Wsl dezelfde drummer als die bij Sinnerman van Simone maar van geen ophouden weetquote:Op donderdag 26 december 2024 18:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die kerel op de drums dacht ook; ja nu wil ik ff aandacht
Hij had samen met Sander Schimmelpennick een Podcast/media bedrijf.En dat hebben ze goed verkocht aan Podimo.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik verbaasde me ook al over zijn andere activiteiten
Monopoly, 21, checkers, chess?quote:Op donderdag 26 december 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet het allerbeste bordspel dit @:PippenScottie
Mwa, dat werden ze pas toen Michael McDonald erbij kwam wat mij betreftquote:
Klopt, Jaap is zakelijk best handig. Hij schrijft ook de nodige muziek voor anderen.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had samen met Sander Schimmelpennick een Podcast/media bedrijf.En dat hebben ze goed verkocht aan Podimo.
Schimmel heeft me geblockt op Bluesky. Vervelende narcistische manquote:Op donderdag 26 december 2024 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had samen met Sander Schimmelpennick een Podcast/media bedrijf.En dat hebben ze goed verkocht aan Podimo.
Ik heb je nu nog hoger zittenquote:Op donderdag 26 december 2024 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Schimmel heeft me geblockt op Bluesky. Vervelende narcistische man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |