Was de Bartshow niet genoeg vuurwerk danquote:Op donderdag 26 december 2024 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Zetten jullie alvast jullie oud/nieuw-UI's klaar?
Ben er zeer waarschijnlijk amper/niet bij aangezien ik in de buurt van Praag zit danquote:Op donderdag 26 december 2024 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn nieuw is oud is nieuw is hetzelfde.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Met die interviews er doorheen?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was de Bartshow niet genoeg vuurwerk dan
Maar waarom? Hij had net nog een echte gitaar vastquote:Op donderdag 26 december 2024 23:37 schreef Kopiko het volgende:
Jeroen speelt speciaal voor @:szura nog wat op de luchtgitaar.
Magdalena Bay in de Melkwegquote:Op donderdag 26 december 2024 23:27 schreef ok01 het volgende:
Wat was jullie favoriete concert afgelopen jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Oh.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Met die interviews er doorheen?
Dat is wel een bekende leugen jaquote:
Over 22 minuten is kerst voorbij, dan mag het weerquote:Op donderdag 26 december 2024 23:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben er zeer waarschijnlijk amper/niet bij aangezien ik in de buurt van Praag zit dan
quote:
Het "Earring & Ik" natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:27 schreef ok01 het volgende:
Wat was jullie favoriete concert afgelopen jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |