Ja vond ik ook. Niet geweten dat de aanvankelijke versie anders was ook. Met een fluitquote:Op donderdag 26 december 2024 23:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die was wel aardig ja, en leuk dat er aandacht is voor een nummer wat een beetje onderbelicht is verder
Ik kan me er eerlijk gezegd niks meer van herinneren buiten dat die vrij weinig aan had richting het einde van het optredenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, die was helemaal leip destijds
Bekijk deze YouTube-video
Tijdens Inkelen wordt continu geshot.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeg het maar vaker,ik shot wel als ik kan.
Een van de beste brouwers van Nederland. Kleine geuze/wilde bieren brouwer. Kan je niet in winkels kopen maar alleen bij hem (online) en je moet “member” zijn, is een wachtlijst. Tommie Sjef heet die, zuur bier dus, kleine batches ookquote:Op donderdag 26 december 2024 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oei, met terugwerkende kracht gecondoleerd.
Of was het wel ok?
Ik koop ook vaak bier puur gebaseerd op etiketquote:Op donderdag 26 december 2024 22:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb net deze geopend, zag het label en moest hem hebben
[ afbeelding ]
Hebben we het nog steeds over de halfnaakte Raven van Dorst?quote:
Nu ben ik wel van mening dat die geniale pianosolo het nummer maakt, vooral ook omdat het gewoon ff 1.5 minuut genieten isquote:Op donderdag 26 december 2024 23:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Niet geweten dat de aanvankelijke versie anders was ook. Met een fluiten zonder pianosolo en kenmerkende synths
halfnaakt ingezongen?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over de halfnaakte Raven van Dorst?
Dat klonk al vrij geolied bij jou. Alsof het jouw 14e keer ofzo wasquote:Op donderdag 26 december 2024 23:01 schreef PippenScottie het volgende:
Straks Sperrbezirk genot
@:ieniminimuis @:billdauterive @:gretzl @:gale_boetticher
Ik probeer het niet te vaak te doen, maar goed, kom tegenwoordig niet zo heel vaak meer bij speciaalbierzakenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik koop ook vaak bier puur gebaseerd op etiket
The Klumps > Klumquote:Op donderdag 26 december 2024 23:03 schreef Szura het volgende:
Heidi Klum heeft haar dochter inmiddels ook al in ondergoed voor een camera gegooid
Matige mi welquote:Op donderdag 26 december 2024 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over de halfnaakte Raven van Dorst?
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:04 schreef LTVDK het volgende:
Leuke weetjes voor alle Kensington haters trouwens
Dit jaar zijn er 2 platen uit de lijst gevallen (van 10 > 8 nummers)
Dit jaar zijn ALLE platen gedaald
Wow you made my dayquote:Op donderdag 26 december 2024 23:04 schreef LTVDK het volgende:
Daar drink ik er eentje op!quote:Op donderdag 26 december 2024 23:04 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |