quote:
Streamers en Vrienden van Amstel publiek. Ik vind dit soort muziek tegenwoordig wel wat hebben. Het wordt steeds populairder.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:44 schreef Melleyn het volgende:
Wie zijn die mensen die hier op stemmen
“Daar zijn ze: Thomas Acda, Paul de Munnik, Maan en Tie-fooon” :’)quote:Als Ik Je Weer Zie is inderdaad van eenzelfde belabberd niveau.
En streamen ho maar.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
Allemaal van die geplugde Streamers-rommel
quote:
Ja, zal rond het nieuws even een HJ pakken.quote:
Dat moet toch ook een keer klappen zou je denken. Beetje verzadigd ondertussen.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:46 schreef alopio het volgende:
[..]
De streamers
Het ergste wat Covid heeft veroorzaakt.
Dan wordt het tenminste ultrakut en wil niemand er meer op stemmenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja breng ze even op ideeën, mafklapper.
Als wij het bedenken bedenkt een producer het ook wel een keerquote:Op donderdag 26 december 2024 22:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Een Nederlandse USA voor Africa met al deze lui en meer, dat zou pas gruwelijk slecht zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja met genoeg alcohol wordt alles leukquote:Op donderdag 26 december 2024 22:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Streamers en Vrienden van Amstel publiek. Ik vind dit soort muziek tegenwoordig wel wat hebben. Het wordt steeds populairder.
Denk jijquote:Op donderdag 26 december 2024 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wordt het tenminste ultrakut en wil niemand er meer op stemmen
Toen heeft die dikke Lammers bedacht dat ie Nederland ook wel lastig kon gaan vallen met zingenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:46 schreef alopio het volgende:
[..]
De streamers
Doe mij maar de remake met de skiliftquote:
Ja misschien ben ik wat te naïefquote:
Laten we het hopenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat moet toch ook een keer klappen zou je denken. Beetje verzadigd ondertussen.
Opsomminkjequote:Op donderdag 26 december 2024 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Alle andere drank in de kast isof oude meuk.
En nog de verkeerde ook.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madonna maar 1x bij de bovenste 1410 is echt belachelijk
Deze is ook een stuk mooier.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:47 schreef Isorden het volgende:
En dit staat hoger dan Live to tell.....
Staat er nog 1 hoger?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oei, dat was wel veel anders nog een paar jaar terug geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is gewoon voortborduren op de Vrienden van Amstel.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:46 schreef alopio het volgende:
[..]
De streamers
Dat is matig manquote:Op donderdag 26 december 2024 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Baal wel een beetje dat ik nog maar voor 1 rumcola en voor 2 shotjes juttersbitter in huis heb.
Alle andere drank in de kast isof oude meuk.
Sowieso dat ze er maar 5x in staat en dit alweer de een na laatste isquote:Op donderdag 26 december 2024 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder had hij niks aanquote:Op donderdag 26 december 2024 22:48 schreef Perrin het volgende:
Ik heb een homofiele meneer in een roze slipje hierop zien dansen in een glow in the dark setting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |