Brian doet er op May. John Deacon ook.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb lang niet geweten dat dit Queen was.
Ja op zich wel mee eens, glam metal is sowieso niet echt een ding hier. Ben er zelf ook niet per se van, maar Motley Crue heb ik weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet kunnen dat MC er niet in staat hoor. Zo'n grote band, maar op één of andere reden is het totaal aan Nederland voorbij gegaan lijkt het.
Poison ook niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet kunnen dat MC er niet in staat hoor. Zo'n grote band, maar op één of andere reden is het totaal aan Nederland voorbij gegaan lijkt het.
Zoals wel vaker....quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh ja die moeten ook allemaal nog komen zeker. Heb nog weinig Kwien gehoord tot nu toe.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De helft van hun noteringen vind ik zwaar overbodig.
Was Roger ook?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Brian doet er op May. John Deacon ook.
Die laatste vind ik mooi.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Poison ook niet.
Nothing But A Good Time, of wat lijstgevoeliger, Every Rose Has It's Thorn had er wel in gemogen.
Maar was Roger Taylor ook?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Brian doet er op May. John Deacon ook.
quote:
Hoe doen jullie dat toch?quote:
In Zweden hoor je het gewoon op de radio, van Girls Girls Girls tot Kickstart My Heart to Home Sweet Home en dan niet alleen op de rockzenders. In Nederland komt je het nergens tegen, heel apartquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja op zich wel mee eens, glam metal is sowieso niet echt een ding hier. Ben er zelf ook niet per se van, maar Motley Crue heb ik weinig problemen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |