Tsjaquote:Op donderdag 26 december 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja het zijn de moderne klassiekers.
ik ookquote:
Dit klonk toch ook als een zeikwijf?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken het uit een reclame, maar dan volgens mij door een vrouw gezongen..![]()
Neuh gewoon een willekeurige tiktokkerquote:
Ik heb vaak al teveel nummers om te redden of te laten herintreden. Dat ik niet eens meer toekom aan nummers toevoegen die niet op de stemlijst staan.quote:
Ik had hem ook op 70 ofzoquote:Op donderdag 26 december 2024 20:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Waar had ik deze ook alweer gerankt onder de nieuwkomers? Ergens in de middenmoot geloof ik.
Oh ik doelde ook eigenlijk op Still Into You die wél voor het eerst op de stemlijst stond.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb vaak al teveel nummers om te redden of te laten herintreden. Dat ik niet eens meer toekom aan nummers toevoegen die niet op de stemlijst staan.
Love letters in the sandquote:Op donderdag 26 december 2024 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh gewoon een willekeurige tiktokker
...maar er waren 61 nieuwkomers.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had hem ook op 70 ofzo
Ook van mijquote:Op donderdag 26 december 2024 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komend uur weer een stemplaat van mij
Oh, ben nu benieuwd welke gaan komen zoquote:Op donderdag 26 december 2024 21:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgend uur beginnen met een zwakke Muse, maar eindigen met een veel betere Muse
Hoe was de show trouwens?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, net op tijd terug op mijn comfortabele zolderkamer voor het nieuwe uur!
Eerst de a-muse en aan het einde de choco-muse.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgend uur beginnen met een zwakke Muse, maar eindigen met een veel betere Muse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |