Laat me raden, je hebt het hier over de mondkapjesfetisjist?quote:Op donderdag 26 december 2024 15:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er is gisterochtend nog wel aardig geveegd in het topic zag ik. Maar sommigen maken het ook wel erg bont.
Zoals die user die de oorlog een SMO blijft noemen omdat hij bang is om na de oorlog Rusland niet meer in te mogen
Ach, in Syrië kennen ze hem ook nog wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je als buitenlander daar zeker wel relatief veilig bent. Het is geen Centraal-Afrikaanse republiek. Als je heel erg pech hebt wordt je opgepakt als ruilmiddel, maar er gaan echt nog veel niet Europeaners naar Rusland hoor.
Het is de vraag wie daar de granaat op tafel kan, en wil zetten, daar in dat Kremlin. Maar vooral het kunnen. Ik vertrouw op hulp aan de Oekies. Eentje die ze kunnen dwingen dat te doen. Heeft Budanov vast nog wel een voorraadje van. Maar de spanning in Oekraine is ook aan het oplopen. De Russen hebben hulp uit onverwachte hoek gekregen, lijkt het.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:40 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Lavrov is onderdeel van dat maffiacirkeltje en zeker geen slachtoffer of pion er van.
Ben wel benieuwd wanneer we weer 15 jarigen aan het front gaan zien, Putin Jugend... Of bejaarden...quote:Op donderdag 26 december 2024 19:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als je in Ruzzia je bek houd en je bant te oud voor het leger dan ben je best veilig, nog wel, van Noord Korea weet i k het niet
Rusland begint wel steeds meer op de oude USSR te lijken
Eentje waar imodium in de vrije verkoop is waarschijnlijk, al mag je er geen rare dingen mee doen.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:41 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Uit welk diarreeland komt nyamuk eigenlijk?
Dit vind ik inderdaad opmerkelijk. Net zoals die keer dat Lavrov in de VN vergadering wel sprak over oorlog in plaats van een Special Military Operation. (SMO)quote:
Je moet letterlijk gestoord zijn om als westerling zonder sterke banden in Rusland er naar toe te willen reizen. Landen als Rusland, Iran en Noord-Korea staan er om bekend dit soort mensen zonder reden te arresteren en als paradepaard te gebruiken.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je als buitenlander daar zeker wel relatief veilig bent. Het is geen Centraal-Afrikaanse republiek. Als je heel erg pech hebt wordt je opgepakt als ruilmiddel, maar er gaan echt nog veel niet Europeaners naar Rusland hoor.
Je moet een heel klein beetje van hem houden, om er een eind aan te maken in dat Kremlin daar in Moskou. Maar dan wel op een manier dat die oorlog over is.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
nee daar ging het niet over. Het begon volgens mij met dat ik zei dat de Poetinlovers niet in de gaten hebben dat ze daar als ruilmateriaal gelden
Misschien moeten er een paar hier even deze documentaire bekijken: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Mole:_Undercover_in_North_Koreaquote:Op donderdag 26 december 2024 19:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je moet letterlijk gestoord zijn om als westerling zonder sterke banden in Rusland er naar toe te willen reizen. Landen als Rusland, Iran en Noord-Korea staan er om bekend dit soort mensen zonder reden te arresteren en als paradepaard te gebruiken.
Ja die ja. Maar ik heb het gemist, de betreffende posts waren al geveegd toen ik in het topic keek.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:45 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt het hier over de mondkapjesfetisjist?
Hier, de de Ramstein imitatie uit 2016. ZDF.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:48 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wanneer we weer 15 jarigen aan het front gaan zien, Putin Jugend... Of bejaarden...
@possetje, ben jij het?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:11 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Hier, de de Ramstein imitatie uit 2016. ZDF.
Bekijk deze YouTube-video
Hoe gaat het met Lubach trouwens? Is die nog leuk? Of eieren en rotte tomaten in zaal bij zijn optredens? En is RTL, SBS of NPO genegen dat ook in de krant te zetten?
Er wonen en werken in Nederland ook fatsoenlijke russen en die hebben ook vrije tijd. Het is ZDF, ken uw klassiekers.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:possetje, ben jij het?
Ik wel. Donder maar op naar Rusland als je het hier niet bevalt. Zullen we zien hoe snel men de weg weer terug weet te vinden.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:52 schreef Parafernalia het volgende:
Ik vind het als westerling totaal niet gek dat je een afkeer hebt van het westen, trouwens. Heb ik in veel gevallen ook. Heel erg zelfs. Maar dat je dan doorslaat en gevoelens voor (de huidige) Poetin gaat ontwikkelen.. Echt totaal bizar en van de pot gerukt.
Ik bedoel dat je best kritisch mag op het westen mag zijn. Gaat genoeg fouten hier natuurlijk. 'Afkeer' is wellicht niet het juiste woord, maar daar gaat het niet zo over.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik wel. Donder maar op naar Rusland als je het hier niet bevalt. Zullen we zien hoe snel men de weg weer terug weet te vinden.
Tering wat lees je alles weer makkelijk zeg. Zit je in groep 8?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je best kritisch mag op het westen mag zijn. Gaat genoeg fouten hier natuurlijk. 'Afkeer' is wellicht niet het juiste woord, maar daar gaat het niet zo over.
Eens met dat Disco, nyamuk, boomknuffel en php lekker naar Rusland moeten emigreren trouwens. En idd met hangende pootjes terug
Username checks outquote:Op donderdag 26 december 2024 20:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Zullen we zien hoe snel men de weg weer terug weet te vinden.
Uitstekende schanspringers. Maar een in de Amsterdamse gracht werping zijn ze niet van gediend.quote:
Tjah het Westen is ook niet ideaal; maar het feit dat je hier daar gewoon commentaar over kan hebben, maakt het Westen zoveel mooier en beter dan een Rusland..quote:Op donderdag 26 december 2024 19:52 schreef Parafernalia het volgende:
Ik vind het als westerling totaal niet gek dat je een afkeer hebt van het westen, trouwens. Heb ik in veel gevallen ook. Heel erg zelfs. Maar dat je dan doorslaat en gevoelens voor (de huidige) Poetin gaat ontwikkelen.. Echt totaal bizar en van de pot gerukt.
ah, jij mag blijven dan. Jij leest overigens net zo slecht als ikquote:Op donderdag 26 december 2024 20:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tering wat lees je alles weer makkelijk zeg. Zit je in groep 8?
Fuck de Russische staat en fuck Poetin. Ik ga me die onzin waar jij me van verwijt niet in de mond leggen. Alsof ik opeens voor Rusland zou zijn.
Het is hier eerder een echokamer dan een discussieforum trouwens.
ah, jij mag blijven dan. Jij leest overigens net zo slecht als ikquote:Op donderdag 26 december 2024 20:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tering wat lees je alles weer makkelijk zeg. Zit je in groep 8?
Fuck de Russische staat en fuck Poetin. Ik ga me die onzin waar jij me van verwijt niet in de mond leggen. Alsof ik opeens voor Rusland zou zijn.
Het is hier eerder een echokamer dan een discussieforum trouwens.
Uiteraard helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Tjah het Westen is ook niet ideaal; maar het feit dat je hier daar gewoon commentaar over kan hebben, maakt het Westen zoveel mooier en beter dan een Rusland..
Helaas maken er genoeg idioten (o.a. in dit topic) flink misbruik van dat gegeven.
Het punt van hybride oorlogsvoering is juist dat het niet gevoerd wordt met reguliere legereenheden.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:37 schreef yessie234 het volgende:
[..]
En moet de Navo reageren, en dat is niet in het voordeel van Europa.
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:possetje, ben jij het?
Herstel, na wat onderzoek blijkt dat de reparatie 2-3 weken in beslag kan nemen. Afhankelijk van o.a. weersomstandigheden en beschikbaarheid natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Aha, oke. Ik dacht dat één van die kabels van paar weken geleden alweer gefikst was. Nou ja, torpederen dan maar inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |