Dan ga je die andere ook niet erg waarderen vrees ikquote:Op donderdag 26 december 2024 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, dit is idd niet de beste Muse. Was geen fan van alles wat ze op Resistance hebben gezet.
Och ik ben niet de beroerdste Muse fan in de 'hun oudere werk was beter' hoek, we gaan t zienquote:Op donderdag 26 december 2024 21:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dan ga je die andere ook niet erg waarderen vrees ik
Wel lekkere slap-bassquote:Op donderdag 26 december 2024 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, dit is idd niet de beste Muse. Was geen fan van alles wat ze op Resistance hebben gezet.
Ik vond het heel leuk. Prima muzikanten, leuke (grotendeels) onbekende kerstnummers, en Leo Blokhuis die over zichzelf praatte (ik overdrijf, het waren anekdotes en voornamelijk historie uiteraard).quote:
Ah dat is waar. Heb die wel met Ain't It Fun overwogen. Maar ook daarvoor gold dat die het niet gered hebben.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ik doelde ook eigenlijk op Still Into You die wél voor het eerst op de stemlijst stond.
Ik vind Resistance trouwens wel een van de mindere albums al met al, The 2nd Law vond ik bijvoorbeeld weer stukken beter.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och ik ben niet de beroerdste Muse fan in de 'hun oudere werk was beter' hoek, we gaan t zien
Ook over Matthijs?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond het heel leuk. Prima muzikanten, leuke (grotendeels) onbekende kerstnummers, en Leo Blokhuis die over zichzelf praatte (ik overdrijf, het waren anekdotes en voornamelijk historie uiteraard).
Oh die had ik niet nee. Op 2/3e dus. 45 ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
...maar er waren 61 nieuwkomers.
Of heb jij wel re-entries meegeteld?
Mwah doe mij dan liever Resistance boven 2nd Law. Hoewel ik Animals wel het allerbeste nummer vind op die 2 albumsquote:Op donderdag 26 december 2024 21:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Resistance trouwens wel een van de mindere albums al met al, The 2nd Law vond ik bijvoorbeeld weer stukken beter.
Mijn vader gelooft niet dat er mensen op de maan zijn geweest. Ik heb het daar moeilijk meequote:Op donderdag 26 december 2024 21:09 schreef Fred_B het volgende:
Een man op Maan. Dat was toen nog iets bijzonders.
De Ventoux is zeker een lastige klim jaquote:Op donderdag 26 december 2024 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
Dat heeft die Lance Armstrong zeker goed gedaan
Ik heb gisteren tijdens het kerstdiner allemaal complottheorieën moeten aanhoren over de vuurwerkramp in Enschedequote:Op donderdag 26 december 2024 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn vader gelooft niet dat er mensen op de maan zijn geweest. Ik heb het daar moeilijk mee
nu pas? Is dat niet vanaf half 8?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:10 schreef Felagund het volgende:
A gogo komt zo, of is daar een apart topic over?
Er zijn er best veel die daar niet in geloven. En ze heten niet alleen Thierry.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn vader gelooft niet dat er mensen op de maan zijn geweest. Ik heb het daar moeilijk mee
jeetje, wat dan zoal?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tijdens het kerstdiner allemaal complottheorieën moeten aanhoren over de vuurwerkramp in Enschede
Schijnbaar dit jaar niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
nu pas? Is dat niet vanaf half 8?
Kijken we 1 januari wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:10 schreef Felagund het volgende:
A gogo komt zo, of is daar een apart topic over?
Wat dan?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tijdens het kerstdiner allemaal complottheorieën moeten aanhoren over de vuurwerkramp in Enschede
Man man manquote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zouden daar vliegtuigbommen hebben gelegen en dat wordt geheim gehouden enzo.
Ik ben blij dat ik een beetje een 'normale' familie heb.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je hebt nu geen contact meer met je schoonfamilie?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pff ja, de dingen die sommige mensen verzinnen om zich intelligenter te voelen dan anderen.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zouden daar vliegtuigbommen hebben gelegen en dat wordt geheim gehouden enzo.
Dat klinkt als de mannen in witte pakken na de Bijlmerramp.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh goden, en die gaan dan af als Rijkswaterstaat sleuven in de dijken graaft zeker.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, het ergste in mijn familie is vooral mijn tante die neuzelt over ietwat banale dingen soms.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een beetje een 'normale' familie heb.
Het was niet eens schoonfamiliequote:Op donderdag 26 december 2024 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt nu geen contact meer met je schoonfamilie?
Tip voor die mensen: lees een boekquote:Op donderdag 26 december 2024 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pff ja, de dingen die sommige mensen verzinnen om zich intelligenter te voelen dan anderen.
Liever dat dan anale dingen...quote:Op donderdag 26 december 2024 21:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, het ergste in mijn familie is vooral mijn tante die neuzelt over ietwat banale dingen soms.
Pannekoek!quote:Op donderdag 26 december 2024 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tip voor die mensen: lees een boek
Nee, dat was René Froger.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stevie kwam nooit bij de Eyewish
lekkerquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
niks mis met anale dingenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Liever dat dan anale dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |