Maar dat was niet eens zo bedoeldquote:Op donderdag 26 december 2024 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh fuck, nu snap ik hem beter.
Truste en beterschap!quote:Op donderdag 26 december 2024 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goed, grieperig hier dus ik ga maar eens op tijd slapen. Hopelijk morgen wat beter. Tot morgen
Beterschap!quote:Op donderdag 26 december 2024 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goed, grieperig hier dus ik ga maar eens op tijd slapen. Hopelijk morgen wat beter. Tot morgen
Nee, daar heeft Foo Fighters nooit gespeeld denk ik.quote:
Tomato Tomatoquote:Op donderdag 26 december 2024 23:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je haalt nu Roxy Dekker en Froukje door elkaar
Prima, dan snap ik het nog net zo goed als eerst.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dat was niet eens zo bedoeld
Nee hij zong Cremated Kroketquote:Op donderdag 26 december 2024 23:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie vroeger zei 'Rachel is a whore'
denk dat ie wel verder gaat komen dan die Bietjes drummertquote:Op donderdag 26 december 2024 23:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gaat nooit wat worden met die jonguh
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is Satis Fire van Broes trouwens al geweestquote:Op donderdag 26 december 2024 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ze haar Satisfyer gebruikt of niet
Welterusten en beterschapquote:Op donderdag 26 december 2024 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie vroeger zei 'Rachel is a whore'
Heb je geen kerst-UI? Het kan nog 25 minuten.quote:
The christmas chauffeurquote:Op donderdag 26 december 2024 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wellicht een Saoedische 'arts'
Beterschap Scorp!quote:Op donderdag 26 december 2024 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goede rustquote:Op donderdag 26 december 2024 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
De kerst UI was van korte duur, maar weer leuke variatie in mijn leven.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Zetten jullie alvast jullie oud/nieuw-UI's klaar?
He klein meisje is je papa thuis zeker nietquote:Op donderdag 26 december 2024 23:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is Satis Fire van Broes trouwens al geweest
Ik heb deze al 2 jaar staan Duckquote:Op donderdag 26 december 2024 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Was de Bartshow niet genoeg vuurwerk danquote:Op donderdag 26 december 2024 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ben er zeer waarschijnlijk amper/niet bij aangezien ik in de buurt van Praag zit danquote:Op donderdag 26 december 2024 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn nieuw is oud is nieuw is hetzelfde.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Met die interviews er doorheen?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was de Bartshow niet genoeg vuurwerk dan
Maar waarom? Hij had net nog een echte gitaar vastquote:Op donderdag 26 december 2024 23:37 schreef Kopiko het volgende:
Jeroen speelt speciaal voor @:szura nog wat op de luchtgitaar.
Magdalena Bay in de Melkwegquote:Op donderdag 26 december 2024 23:27 schreef ok01 het volgende:
Wat was jullie favoriete concert afgelopen jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Oh.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Met die interviews er doorheen?
Dat is wel een bekende leugen jaquote:
Over 22 minuten is kerst voorbij, dan mag het weerquote:Op donderdag 26 december 2024 23:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben er zeer waarschijnlijk amper/niet bij aangezien ik in de buurt van Praag zit dan
quote:
Het "Earring & Ik" natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:27 schreef ok01 het volgende:
Wat was jullie favoriete concert afgelopen jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |