Van mij mag ie volledig gecanceld worden. Vanwege de muziek.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
Marco gaat volgend jaar volledig gerehabiliteerd worden gok ik
Ja het is wat drastisch, maar anders komen we nooit van zijn muziek afquote:Op donderdag 26 december 2024 09:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou niet om het één of ander. maar hoe lang zit hij al in een wachtbankje
onschuldig tot het tegendeel bewezen is is het rechtsprincipe in NL maar met 5 jaar wachten op een proces ben je inmiddels al 5 jaar veroordeeld
ow daar ben ik het mee eens hoor.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou niet om het één of ander. maar hoe lang zit hij al in een wachtbankje
onschuldig tot het tegendeel bewezen is is het rechtsprincipe in NL maar met 5 jaar wachten op een proces ben je inmiddels al 5 jaar veroordeeld
i knowquote:Op donderdag 26 december 2024 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow daar ben ik het mee eens hoor.
Ik ook ja. Als de hoofdaanklager ook nog eigenlijk groot fan is..quote:
Oh lmaoquote:Op donderdag 26 december 2024 09:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Deze legendarische quote van Johan D. uit Grolloo niet kennen
Helaas, geen Village People-grap. De Top 2000 zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:07 schreef Bargehassus het volgende:
Identiteitscrisis. Born to be a wife.
De vraag is dan inderdaad ook of hij zelf wel wil schikken, maar hoe dan ook lijkt hij sterker te staan dan net na het moment dat de bom ontploftequote:Op donderdag 26 december 2024 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
true, maar dan is hij ws bereid om voldoende te betalen. Als er echt niets aan de hand zou zijn, zou je als Marco zijnde toch gewoon je gelijk willen halen?
dat is wel een big log iddquote:
Born To Be Alive is niet van de Village People, klootvioolquote:Op donderdag 26 december 2024 09:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaas, geen Village People-grap. De Top 2000 zal nooit meer hetzelfde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |