Sleep wel Redefinequote:Op vrijdag 27 december 2024 00:26 schreef Redefine het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer werken, al is het maar voor een dag.
Komt ooit wel weerquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is om zoiets als die eerste zinnen volgend jaar te kunnen zeggen.
Excuses.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liever geen manhoud het maar gewoon bij Billie
doe je goed, fijn om te horenquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit was wel echt mijn beste jaar in tijden. Afgestudeerd, een leuk baantje gekregen en heb nu een leuke meid waar ik vaker mee af zal spreken. Ook weer terug verhuisd naar Groningen. Achteraf was ik erg ongelukkig bij mn ouders in een dorp. Ik miste de stad en was er erg geïsoleerd. Dus mn leven is weer wat opgebloeid na een tijdje stilstand en problemen.
Mijn nieuwe Pullman matrassen met donzen dekbed.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:25 schreef peaceman het volgende:
wat was jullie mooiste belevenis in 2024?
Dit is absurd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
We zijn beide biersnobs
Erg blij voor je dat dit allemaal is gelukt!quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit was wel echt mijn beste jaar in tijden. Afgestudeerd, een leuk baantje gekregen en heb nu een leuke meid waar ik vaker mee af zal spreken. Ook weer terug verhuisd naar Groningen. Achteraf was ik erg ongelukkig bij mn ouders in een dorp. Ik miste de stad en was er erg geïsoleerd. Dus mn leven is weer wat opgebloeid na een tijdje stilstand en problemen.
Ho, afgestudeerd is al gelukt.quote:
Ja, zeker. Ik kon weer een beetje genieten en dat kon ik de jaren hiervoor niet of amper.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Was 2024 jullie een beetje goed gezind?
Wat kleine fijne momenten met familie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:25 schreef peaceman het volgende:
Goed te horen en ja, La Trappe Quadrupel blijft een klasse apartquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ervan genoten.![]()
![]()
De Quad was echt lekker, maar La Trappe Quadrupel blijft wel mijn favoriet. Motorolie kende ik al van eerdere escapades uiteraard.
Ik denk toch eindelijk van die studie af te zijn. Die scriptie was echt bloed zweet en tranen op een gegeven moment... Maar ik heb er toch wel echt meerdere gehad. Maar goed dat heb ik net al een beetje gedeeld. Denk als close 2nd de eerste date met die meid waar ik nu nog mee praat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:25 schreef peaceman het volgende:
Die zijn dus niet klein.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat kleine fijne momenten met familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |