Min puntje.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+1
Alleen jammer dat ze niet het café in dook toen ik er te gast was 2 dagen geleden
Sleep well alopioquote:
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Lenny heeft makkelijk lullen, met zijn dikke leuter
Genottelijk. Mijn noodpakket Kordaat is bijna op. Morgen GVD de deur uit dus.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, heb de Pohjala Enn Barrel BA Irish Coffee Imperial Stout opengetrokken
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Lenny heeft makkelijk lullen, met zijn dikke leuter
Sleep well Fredquote:
Met Lenny?quote:
Neequote:
Ik heb ooit een shot van een gescheurde broek en een anaconda gezienquote:
ja en jou?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Was 2024 jullie een beetje goed gezind?
Ik heb er wel eens beter voorgestaan na twee dagenquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
hoe dan? ben van half 3 vanmiddag tot over half 12 weg geweest
Hij scheurde een paar jaren geleden uit zijn broek on stage en toen heeft heel de wereld Mr Cab Driver kunnen aanschouwenquote:
Nope, weer niet groot geschapen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Billyquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Andersom heb ik jullie ook gemist. En de top 2000 ook
Jawel. Hopelijk gold dat ook voor jou.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Behalve dat ik na een jaar bij mn nieuwe werkgever al een vast contract kreeg was het eigenlijk een vrij rustig jaar verder.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Je hebt mijn Moersleutel Quad en Motorolie gemist.quote:
Heb zelf behoorlijk ingeslagen net voor kerst, en zelfs nog een paar dagen later terug geweest om ook voor een vriend een van z'n favo bieren mee te nemen voor m'n reis naar Praagquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Genottelijk. Mijn noodpakket Kordaat is bijna op. Morgen GVD de deur uit dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |