Mijn vader gelooft niet dat er mensen op de maan zijn geweest. Ik heb het daar moeilijk meequote:Op donderdag 26 december 2024 21:09 schreef Fred_B het volgende:
Een man op Maan. Dat was toen nog iets bijzonders.
De Ventoux is zeker een lastige klim jaquote:Op donderdag 26 december 2024 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
Dat heeft die Lance Armstrong zeker goed gedaan
Ik heb gisteren tijdens het kerstdiner allemaal complottheorieën moeten aanhoren over de vuurwerkramp in Enschedequote:Op donderdag 26 december 2024 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn vader gelooft niet dat er mensen op de maan zijn geweest. Ik heb het daar moeilijk mee
nu pas? Is dat niet vanaf half 8?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:10 schreef Felagund het volgende:
A gogo komt zo, of is daar een apart topic over?
Er zijn er best veel die daar niet in geloven. En ze heten niet alleen Thierry.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn vader gelooft niet dat er mensen op de maan zijn geweest. Ik heb het daar moeilijk mee
jeetje, wat dan zoal?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tijdens het kerstdiner allemaal complottheorieën moeten aanhoren over de vuurwerkramp in Enschede
Schijnbaar dit jaar niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
nu pas? Is dat niet vanaf half 8?
Kijken we 1 januari wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:10 schreef Felagund het volgende:
A gogo komt zo, of is daar een apart topic over?
Wat dan?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tijdens het kerstdiner allemaal complottheorieën moeten aanhoren over de vuurwerkramp in Enschede
Man man manquote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zouden daar vliegtuigbommen hebben gelegen en dat wordt geheim gehouden enzo.
Ik ben blij dat ik een beetje een 'normale' familie heb.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je hebt nu geen contact meer met je schoonfamilie?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pff ja, de dingen die sommige mensen verzinnen om zich intelligenter te voelen dan anderen.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zouden daar vliegtuigbommen hebben gelegen en dat wordt geheim gehouden enzo.
Dat klinkt als de mannen in witte pakken na de Bijlmerramp.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh goden, en die gaan dan af als Rijkswaterstaat sleuven in de dijken graaft zeker.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, het ergste in mijn familie is vooral mijn tante die neuzelt over ietwat banale dingen soms.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een beetje een 'normale' familie heb.
Het was niet eens schoonfamiliequote:Op donderdag 26 december 2024 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt nu geen contact meer met je schoonfamilie?
Tip voor die mensen: lees een boekquote:Op donderdag 26 december 2024 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pff ja, de dingen die sommige mensen verzinnen om zich intelligenter te voelen dan anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |