Misschien kunnen ze hier een leuke ai cover van makenquote:
Gebeld. Ik word nu binnenkort miljonair dankzij een Nigeriaanse prinsquote:Op donderdag 26 december 2024 21:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
0118 999 881 999 119 725
Ik duim meequote:Op donderdag 26 december 2024 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat intens vrolijke nummers zijn![]()
2025 wordt beter
Probeer anders 32 16 8quote:Op donderdag 26 december 2024 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gebeld. Ik word nu binnenkort miljonair dankzij een Nigeriaanse prins
Kun je nagaan dat het hier toch nog best goed geregeld is. In Amerika bijvoorbeeld krijg je wat lessen van je ouders, en zo gaat het al generaties. Dus elke nieuwe generatie leert alle fouten van de voorgaande generaties ook weer aanquote:Op donderdag 26 december 2024 21:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zit de laatste 18 maanden ofzo voor mn werk elke week meerdere malen op de snelweg...
Wat rijden er veel randdebielen door NL zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
0906, de rest spreekt vanzelf.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je ziet ook de meest debiele filmpjes langskomen van de amerikaanse (snel)wegenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat het hier toch nog best goed geregeld is. In Amerika bijvoorbeeld krijg je wat lessen van je ouders, en zo gaat het al generaties. Dus elke nieuwe generatie leert alle fouten van de voorgaande generaties ook weer aan
Denk ook aan degene die je tipte zodra je het geld hebtquote:Op donderdag 26 december 2024 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
A-sociaal veelquote:Op donderdag 26 december 2024 21:53 schreef ok01 het volgende:
Ga er maar weer eens vandoor. Snap van mezelf ook niet dat ik zoveel sociaals gepland heb deze week
Behoorlijk onbegrijpelijk, ja.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:53 schreef ok01 het volgende:
Ga er maar weer eens vandoor. Snap van mezelf ook niet dat ik zoveel sociaals gepland heb deze week
It numbsquote:Op donderdag 26 december 2024 21:53 schreef ok01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |