
Die ene had toch anorexia?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zeker na al die woede, venijn en geschreeuw van de Carpenters.
Ohquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
was een verwijzing naar het liedje mop
Het is vooral heel lastig om te constateren dat de way niet up is en je al je energie moet steken om te blijven op een niveau waar je ook gewoon allesbehalve tevreden mee bent.quote:
ik dacht dat ze Karen heettequote:
Babyquote:
Die stukjes die dan in je sok blijven hangen wat je niet merkt en dan na een halve dag gaan prikken in je voet anti genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ben nieuwe sokken aan het 'uitpakken', overal van die stukjes plastic waarmee ze samengehouden worden. Meh.
Ja het werd ongemerkt in mijn tas erbij gestopt. Had geen keuzequote:Op vrijdag 27 december 2024 14:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, maar die krijg je ook gratis....
no problem.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Mijn brein is achtergebleven aan het Kerstdiner denk ik
Wie verzint het. Brandstapel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Die stukjes die dan in je sok blijven hangen wat je niet merkt en dan na een halve dag gaan prikken in je voet anti genot
Dat zouden ze ook wel mogen verbieden wmbquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ben nieuwe sokken aan het 'uitpakken', overal van die stukjes plastic waarmee ze samengehouden worden. Meh.
Een kleine amuse?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Mijn brein is achtergebleven aan het Kerstdiner denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |