Ja deze mag eigenlijk niet nuquote:Op donderdag 26 december 2024 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
De zon schijnt niet en toch dit lied
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:04 schreef LTVDK het volgende:
Leuke weetjes voor alle Kensington haters trouwens
Dit jaar zijn er 2 platen uit de lijst gevallen (van 10 > 8 nummers)
Dit jaar zijn ALLE platen gedaald
Jazeker, ken ik wel, wel eens gedronken op het lokale bierfestivalquote:Op donderdag 26 december 2024 23:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Een van de beste brouwers van Nederland. Kleine geuze/wilde bieren brouwer. Kan je niet in winkels kopen maar alleen bij hem (online) en je moet “member” zijn, is een wachtlijst. Tommie Sjef heet die, zuur bier dus, kleine batches ook
Fantastisch bier. Echt topquote:Op donderdag 26 december 2024 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jazeker, ken ik wel, wel eens gedronken op het lokale bierfestival
Kind van de maan van Leonie Jansen.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krijgen we verder nog wat Spaans deze dagen? Quiero is ook al geweest
Emma Heesters met Rolf Sanchez?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krijgen we verder nog wat Spaans deze dagen? Quiero is ook al geweest
Oeh, daar moet ik ook nog eens een keer wat van drinken.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Een van de beste brouwers van Nederland. Kleine geuze/wilde bieren brouwer. Kan je niet in winkels kopen maar alleen bij hem (online) en je moet “member” zijn, is een wachtlijst. Tommie Sjef heet die, zuur bier dus, kleine batches ook
Zijn Wikipediapagina nog geüpdatet vorige week.quote:
Die viel nog best mee.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:03 schreef Szura het volgende:
Heidi Klum heeft haar dochter inmiddels ook al in ondergoed voor een camera gegooid
quote:Jose-Manuel Thomas Arthur Chao is een Franse zanger van Spaanse origine. Hij zingt in het Arabisch, Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Spaans en Wolof.
Ja zo zonde van Nevel. Ook heel bijzonder. Je moet er wel van houden. Ik vind het fantastischquote:Op donderdag 26 december 2024 23:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oeh, daar moet ik ook nog eens een keer wat van drinken.
Vind Nevel ook erg tof, jammer dat die er mee stoppen in Februari
Bohh die kun je ook melkenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die viel nog best mee.
[ afbeelding ]
Wolof?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:07 schreef Kopiko het volgende:
Flink wat punten voor de Divi-Bokaal:
[..]
Ik zojuist:quote:Op donderdag 26 december 2024 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rondvraag: waar hebben jullie dit jaar het hardst om gelachen?
Ik de Beavis & Butthead sketch van SNL
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:08 schreef Kopiko het volgende:
Ongeveer 40-jarige mannelijke twerker gespot
Ze is nog een kalfje.quote:
Tweede presidentschap van Trump? Geen idee.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Collega van me heeft Norman MacDonald laatst aan me laten zien voor de eerste keer. Ik lag echt dubbel en ik ben niet per se van de standup comedy.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, dit somt het aardig op. Niks aan veranderen.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:08 schreef Isorden het volgende:
Je doet al zo weinig van Inkel,
en wat je doet is ronduit kut.
Die man is geniaal iddquote:Op donderdag 26 december 2024 23:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Collega van me heeft Norman MacDonald laatst aan me laten zien voor de eerste keer. Ik lag echt dubbel en ik ben niet per se van de standup comedy.
Gijs.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:09 schreef alopio het volgende:
Van Inkel kan je inwisselen
Maar dan alleen voor Gijs
Wat doe je
Ik moest vandaag hard lachen om het verhaal van mijn zwager in een massagestoel in de sportschool.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |