Ziekig, verhuisstress, hyperfocus op m'n oren wat bij andere lijstjes wel prima ging.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat was er?Verhuisstress? Even gemist anders.
Je kent hem persoonlijk? Vet.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een heel leuke gozer en geen gekkie.En dat rondjes lopen deed ik ook.
Ik zit noodgedwongen even aan de Kordaat.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:47 schreef Evenstar het volgende:
Ik had iets meer zurigheid verwacht van Juicy Mchopface
Niet mee eens, smaken verschillen dusquote:
Check, beterschap! En succes morgen. Het is voor een goed doel moet je maar denken (al is de timing heel kut)quote:Op donderdag 26 december 2024 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ziekig, verhuisstress, hyperfocus op m'n oren wat bij andere lijstjes wel prima ging.
Komt wel weer goed maar het zijn geen makkelijke dagen.
Rustig aan doen en probeer er desondanks maar wat van te maken, ook dit gaat overquote:Op donderdag 26 december 2024 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ziekig, verhuisstress, hyperfocus op m'n oren wat bij andere lijstjes wel prima ging.
Komt wel weer goed maar het zijn geen makkelijke dagen.
Wat intens vrolijke nummers zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 21:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Paste het beste na mn nogal deprimerende jaar. Normaliter stem ik Heart Shaped Box of All Apologies
0118 999 881 999 119 725quote:Op donderdag 26 december 2024 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Telefoonnummer van je zus?
Ja ja..quote:Op donderdag 26 december 2024 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Heb me trouwens weer heerlijk geërgerd aan het verkeer op de snelweg vandaag. Niet serieus hoor, niet emotioneel, gewoon meer van "komop ga naar rechts" en "als je haast hebt wacht je maar even".
Negen van de tien gevallen waar het om ging bleken bij voorbij rijden vrouwen te zijn
Bij Den Helder ligt heul geen snelweg.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Heb me trouwens weer heerlijk geërgerd aan het verkeer op de snelweg vandaag. Niet serieus hoor, niet emotioneel, gewoon meer van "komop ga naar rechts" en "als je haast hebt wacht je maar even".
Negen van de tien gevallen waar het om ging bleken bij voorbij rijden vrouwen te zijn
Zit de laatste 18 maanden ofzo voor mn werk elke week meerdere malen op de snelweg...quote:Op donderdag 26 december 2024 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Smaken verschillen inderdaad. Wat prima is.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet mee eens, smaken verschillen dus
Wel een uit Amerika geïmporteerde Mercedes gespot.quote:
Hier kont hij terug,check maar eens.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ik heb ook geraved joh, ik herken het welMaar alsnog is het wel een grappige clip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dwaal te veel af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dit had ik als kind al door, mn ouders zeiden toen ook al dat er heel veel mensen in Nederland totaal niet kunnen rijdenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zit de laatste 18 maanden ofzo voor mn werk elke week meerdere malen op de snelweg...
Wat rijden er veel randdebielen door NL zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar tussen Den Helder en Rotterdam wel, hoop ik, anders heb ik problemen.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Den Helder ligt heul geen snelweg.
Misschien kunnen ze hier een leuke ai cover van makenquote:
Gebeld. Ik word nu binnenkort miljonair dankzij een Nigeriaanse prinsquote:Op donderdag 26 december 2024 21:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
0118 999 881 999 119 725
Ik duim meequote:Op donderdag 26 december 2024 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat intens vrolijke nummers zijn![]()
2025 wordt beter
Probeer anders 32 16 8quote:Op donderdag 26 december 2024 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gebeld. Ik word nu binnenkort miljonair dankzij een Nigeriaanse prins
Kun je nagaan dat het hier toch nog best goed geregeld is. In Amerika bijvoorbeeld krijg je wat lessen van je ouders, en zo gaat het al generaties. Dus elke nieuwe generatie leert alle fouten van de voorgaande generaties ook weer aanquote:Op donderdag 26 december 2024 21:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zit de laatste 18 maanden ofzo voor mn werk elke week meerdere malen op de snelweg...
Wat rijden er veel randdebielen door NL zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
0906, de rest spreekt vanzelf.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je ziet ook de meest debiele filmpjes langskomen van de amerikaanse (snel)wegenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat het hier toch nog best goed geregeld is. In Amerika bijvoorbeeld krijg je wat lessen van je ouders, en zo gaat het al generaties. Dus elke nieuwe generatie leert alle fouten van de voorgaande generaties ook weer aan
Denk ook aan degene die je tipte zodra je het geld hebtquote:Op donderdag 26 december 2024 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
A-sociaal veelquote:Op donderdag 26 december 2024 21:53 schreef ok01 het volgende:
Ga er maar weer eens vandoor. Snap van mezelf ook niet dat ik zoveel sociaals gepland heb deze week
Behoorlijk onbegrijpelijk, ja.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:53 schreef ok01 het volgende:
Ga er maar weer eens vandoor. Snap van mezelf ook niet dat ik zoveel sociaals gepland heb deze week
It numbsquote:Op donderdag 26 december 2024 21:53 schreef ok01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |