Hij geilt wat minder op zichzelf dan sommige van zijn collega's. Dat maakt hem vooral sympathiekquote:Op woensdag 25 december 2024 21:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lijkt alleen wat minder passie voor muziek te hebben dan sommige van z’n collega’s
Genante vertoning. Ik zou me niet meer in Beeld en Geluid hebben durven vertonen hoorquote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou als ik afga op de quiz weet hij niks van muziek
Je hoeft echt geen kloon van Leo Blokhuis te zijn maar dit kon echt nietquote:Op woensdag 25 december 2024 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Genante vertoning. Ik zou me niet meer in Beeld en Geluid hebben durven vertonen hoor
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:59 schreef peaceman het volgende:
Vast weer geen 14 minuten versie van Rapper's DelightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Gras is groen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Van Inkel heeft al een valse start. Voorspelt niets goed.
Lekker! Vanmiddag ook gehad, en er werd niet ingehouden met die fles, erg netjes.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JAAA! Ik heb glühwein, maar dan met rum erin.
Strafpuntquote:Op woensdag 25 december 2024 22:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
1708 Goodbye My Lover James Blunt
Lange versie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |