Dat deed ik afgelopen uur ook al, slapen, op de bank welteverstaanquote:
Is het origineel niet gewoon een traditional?quote:
Pohquote:
Het is een running gag in deze reeks om te zeggen dat je het origineel van X beter vindt, wetende dat X niet het origineel heeft gebracht.quote:Op donderdag 26 december 2024 03:05 schreef svann het volgende:
[..]
Is het origineel niet gewoon een traditional?
Yep. https://en.wikipedia.org/wiki/Whiskey_in_the_Jar?wprov=sfla1
Ah, okay.quote:Op donderdag 26 december 2024 03:16 schreef Viv het volgende:
Het is een running gag in deze reeks om te zeggen dat je het origineel van X beter vindt, wetende dat X niet het origineel heeft gebracht.
Verklap het nou niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 03:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is een running gag in deze reeks om te zeggen dat je het origineel van X beter vindt, wetende dat X niet het origineel heeft gebracht.
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 26 december 2024 03:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Getrouwd met tweeling en LTR dus helapika
Ook goedemorgen!quote:
Radio staat hier nog niet aan. Ik wil eigenlijk mezelf nog even omdraaien en verder slapen. Veel te vroeg wakker voor een vrije dag.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:24 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ook goedemorgen!
![]()
Rustig nog!
Slapen is voor watjes.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Radio staat hier nog niet aan. Ik wil eigenlijk mezelf nog even omdraaien en verder slapen. Veel te vroeg wakker voor een vrije dag.
Gordijnen open...quote:
Mogguh!quote:Op donderdag 26 december 2024 07:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedemorgen.
Is dit in de studio of live?
Nee deze kan me ook niet echt bekoren. Geen idee wie dit is?quote:Op donderdag 26 december 2024 07:19 schreef Bargehassus het volgende:
Deze DJ had ik nog niet eerder gehoord maar ook weinig aan gemist.
Tannaz Hajeby.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:28 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nee deze kan me ook niet echt bekoren. Geen idee wie dit is?
Muzikaal onderschat inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:34 schreef EDMAN- het volgende:
Wakker met ABBA. Vond het niets, tot we met het werk naar die ABBA experience zijn geweest. Bizar goede muziek eigenlijk
Moet je niet elk net wat minder nummer muten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |