Zal mijn gitaar blij mee zijn.quote:
net op tijd je correctie.... werd bijna een T2000 classic.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
De cover van Otis Redding is toch beter
Dat is een andere van hun
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nee, morgen nog naar Ricky Koole en Leo Blokhuis dus ik ga wel even slaap pakken.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat wordt inleveren op je slaap dan vannacht om de schade een beetje in te halen
Haalde em ook even door elkaar met Hard to Handlequote:Op woensdag 25 december 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nieuwe knuffelmarokkaan?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:55 schreef EDMAN- het volgende:
Die Morad is wel een sympathieke jongen zo te zien.
Ja, voor het recht om te feesten.quote:
Jaquote:Op woensdag 25 december 2024 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
net op tijd je correctie.... werd bijna een T2000 classic.
Als de Beastie Boys komen.quote:
Al besproken.quote:
Zijn sympathieke jongens die Arnhemmersquote:Op woensdag 25 december 2024 21:55 schreef EDMAN- het volgende:
Een top 2000 Marokkaan. Das echt wel een stap hoger. Dan zit je wel diep in die Nederlandse reetquote:
O dat is wel tof zegquote:Op woensdag 25 december 2024 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, morgen nog naar Ricky Koole en Leo Blokhuis dus ik ga wel even slaap pakken.
https://www.luxortheater.(...)appened-to-christmas
Dat zeker. En ook bijzondere saai. Heeft wel een goede stem.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:55 schreef EDMAN- het volgende:
Lijkt alleen wat minder passie voor muziek te hebben dan sommige van z’n collega’squote:Op woensdag 25 december 2024 21:55 schreef EDMAN- het volgende:
Nou als ik afga op de quiz weet hij niks van muziekquote:Op woensdag 25 december 2024 21:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lijkt alleen wat minder passie voor muziek te hebben dan sommige van z’n collega’s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Hij heeft een goede radiostemquote:Op woensdag 25 december 2024 21:55 schreef EDMAN- het volgende:
Ook een radiohoofd?quote:
zelfs essnhills weet meerquote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou als ik afga op de quiz weet hij niks van muziek
Hij geilt wat minder op zichzelf dan sommige van zijn collega's. Dat maakt hem vooral sympathiekquote:Op woensdag 25 december 2024 21:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lijkt alleen wat minder passie voor muziek te hebben dan sommige van z’n collega’s
Genante vertoning. Ik zou me niet meer in Beeld en Geluid hebben durven vertonen hoorquote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou als ik afga op de quiz weet hij niks van muziek
Je hoeft echt geen kloon van Leo Blokhuis te zijn maar dit kon echt nietquote:Op woensdag 25 december 2024 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Genante vertoning. Ik zou me niet meer in Beeld en Geluid hebben durven vertonen hoor
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:59 schreef peaceman het volgende:
Vast weer geen 14 minuten versie van Rapper's DelightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Gras is groen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Van Inkel heeft al een valse start. Voorspelt niets goed.
Lekker! Vanmiddag ook gehad, en er werd niet ingehouden met die fles, erg netjes.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JAAA! Ik heb glühwein, maar dan met rum erin.
Strafpuntquote:Op woensdag 25 december 2024 22:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
1708 Goodbye My Lover James Blunt
Lange versie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |