voor achter links rechts knie en teenquote:
Al die roddelpers schrijft nog over hem. Dat helpt niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als deze 13 plaatsen lager had gestaan dat jaar waren we er vanaf geweest.
waarom?quote:Op donderdag 26 december 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
Marco gaat volgend jaar volledig gerehabiliteerd worden gok ik
quote:Op donderdag 26 december 2024 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zij is de zon en de Maan voor mij.
Laatste bericht was dat die mensen die m aanklagen zouden willen schikken, da's wel een aparte timing net voor de rechtzaak begint.quote:
Nooit. De filmpjes van hoe hij kinderen aanraakt gaan niet weg.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
nou niet om het één of ander. maar hoe lang zit hij al in een wachtbankjequote:
Ik vrees er ook voor.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
true, maar dan is hij ws bereid om voldoende te betalen. Als er echt niets aan de hand zou zijn, zou je als Marco zijnde toch gewoon je gelijk willen halen?quote:Op donderdag 26 december 2024 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laatste bericht was dat die mensen die m aanklagen zouden willen schikken, da's wel een aparte timing net voor de rechtzaak begint.
Hij heeft wel paar mooie nummers hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
als ik marco was zou ik niet meer schikken.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laatste bericht was dat die mensen die m aanklagen zouden willen schikken, da's wel een aparte timing net voor de rechtzaak begint.
Deze legendarische quote van Johan D. uit Grolloo niet kennenquote:Op donderdag 26 december 2024 09:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Makker dit staat in de Top 2000, natuurlijk kennen mensen dit. Het is niet alsof Cuby een of ander underground indiebandje is wat like 3 mensen kennen.
Heeft ie zelf mede voor gezorgd door z’n late onderzoekswensenquote:Op donderdag 26 december 2024 09:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou niet om het één of ander. maar hoe lang zit hij al in een wachtbankje
onschuldig tot het tegendeel bewezen is is het rechtsprincipe in NL maar met 5 jaar wachten op een proces ben je inmiddels al 5 jaar veroordeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |