die tribute band natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bee Gees doen het hier dus ook heel goed@:Tussle266
Moet toch een reden hebben
PSV natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
Dit liedje gaat niet over Vitesse
Het zal allemaal prima in elkaar zitten, zo goed heb ik er nooit naar geluisterdquote:Op donderdag 26 december 2024 23:55 schreef alopio het volgende:
[..]
En dat voor een random pop zangeres
Daar waren we toch wel uit..de coverbandquote:Op donderdag 26 december 2024 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bee Gees doen het hier dus ook heel goed@:Tussle266
Moet toch een reden hebben
Ze is zooo gewoon geblevenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Best wel wonderlijk, voor met alle respect redelijk doorsnee muziek.
Toch 2x gewonnen de afgelopen maandquote:Op donderdag 26 december 2024 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
dit vind @Gale_Boetticher geen leuke grapquote:Op donderdag 26 december 2024 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
Of Mathieu van der Poelquote:Op donderdag 26 december 2024 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of de Cleveland Cavaliers
Noch over Groningen.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:57 schreef Evenstar het volgende:
Ik luister toch liever naar Taylor dan naar de Bee GeesRoger niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Nog maar op -6 de inhaalrace is begonnenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Toch 2x gewonnen de afgelopen 1,5 maand
Of de Graafschap.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Noch over Groningen.
Manmanman.
Voetbal kijk je niet voor je plezier.
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:57 schreef Evenstar het volgende:
Ik luister toch liever naar Taylor dan naar de Bee GeesOf Allan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Try being a Fenerbahce fanquote:Op donderdag 26 december 2024 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Noch over Groningen.
Manmanman.
Voetbal kijk je niet voor je plezier.
Wiegsequote:Op donderdag 26 december 2024 23:58 schreef Szura het volgende:
Tijd om weer naast de wieg plaats te nemen
huh nieuwe notering?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Dit nummer zegt me helemaal niks
We gaan er samen eens voor zitten en dan drie uur lang naar dit liedje luisterenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Dit nummer zegt me helemaal niks
Ik vermoed dat jij weinig volledige albums van haar gehoord hebquote:Op donderdag 26 december 2024 23:55 schreef Paul het volgende:
Taylor Swift12-jarige muziek
Taylor Swift
12-jarige muziek
Taylor Swift
12-jarige muziek
Taylor Swift
12-jarige muziek
Oh ja maakt Mourinho er weer de Mourinho show van?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Try being a Fenerbahce fan
Soms vraag ik mij af waarom ik fan ben, maar afscheid nemen lukt ook niet....
quote:1395 Oh Well Fleetwood Mac
1394 Down On The Corner Creedence Clearwater Revival
1393 Don't You Want Me The Human League
1392 Let Love Rule Lenny Kravitz
1391 Best Of You Foo Fighters
1390 Going Home: Theme Of The Local Hero Mark Knopfler
1389 Just Say Yes Snow Patrol
1388 Breathe (In The Air) Pink Floyd
1387 Supermarket Flowers Ed Sheeran
1386 Dichterbij Dan Ooit BLØF
1385 Since I've Been Loving You Led Zeppelin
Wth zou je daar fan van zijn?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Try being a Fenerbahce fan
Soms vraag ik mij af waarom ik fan ben, maar afscheid nemen lukt ook niet....
Ook, maar voetbal in Turkije is nog corrupter dan de verkiezingen in Rusland en daar kopt Mou nu ook achterquote:Op donderdag 26 december 2024 23:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja maakt Mourinho er weer de Mourinho show van?
Misschien Turkse afkomstquote:
Had niet gedacht dat je Lenny Kravitz zo hoog in het vaandel had staan eerlijk gezegdquote:
Dan boffen we maar.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
Over Pausini gesproken, daar had Ti Sento kunnen staan.
Ja, sowieso ben ik niet zo van die oude spelers uit topcompetities halen, ik hoor daar dat die dikwijls verkozen worden boven hun eigen jeugd. En die oudjes worden dan volgens mij ook flink betaald.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ook, maar voetbal in Turkije is nog corrupter dan de verkiezingen in Rusland en daar kopt Mou nu ook achter
Gio is alweer thuisquote:Op donderdag 26 december 2024 23:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ook, maar voetbal in Turkije is nog corrupter dan de verkiezingen in Rusland en daar kopt Mou nu ook achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |