Nou het is wat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, want Amnesty, HRW, Oxfam Novib, de halve wereldwijde schare aan genocide-experts, die rapporteren bijna wekelijks wel weer over een nieuwe genocide die ze achter een boom hebben gezien! Goede vondst! Hier gaat het ook elke week weer over een nieuwe genocide die achter een boom gespot is.
Don Ceder is verder een racist omdat hij in al zijn moties en al zijn woorden aangeeft dat Israëlische levens en getuigenissen oneindig veel meer waard zijn dan dat van Palestijnen. Hele nare man verder, geen idee waarom je denkt dat die achter elke boom te zien is.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou het is wat.
Denk je echt dat die paar overgebleven PvdA stemmers hiervan wakker liggen?
Jij denkt dat toch te weten? Ik begon er niet over...quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dit cynisch bedoelde. Die laatste paar PvdA stemmen zo snel mogelijk wegjagen.
Ja. Probeer dat eens. Er een paar dagen niet over beginnen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat toch te weten? Ik begon er niet over...
Ze schreeuwen helemaal niet. Ten tijde van BLM waren de demonstraties vele malen groter dan de paar man op een stationsplein. En toen werd er al geklaagd door racistisch Nederland dat de demonstraties niet zouden mogen. Want corona. Opeens waren ze voor de 1,5 meter regelquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou het is wat.
Er is een bepaalde groep mensen die continu zo hard schreeuwt dat heel veel anderen helemaal geen zin meer hebben om überhaupt te luisteren. Die denken: daar heb je die schreeuwers weer. Wie is er nu weer genocidaal of een racist..weet je laat maar.
En wat heb je dan bereikt? Helemaal niets.
Over PvdA-stemmers? Lukt me regelmatig hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Probeer dat eens. Er een paar dagen niet over beginnen.
Racistisch Nederland...quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:11 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ze schreeuwen helemaal niet. Ten tijde van BLM waren de demonstraties vele malen groter dan de paar man op een stationsplein. En toen werd er al geklaagd door racistisch Nederland dat de demonstraties niet zouden mogen. Want corona. Opeens waren ze voor de 1,5 meter regel
Was ook een terechte demonstratie. In tegenstelling tot de wappie optochten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:11 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ze schreeuwen helemaal niet. Ten tijde van BLM waren de demonstraties vele malen groter dan de paar man op een stationsplein. En toen werd er al geklaagd door racistisch Nederland dat de demonstraties niet zouden mogen. Want corona. Opeens waren ze voor de 1,5 meter regel
joe awr nut aloon, joe awr nut aloon!quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:22 schreef AgLarrr het volgende:
Sowieso waren die sit-ins op stations + universiteitsprotesten opvallend snel voorbij toen ook de landelijke verkiezingen voorbij waren die gelijktijdig aan de gang waren. #kutrussen.
"Paar overgebleven"quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou het is wat.
Er is een bepaalde groep mensen die continu zo hard schreeuwt dat heel veel anderen helemaal geen zin meer hebben om überhaupt te luisteren. Die denken: daar heb je die schreeuwers weer. Wie is er nu weer genocidaal of een racist..weet je laat maar.
En wat heb je dan bereikt? Helemaal niets.
Dat waren geen echte PvdA'ers, die stemmen allang niet meer op de PvdA zo luidt het mantra.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Paar overgebleven"
PvdA/GL was de tweede partij afgelopen verkiezingen.
Ze hebben er 8 zetels bij gekregen.
Poehee, bijna 25 zetels.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Paar overgebleven"
PvdA/GL was de tweede partij afgelopen verkiezingen.
Ze hebben er 8 zetels bij gekregen.
Klopt. En met je gedrein zullen het er nog minder worden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat waren geen echte PvdA'ers, die stemmen allang niet meer op de PvdA zo luidt het mantra.
Wat heeft het proberen paaien van Israel opgeleverd?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat hebben die teksten tot nu toe opgeleverd behalve verdeeldheid onder groepen die niet enkel pro-Israel zijn?
De ironie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat heeft het proberen paaien van Israel opgeleverd?
De kiezer wil overduidelijk keiharde lege kreten, nou dan moet je niet zeuren en keiharde lege kreten schreeuwen.
Daarbij is verdeeldheid juist wat we op deze manier hebben en houden logisch ook, voor sommigen is een genocide echt not-done. Voor rechts Nederland is dat enkel problematisch als het gebeurt door niet-bondgenoten.
Ik zou denken dat de meest logische manier om elkaar te vinden is tegen alle genocides optreden, niet dat we verbinding vinden in het af en toe taktisch de ogen sluiten voor genocide als dat uitkomt. Maar misschien is dat het radicale element in mij.
Dat is in elk geval vooruitgang.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Poehee, bijna 25 zetels.
[..]
Klopt. En met je gedrein zullen het er nog minder worden.
Misschien moet je dit richten tot lieden die wel PVV stemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is in elk geval vooruitgang.
De volgende keer gewoon massaal valse beloftes doen zoals eigen risico afschaffen en elke Nederlander gratis bier en knakworsten en je bent binnen.
Geldt dat beide kanten op?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De ironie.
De enige reden dat hele volksstammen zich hier met Palestina bezighouden is puur en enkel vanwege identiteitspolitiek.
Daarom neem ik jullie geschreeuw ook niet serieus. Het is ledig, inhoudsloos, ideologie.
Ja natuurlijk geldt dat voor beide kanten. Punt is, die andere kant zie ik hier niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geldt dat beide kanten op?
En hoe zit dat met Oekraïne, Syrië, Soedan of andere buitenlandse conflicten?
Zo ver komt het bij jou nog wel aan je posts te zien.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien moet je dit richten tot lieden die wel PVV stemmen.
Integendeel, aangezien i.t.t. jou, ik ras en etniciteit niet serieus neem.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo ver komt het bij jou nog wel aan je posts te zien.
Je ziet de "andere kant" niet? Het lopende topic op Fok heeft toch gewoon legio mensen die zo ongeveer alles wat Israël doet toejuichen en verdedigen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk geldt dat voor beide kanten. Punt is, die andere kant zie ik hier niet.
Ook niet op straat. Of universiteiten. Of stations.
Overigens, mocht je me kunnen aanwijzen waar discussies over Oekraïne, Syrië en Sudan in drie tellen ontaarden in epistels over RACISME, houd ik me aanbevolen.
Had voor beide wel symphatie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was ook een terechte demonstratie. In tegenstelling tot de wappie optochten.
Uhm ja, zoals ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je ziet de "andere kant" niet? Het lopende topic op Fok heeft toch gewoon legio mensen die zo ongeveer alles wat Israël doet toejuichen en verdedigen?
Maar dat is het hele punt ook niet natuurlijk. Je generaliseert gewoon enorm. Er zijn genoeg mensen die vinden dat Israël geen vrijbrief heeft om militair in te grijpen in Gaza op elke manier die zij zelf goed dunken zonder betogen over racisme hoor.
Nou ja, je grossiert hier ironisch genoeg net als Vomy in tirades, je doelwit is alleen een ander. Dan weet ik niet precies waar ik die nuance moet zoeken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ja, zoals ik.
Edoch schijnt dat niet op te vallen tenzij je de rants van VoMy en z'n kompanen een duimpje geeft. Politici en partijen verwijt fan te zijn van genocide. Dat soort spul...
Maar buiten fok: toon me even die massale demonstraties in Nederland vóór Israël.
Of Sudan.
Of Syrië.
Of Oekraïne.
Die zijn er niet. Past niet in het hyper ideologische plaatje waar VoMy cum suis nu al een jaar zo ontiegelijk overduidelijk blijk van geven.
Dat je uitgerekend mijn post eruit pakt om generalisering te spotten is dan ook op z'n zachts gezegd opvallend.
Misschien in het niet wegzetten van politici en partijen als fans van genocide als ze niet doen wat je wil?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, je grossiert hier ironisch genoeg net als Vomy in tirades, je doelwit is alleen een ander. Dan weet ik niet precies waar ik die nuance moet zoeken.
En laten we wel wezen, Oekraïne en Israël krijgen natuurlijk ook gewoon alle steun vanuit Nederland in tegenstelling tot Gaza. En er is in media en politiek ook veel steun voor beiden.
Het cynische is dat de burgeroorlog in Soedan misschien wel het meest tragische conflict qua slachtoffers en ellende, maar krijgt die nauwelijks aandacht van de internationale gemeenschap want het is allemaal niet zo boeiend, geopolitiek gezien. En voor online discussie is het vandaag de dag niet polariserend genoeg, want het is immers geen makkelijke kampjeskwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |