Ja, tsja.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In mijn regio is Bavaria the Holy Grail wat betreft pilsener
Mijn stamkroeg heeft HJ op de fles.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Hier is het Amstel wat de klok slaat. Al heeft mijn stamkroeg HJ op de tap, uiteraard.
Volgens donk hij al Grolsch toen hij nog elders woonde. Donk toen een tijdje Heineken maar sinds een paar jaar speciaal bier of Grolsch. Het is mij om het even.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Fair enough, maar als je er lang genoeg woont dan ga je het vanzelf makkelijk overnemen denk ik
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In mijn regio is Bavaria the Holy Grail wat betreft pilsener
Liever nog Emmylouquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier had ook The Lion's Roar kunnen staan.
Nu klink je als een sekswerker.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
yup. En vergeet je 50 euro niet.
Dan zou ik die stamkroeg maar goed sponsoren voordat ie weg isquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Hier is het Amstel wat de klok slaat. Al heeft mijn stamkroeg HJ op de tap, uiteraard.
4 euroquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:40 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel cash hebben jullie eigenlijk in huis?
Ik vraag dit voor een neef
Grolsch is dan ook gewoon beterquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verbaast me ook weer helemaal niks![]()
Tukkers hebben Grolsch als religie, ben ik heilig van overtuigd. Ik zei voor de grap een keer in een groepsapp met klasgenoten dat ik Heineken lekkerder vond dan Grolsch. Oorlog is ontstaan
Spaargeld van m’n dochter.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:40 schreef PippenScottie het volgende:
Veels te weinig bij een rampquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:40 schreef PippenScottie het volgende:
kut, je hebt het door.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu klink je als een sekswerker.
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Grolsch is dan ook gewoon beter
Je hebt bier ... en je hebt Grolsch
Ik denk ¤ 15quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mag hier belastingtechnisch geen uitspraken over doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, dat is ook gewoon dichter bij de oorsprong.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, tsja.
Ik drink toch het liefst echte pils uit het voormalig Oostblok. Tsjechië maar ook Slovenië heeft heerlijke pilsjes
ach bij een ramp heb je alleen wat aan cash zolang er voorraad is. Zo lang is dat niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Veels te weinig bij een ramp
Hoe ga je dan eten, zonder lichaam?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik kan altijd nog mijn lichaam verkopen hier in een portiek
Ja. Net als:quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Grolsch is dan ook gewoon beter
Je hebt bier ... en je hebt Grolsch
auquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Net als:
Je hebt muziek.... en je hebt Coldplay.
Niet meer nodig. Mijn rampenplan is om de eerste te zijn die dood gaat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe ga je dan eten, zonder lichaam?
of Thank God for girls van Weezerquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:42 schreef Evenstar het volgende:
HIer had ook Girls Girls Girls van Mötley Crüe kunnen staan
Ik dacht wat moet je nou met cash in oorlogstijd. Als het echt foute boel is is de waarde ervan gewoon de papierwaardequote:Op vrijdag 27 december 2024 12:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach bij een ramp heb je alleen wat aan cash zolang er voorraad is. Zo lang is dat niet.
Dat bass thoquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Al vind ik dit wat te hoog voor dit standaard liedje
Nou hou de glam metal maar beperkt in de lijstquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:42 schreef Evenstar het volgende:
HIer had ook Girls Girls Girls van Mötley Crüe kunnen staan
John Deacon dat wel jaquote:
Ik vind het echt niet kunnen dat MC er niet in staat hoor. Zo'n grote band, maar op één of andere reden is het totaal aan Nederland voorbij gegaan lijkt het.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou hou de glam metal maar beperkt in de lijst
Hoewel ik Ratt wel echt graag luisterde tijdje terug.
precies. En sowieso... 50 euro? dat is zonder inflatie nog wat waard, maar in oorlogstijd gaat de inflatie wel ietsje stijgen en heb je dus geen zak aan 50 euro.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht wat moet je nou met cash in oorlogstijd. Als het echt foute boel is is de waarde ervan gewoon de papierwaarde
Brian doet er op May. John Deacon ook.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb lang niet geweten dat dit Queen was.
Ja op zich wel mee eens, glam metal is sowieso niet echt een ding hier. Ben er zelf ook niet per se van, maar Motley Crue heb ik weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet kunnen dat MC er niet in staat hoor. Zo'n grote band, maar op één of andere reden is het totaal aan Nederland voorbij gegaan lijkt het.
Poison ook niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet kunnen dat MC er niet in staat hoor. Zo'n grote band, maar op één of andere reden is het totaal aan Nederland voorbij gegaan lijkt het.
Zoals wel vaker....quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh ja die moeten ook allemaal nog komen zeker. Heb nog weinig Kwien gehoord tot nu toe.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De helft van hun noteringen vind ik zwaar overbodig.
Was Roger ook?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Brian doet er op May. John Deacon ook.
Die laatste vind ik mooi.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Poison ook niet.
Nothing But A Good Time, of wat lijstgevoeliger, Every Rose Has It's Thorn had er wel in gemogen.
Maar was Roger Taylor ook?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Brian doet er op May. John Deacon ook.
quote:
Hoe doen jullie dat toch?quote:
In Zweden hoor je het gewoon op de radio, van Girls Girls Girls tot Kickstart My Heart to Home Sweet Home en dan niet alleen op de rockzenders. In Nederland komt je het nergens tegen, heel apartquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja op zich wel mee eens, glam metal is sowieso niet echt een ding hier. Ben er zelf ook niet per se van, maar Motley Crue heb ik weinig problemen mee.
Dat heb je wel vakerquote:
Ja, al snel kwam ik erachter dat Nederland overheerst is door wansmaak.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
In Zweden hoor je het gewoon op de radio, van Girls Girls Girls tot Kickstart My Heart to Home Sweet Home en dan niet alleen op de rockzenders. In Nederland komt je het nergens tegen, heel apart
..maar goed NL radio is ook wel behoorlijk beperkt eigenlijk en beetje buiten de lijntjes kleuren is al snel vies bah.
"Paar keer"quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
Paar keer live gezien.
[ afbeelding ]
We posten hier al even, dat is een soort magie.quote:
Wansmaak is ook smaak.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, al snel kwam ik erachter dat Nederland overheerst is door wansmaak.
Ik hou het bij 2x.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
Paar keer live gezien.
[ afbeelding ]
Sterkte en beterschapquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk niet dat het door de T2K komt, maar ik ben inmiddels al weer een paar uurtjes dusdanig beroerd dat ik net het toilet oraal heb gevuld. Ik duik mijn bed in…
Ah no! Beterschapquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk niet dat het door de T2K komt, maar ik ben inmiddels al weer een paar uurtjes dusdanig beroerd dat ik net het toilet oraal heb gevuld. Ik duik mijn bed in…
Beterschapquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Beterschapquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:47 schreef MadMaster het volgende:
dat komt omdat je verliefd bentquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik zing hier 'Als ze er niet is' op.
Ooh shit.. Kan Huub iets voor je doen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Dat, en voor de luisteraar beslissen wat ze leuk moeten vinden vooral. Niet de keuze geven.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, al snel kwam ik erachter dat Nederland overheerst is door wansmaak.
beterschapquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Beterschap!quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Die motherfuckers vliegen hier ook weer rondquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:48 schreef Dagoduck het volgende:
Voor de statistieken: dat waren weer 5 rouwvliegjes.
Oei,beterschap gewenst.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Ow dat is balen. Beterschap!quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:47 schreef MadMaster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |