I am invincible in these sunglasses. I'm modern Scott Walkerquote:
Niet vrijwillig uiteraard.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Waarom zou je dit 36738282483838,26 keer luisteren
Ladies and peoplequote:Op woensdag 25 december 2024 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inkel is echt niet leuk nee.
Ik schakel net op tijd in zie ikquote:Op woensdag 25 december 2024 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk op dit moment aan topfan @:NailQueen die vast al flink aan de allora is gegaan.
Vind het geen top2000 nr denk ik. En daarom niet in me opgekomen om op te stemmen. Maar doet me wel altijd wat.quote:
Ik doe vanavond nog even rustig aan met de drank.quote:
Het is al bijna weer stemweekquote:Op woensdag 25 december 2024 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Verdomme, komend uur alweer naar pagina twee en ik heb pas een paar uur van de lijst geluisterd.
Volgend jaar concert ookquote:Op woensdag 25 december 2024 21:51 schreef Gretzl het volgende:
Ik wist dat deze TT van @:DecoAoreste afkomstig was, voordat ik überhaupt had gekeken
Witte geit?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze zijn zwart en zitten in de boom je mag drie keer raden
en dan in het Brabants
Dat wordt inleveren op je slaap dan vannacht om de schade een beetje in te halenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Verdomme, komend uur alweer naar pagina twee en ik heb pas een paar uur van de lijst geluisterd.
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 25 december 2024 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze zijn zwart en zitten in de boom je mag drie keer raden
en dan in het Brabants
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |