Niet mijn consensus vriend.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:33 schreef oheng het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden, maar dat is de consensus hier, en ik pas me gewoon aan.
Als de Navo zichzelf ontbind is hij zijn baan kwijt ja, anders gaat hij er niks van voelen als iedereen naar 0,01% gdp gaatquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:23 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Mijn punt was is dat hij als NAVO baas niet belangeloos is en wil dat alle landen zoveel mogelijk bijdragen. Hetgeen wat landen bijdragen wordt wel degelijk gebruikt voor indirecte kosten van NAVO zoals onderhoud, salarissen, etc. (zie post 255). Maar als jij wel vind dat hij volledig onafhankelijk is, dan mag je dat wel iets beter beargumenteren, dan dat zijn salaris niet 100% gelijk loopt met hoeveel landen uitgeven. Want dat ik heb nooit beweerd.
Het is een veredelde woordvoerderquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Tering Jantje echt he. Het is niet een makelaartje dat commissie beurt ofzo echt man man man.
Kijk jij ook wel eens naar youtube mongool Konstantin? Aanrader voor de laatste nieuwtjes uit Rusland.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:48 schreef oheng het volgende:
Deze youtube mongool legt de situatie uit van de schaduw tanker die de kabels vernielde.
Bekijk deze YouTube-video
Zijn globe is wel baas.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:48 schreef oheng het volgende:
Deze youtube mongool legt de situatie uit van de schaduw tanker die de kabels vernielde.
...
Ja kijk ik altijd, dat is de beste mongool van heel Youtube.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Kijk jij ook wel eens naar youtube mongool Konstantin? Aanrader voor de laatste nieuwtjes uit Rusland.
Ik kijk wel met speed 1.3, want deze youtube monogool kan soms traag uit zijn woorden komen en ik heb niet de hele dag de tijd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:03 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja kijk ik altijd, dat is de beste mongool van heel Youtube.
Ja, de lengte van zijn videos schrikt me vaak af.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik kijk wel met speed 1.3, want deze youtube monogool kan soms traag uit zijn woorden komen en ik heb niet de hele dag de tijd.
Is dat dankzij of ondanks Rutte.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Na al die jaren kan ik daar nog steeds niet echt hoogte van krijgen.
Ik ben van mening dat hij alles nog steeds met de beste bedoelingen doet itt paupernederland die met de domme tekst kwam: oprutten.
Ik kan je wel vertellen. nederland had er ook slechter dan Duitsland voor kunnen staan, is niet zo, hij heeft het behoorlijk degelijk achtergelaten.
Ben benieuwd of het nieuwe kabinet dit over 4 jaar ook doet .
Omdat die een andere functie heeft? Zo gek is dat allemaal niet hé.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Waarom nu wel en niet tijdens zijn regeerperiode? Dit komt nota bene ook ter sprake in je eigen artikel dat je hier zelf hebt gepost!
Nederland heeft sinds 2008 niet in een echte recessie gezeten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat dankzij of ondanks Rutte.
Vergeet niet dat hij tussen 2011 en 2016-2017 zoveel bezuinigd heeft dat wij jarenlang onnodig in een recessie zaten. Dat is niet geheel op zijn conto te schrijven, maar hij was er wel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |