De fret doet het niet!quote:Op donderdag 26 december 2024 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de Bunzing leefde nog toen u hem kocht?
En hoe heet de Fret?quote:
Stephen?quote:Op donderdag 26 december 2024 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de Bunzing leefde nog toen u hem kocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaap Reese's Ma ?quote:
Wsl dezelfde drummer als die bij Sinnerman van Simone maar van geen ophouden weetquote:Op donderdag 26 december 2024 18:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die kerel op de drums dacht ook; ja nu wil ik ff aandacht
Hij had samen met Sander Schimmelpennick een Podcast/media bedrijf.En dat hebben ze goed verkocht aan Podimo.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik verbaasde me ook al over zijn andere activiteiten
Monopoly, 21, checkers, chess?quote:Op donderdag 26 december 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet het allerbeste bordspel dit @:PippenScottie
Mwa, dat werden ze pas toen Michael McDonald erbij kwam wat mij betreftquote:
Klopt, Jaap is zakelijk best handig. Hij schrijft ook de nodige muziek voor anderen.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had samen met Sander Schimmelpennick een Podcast/media bedrijf.En dat hebben ze goed verkocht aan Podimo.
Schimmel heeft me geblockt op Bluesky. Vervelende narcistische manquote:Op donderdag 26 december 2024 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had samen met Sander Schimmelpennick een Podcast/media bedrijf.En dat hebben ze goed verkocht aan Podimo.
Ik heb je nu nog hoger zittenquote:Op donderdag 26 december 2024 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Schimmel heeft me geblockt op Bluesky. Vervelende narcistische man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |