Hoe ga je dan eten, zonder lichaam?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik kan altijd nog mijn lichaam verkopen hier in een portiek
Ja. Net als:quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Grolsch is dan ook gewoon beter
Je hebt bier ... en je hebt Grolsch
auquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Net als:
Je hebt muziek.... en je hebt Coldplay.
Niet meer nodig. Mijn rampenplan is om de eerste te zijn die dood gaat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe ga je dan eten, zonder lichaam?
of Thank God for girls van Weezerquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:42 schreef Evenstar het volgende:
HIer had ook Girls Girls Girls van Mötley Crüe kunnen staan
Ik dacht wat moet je nou met cash in oorlogstijd. Als het echt foute boel is is de waarde ervan gewoon de papierwaardequote:Op vrijdag 27 december 2024 12:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach bij een ramp heb je alleen wat aan cash zolang er voorraad is. Zo lang is dat niet.
Dat bass thoquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Al vind ik dit wat te hoog voor dit standaard liedje
Nou hou de glam metal maar beperkt in de lijstquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:42 schreef Evenstar het volgende:
HIer had ook Girls Girls Girls van Mötley Crüe kunnen staan
John Deacon dat wel jaquote:
Ik vind het echt niet kunnen dat MC er niet in staat hoor. Zo'n grote band, maar op één of andere reden is het totaal aan Nederland voorbij gegaan lijkt het.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou hou de glam metal maar beperkt in de lijst
Hoewel ik Ratt wel echt graag luisterde tijdje terug.
precies. En sowieso... 50 euro? dat is zonder inflatie nog wat waard, maar in oorlogstijd gaat de inflatie wel ietsje stijgen en heb je dus geen zak aan 50 euro.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht wat moet je nou met cash in oorlogstijd. Als het echt foute boel is is de waarde ervan gewoon de papierwaarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |