quote:Op donderdag 26 december 2024 09:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
binnenkort? dus mensen kunnen de hele week nog voor jan lul op die linkjes gaan klikken?
wie ben jij? we hadden hier een user die op jou leek met linkjes die niet werkten...quote:
Flophouse is Amerikaanse slang voor een goedkoop logement voor handelsreizigers en seizoenarbeiders zoals appelplukkers (appleknockers).quote:
Een clubhuis.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie ben jij? we hadden hier een user die op jou leek met linkjes die niet werkten...
Vredige signature heb je nu.quote:
Hoop niet dat hij toen al geilde op Maanquote:Op donderdag 26 december 2024 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zij is de zon en de Maan voor mij.
Makker dit staat in de Top 2000, natuurlijk kennen mensen dit. Het is niet alsof Cuby een of ander underground indiebandje is wat like 3 mensen kennen.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Houden mensen van dit soort muziek denk je?
Nee, want Nederland is een smakeloos land. Als heel Nederland naar de Toppers gaat en Frans Bauer een geweldige zanger vinden dan houden ze niet van blues. Maar IK houd van Cuby & The blizzards.
Al die nummers van vroeger zijn kort helaas.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:40 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Dit was wel een heel erg ingekorte versie van Cuby, of leek dat maar zo?
nee jij bent en neppertquote:
Ik sluit niets uit.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij toen al geilde op Maan
En stiekem is hij ermee bezig?quote:Op donderdag 26 december 2024 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zij is de zon en de Maan voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |