[me=stavromulabeta]Mompelt iets over ikweethetookniet en zelfreflectiequote:Op donderdag 26 december 2024 16:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Money talks, bullshit walks![]()
Waar is Camiel Eurlings als je hem nodig hebt voor een lulverhaal![]()
Kon hij bij de mh17 ook zo goed* stavromulabeta
Oh wacht hij kan ook goed vrouwen slaan
Bleek dat ze wel gelijk hadden en dat de kwaadaardige ruzzen weer eens dood en verderf zaaien.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:33 schreef Peppert het volgende:
[..]
Prima, zeer duidelijk en betrouwbaar. Als we de neoconservatieve oorlogszaaiers zoals die haatvolle Duitsers Jurgen Nauditt en Peter Thiel maar niet citeren als eerste bron die de waarheid in pacht hebben als het gaat om internationale politiek.
Je zou denken dat dat vliegtuig de transponder aan heeft staan en dus op de radar gewoon te zien is.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Grozny was wel een bekend conflictgebied en onder aanval van Oekraense drones, daarom was die luchtdoelverdediging daar ook actief.
Die was niet random op een verkeersvliegtuig aan het schieten omdat ze niks beters te doen hebben, waarschijnlijk is die kist aangezien voor een Oekraense drone door operators die niet wisten wat ze aan het doen waren.
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:45 schreef Glazenmaker het volgende:
Het is nu nos official dat Rusland waarschijnlijk dit vliegtuig heeft gesloopt. Ze hebben ook een noodlanding geweigerd en de gps gestoord. Hard hun best gedaan om ook de nog levende burgers in zee te laten verdwijnen.
Omdat Russen walgelijk zijn.quote:
Bewijslast laten verdwijnen? Geen overlevenden = geen getuigen. Wrakstukken die als aanwijzing kunnen dienen kun je proberen te laten verdwijnen.quote:
En het geluidje van GTA online erbij als ze locken. *beep-beep-beep*quote:Op donderdag 26 december 2024 18:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Misschien wel een aardige update of mod voor FS 2024 trouwens. Nu kun je virtueel veilig rond Rusland rondvliegen, maar het zou realistischer zijn als een of andere aap soms random geschut op je afvuurt.
Ja, heb het nu gelezen ja. Maar toch...Grozny is zo'n 1000 kilometer van het dichtstbijzijnde gebied in Ukraine wat nog onder hun controle is. Bedenk dan ook dat ongeveer net zover is als de kortste afstand tussen Oekraine en Frankrijk, terwijl Nederland iets van 1200 km is.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Kadyrov-land, vorige week sloeg er ook al een drone in op een of andere basis daar
En dit was na mh17.quote:
De feestdagen lopen daar iets anders. Levert dat nog perspectief op om Pasen en Pinksteren op n dag te laten vallen?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Verwachten dat Rusland ooit eerlijk voor iets verantwoordelijkheid neemt en excuses maakt.
Het is makkelijker om mooie samenzweringstheorien te maken als het onderwerp in de zee ligt. En anders kun je op zijn minst wachten met de waarheid tot het vliegtuig uit de nieuwscyclus is.quote:
Om daar een winkelcentrum aan te vallen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Waarom zou Oekrane drones naar Tsjetsjeni laten vliegen?
Denk eerder dat het is om kadyrovites een bezoek te laten brengen aan hun makers.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Om daar een winkelcentrum aan te vallen bijvoorbeeld.
2018 he.quote:
Misdaad. Van wederom die gitzwarte vieze criminele intens slechte staat.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:45 schreef Glazenmaker het volgende:
Het is nu nos official dat Rusland waarschijnlijk dit vliegtuig heeft gesloopt. Ze hebben ook een noodlanding geweigerd en de gps gestoord. Hard hun best gedaan om ook de nog levende burgers in zee te laten verdwijnen.
Dat lukt Ruttequote:Op donderdag 26 december 2024 21:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Verwachten dat Rusland ooit eerlijk voor iets verantwoordelijkheid neemt en excuses maakt.
Als die er niet genoeg zijn …quote:Op donderdag 26 december 2024 19:44 schreef Cockwhale het volgende:
Rusland, beste in doden van Russen.
MH17 was in 2014.quote:
Ff lekker zijken en zeuren op wilders. Dat is de enige reden waarom je het post.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
MH17 was in 2014.
Je weet wel, toen de Russen 193 Nederlands (Bijna 300 mensen totaal) uit de lucht hadden geschoten.
Rare reactie op de dood van 193 Nederlanders in een topic waarin de Russen weer een passagiersvliegtuig neerhalen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ff lekker zijken en zeuren op wilders. Dat is de enige reden waarom je het post.
Geef toe.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft toch eigenlijk schandalig dat zo'n schurkenregime als dat van Rusland overal maar mee weg blijft komen....
Laten we nou niet doen alsof alleen Rusland zoiets heeft gepresteerd…quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft toch eigenlijk schandalig dat zo'n schurkenregime als dat van Rusland overal maar mee weg blijft komen....
Ohhhh, dan is het minder erg en Rusland geen schurkenstaat….quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof alleen Rusland zoiets heeft gepresteerd…
https://en.m.wikipedia.or(...)_shootdown_incidents
Klopt, al is het goed dat Red even aanhaalt hoe schandalig het is dat de roebelhoeren en collaborateurs van de PVV in ons kabinet zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:59 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Rare reactie op de dood van 193 Nederlanders in een topic waarin de Russen weer een passagiersvliegtuig neerhalen.
O, je hebt gemist dat ook de VS een Iraans vliegtuig met iets van 300 man naar beneden hebben gehaald (en er was nog wel meer, maar minder groot)?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ohhhh, dan is het minder erg en Rusland geen schurkenstaat….
Wat wil je nou precies zeggen met deze post?
Het is toch een schurkenstaat die op het moment niet op goede voet met het westen staat? Logisch dat we ons daar meer druk over maken dan over een vliegtuig wat in de binnenlanden van een Afrikaans land door een Afrikaans leger is neergeschoten.
Het verschil zit hem erin dat de VS dat gewoon toegegeven heeft. Die hebben niet 25 verhalen de wereld in geholpen om mensen te laten twijfelen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, je hebt gemist dat ook de VS een Iraans vliegtuig met iets van 300 man naar beneden hebben gehaald (en er was nog wel meer, maar minder groot)?
‘Schurkenstaat is een nietszeggende term. Een groot deel van de wereld vindt het Westen schurken (inclusief een deel van de Westerse bevolking gek genoeg).
En nee, het is niet minder erg, maar het sentiment is helemaal niet met de slachtoffers, het sentiment is vooral weer gericht op Rusland. Dus kom vooral niet met die praatjes aan, want uiteindelijk is dit gewoon het gevolg van een oorlog waar velen hier niet echt van willen dat die stopt.
En hoe kom je precies tot die conclusie?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, je hebt gemist dat ook de VS een Iraans vliegtuig met iets van 300 man naar beneden hebben gehaald (en er was nog wel meer, maar minder groot)?
‘Schurkenstaat is een nietszeggende term. Een groot deel van de wereld vindt het Westen schurken (inclusief een deel van de Westerse bevolking gek genoeg).
En nee, het is niet minder erg, maar het sentiment is helemaal niet met de slachtoffers, het sentiment is vooral weer gericht op Rusland. Dus kom vooral niet met die praatjes aan, want uiteindelijk is dit gewoon het gevolg van een oorlog waar velen hier niet echt van willen dat die stopt.
Lees maar eens op wiki. Ook de VS begon simpelweg met ontkennen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het verschil zit hem erin dat de VS dat gewoon toegegeven heeft. Die hebben niet 25 verhalen de wereld in geholpen om mensen te laten twijfelen.
Schurkenstaat is vrij helder dat zijn ondemocratische landen waarbij de staat als een soort van criminele organisatie gerund wordt en er complete willekeur is mbt de rechtstaat.
En het is inderdaad een gevolg van de oorlog die Rusland 10+ jaar geleden is gestart.
Discussies die ik hier heb gehad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En hoe kom je precies tot die conclusie?
En waarom vallen die gemene Oakraners Rusland precies aan?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lees maar eens op wiki. Ook de VS begon simpelweg met ontkennen.
Overigens ben ik het ermee eens dat Rusland hier verantwoordelijk is. Alleen zie ik net zo goed verantwoordelijkheid voor de Oekraeners omdat hun aanval de luchtafweer heeft getriggerd. En in het kielzog daarvan dus ook de Navo.
Ah, je gaat de duikkaart spelen en er overheen lullen door dat er bij te halen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:59 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Rare reactie op de dood van 193 Nederlanders in een topic waarin de Russen weer een passagiersvliegtuig neerhalen.
Hou die Kremlinpraat maar voor je en vraag je eens af waarom daar Oekraense drones vliegen, wie die ontwikkeling wanneer in gang heeft gezet en wie dit met n pennenstreek kan stoppen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Overigens ben ik het ermee eens dat Rusland hier verantwoordelijk is. Alleen zie ik net zo goed verantwoordelijkheid voor de Oekraeners omdat hun aanval de luchtafweer heeft getriggerd. En in het kielzog daarvan dus ook de Navo.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doe even een bron dat pvv nog steeds connecties heeft met rusland.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Klopt, al is het goed dat Red even aanhaalt hoe schandalig het is dat de roebelhoeren en collaborateurs van de PVV in ons kabinet zitten.
Er is er maar 1 verantwoordelijk: rusland.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De PVV is helaas weinig transparant. Maar de kans dat ze alle banden doorgesneden hebben, in tegenstelling tot al hun ideologische matties in Europa, lijkt me vrij minimaal…quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe even een bron dat pvv nog steeds connecties heeft met rusland.
Dat heb ik mij wel afgevraagd. Uit jouw vraagstelling leidt ik af dat jij dat nog niet (goed) hebt gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Hou die Kremlinpraat maar voor je en vraag je eens af waarom daar Oekraense drones vliegen, wie die ontwikkeling wanneer in gang heeft gezet en wie dit met n pennenstreek kan stoppen.
Dan zijn wij het daar niet over eens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is er maar 1 verantwoordelijk: rusland.
Niemand of niets anders.
Want? Wat had Oekrane precies anders moeten doen? Zich maar klakkeloos neerleggen bij een status als semi-kolonie van Rusland?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan zijn wij het daar niet over eens.
Bron dat ze nog steeds connecties hebben met rusland.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:55 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De PVV is helaas weinig transparant. Maar de kans dat ze alle banden doorgesneden hebben, in tegenstelling tot al hun ideologische matties in Europa, lijkt me vrij minimaal…
Sowieso is na MH17 Rusland nog ophemelen een veeg teken…
Nee. Ik verwijt de Oekrane niet zoveel. Met name de VS/Navo die op zijn minst niets hebben gedaan om deze oorlog te voorkomen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:00 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Want? Wat had Oekrane precies anders moeten doen? Zich maar klakkeloos neerleggen bij een status als semi-kolonie van Rusland?
Zelfs afgelopen week heeft het mega professionele leger van de VS een eigen militaire vliegtuig neergeschoten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:52 schreef RamboDirk het volgende:
Dit toont maar weer eens het amateuristisch niveau van het Russisch defensieapparaat aan.
Een bron waaruit blijkt dat ze tegen alle verwachtingen in toch de banden echt doorgesneden hebben lijkt me eerlijk gezegd interessanter.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bron dat ze nog steeds connecties hebben met rusland.
En wat voor concrete acties hadden zij kunnen uitvoeren om deze oorlog te voorkomen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Ik verwijt de Oekrane niet zoveel. Met name de VS/Navo die op zijn minst niets hebben gedaan om deze oorlog te voorkomen.
Met deze twee zinnen ben je serieuze user af en volwaardig wappie geworden. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De rechtmatige claims van Rusland en de volksrepublieken in de Donbass gewoon erkennen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En wat voor concrete acties hadden zij kunnen uitvoeren om deze oorlog te voorkomen?
En welke moge dat zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De rechtmatige claims van Rusland en de volksrepublieken in de Donbass gewoon erkennen.
Rechtmatige russische claims?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De rechtmatige claims van Rusland en de volksrepublieken in de Donbass gewoon erkennen.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rechtmatige russische claims?
Op wat?
Er is niks rechtmatigs aan wat putler doet op het moment.
Joh, leer sarcasme herkennen…quote:
Erken je nog wel dat zijn ideologische maatjes in Europa overwegend Russischgezind zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je onderbuik dus.
Lul gewoon niet zo stom. Halve.
Memorandum van Boedapest, zegt je dat iets?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ah, je wordt persoonlijk. Dat leert mij dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:59 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Erken je nog wel dat zijn ideologische maatjes in Europa overwegend Russischgezind zijn?
Altijd lastigquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
[..]
Joh, leer sarcasme herkennen…
Aldus Merkel waren de Minsk akkoorden alleen om Oekrane tijd te geven om een troepenmacht op te bouwen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En wat voor concrete acties hadden zij kunnen uitvoeren om deze oorlog te voorkomen?
Dat weet jij, dat weet ik. Voor de Ruslandfans is dat wat ingewikkelderquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Memorandum van Boedapest, zegt je dat iets?
Dat is echt geen ingewikkeld akkoord, Ukraine levert zijn atoomwapens in, Rusland erkent de grenzen, er is helemaal geen onduidelijkheid.
Komende van jou beschouw ik dat als compliment.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Met deze twee zinnen ben je serieuze user af en volwaardig wappie geworden. Gefeliciteerd.
Maar waarom zijn die wapens en hulp precies die kant op gestuurd? Is er in 2014 misschien iets gebeurd dat dat in de ogen van Oekrane en het Westen noodzakelijk maakte?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aldus Merkel waren de Minsk akkoorden alleen om Oekrane tijd te geven om een troepenmacht op te bouwen.
Dan is het wel heel raar om voorafgaand aan de inval als VS te zeggen: in 3 dagen heeft Rusland alles veroverd daar.
Veel logischer is het om dan te waarschuwen: afgelopen jaren heeft de Oekrane met onze hulp een leger opgebouwd, dus waag het niet! En, we gaan ze wapens sturen ook nog.
Om te beginnen…
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Komende van jou beschouw ik dat als compliment.
En ik durf er geld op te zetten als de Oekrane een vliegtuig met luchtafweer raakt tijdens een aanval van de Russen het sentiment hier zal zijn ‘schuld van de Russen’.
Voor beide conflicten is de geschiedenis niet begonnen op oktober 7 of 24 februari. Wellicht dat dat iets te maken heeft met het feit dat mensen Israel wat vaker op zijn minst niet als permanent slachtoffer dat niks fout kan doen zien, waar Oekrane juist keer op keer verneukt door Rusland is. Dat en Oekraense ministers fantaseren niet op TV over het uithongeren van "beesten" enzo.quote:En ja, daar kun je dan over zeggen: maar de Russen begonnen. Alleen zijn er verdomd veel users voor wie dat argument bij Isral niet geldt, sterker nog, waar ineens Isral de grote boosdoener is.
Dus er wordt nogal met twee maten gemeten als ik het zo bezie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |