abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216021428
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 09:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Lees maar eens op wiki. Ook de VS begon simpelweg met ontkennen.

Overigens ben ik het ermee eens dat Rusland hier verantwoordelijk is. Alleen zie ik net zo goed verantwoordelijkheid voor de Oekraïeners omdat hun aanval de luchtafweer heeft getriggerd. En in het kielzog daarvan dus ook de Navo.
Er is er maar 1 verantwoordelijk: rusland.

Niemand of niets anders.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 27 december 2024 @ 09:52:56 #127
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216021443
Dit toont maar weer eens het amateuristisch niveau van het Russisch defensieapparaat aan.
pi_216021464
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 09:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Doe even een bron dat pvv nog steeds connecties heeft met rusland.

De PVV is helaas weinig transparant. Maar de kans dat ze alle banden doorgesneden hebben, in tegenstelling tot al hun ideologische matties in Europa, lijkt me vrij minimaal…
Sowieso is na MH17 Rusland nog ophemelen een veeg teken…
pi_216021491
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 09:47 schreef Szura het volgende:

[..]
Hou die Kremlinpraat maar voor je en vraag je eens af waarom daar Oekraïense drones vliegen, wie die ontwikkeling wanneer in gang heeft gezet en wie dit met één pennenstreek kan stoppen.
Dat heb ik mij wel afgevraagd. Uit jouw vraagstelling leidt ik af dat jij dat nog niet (goed) hebt gedaan.
pi_216021498
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 09:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Er is er maar 1 verantwoordelijk: rusland.

Niemand of niets anders.
Dan zijn wij het daar niet over eens.
pi_216021512
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 09:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan zijn wij het daar niet over eens.
Want? Wat had Oekraïne precies anders moeten doen? Zich maar klakkeloos neerleggen bij een status als semi-kolonie van Rusland?
pi_216021558
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2024 09:55 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
De PVV is helaas weinig transparant. Maar de kans dat ze alle banden doorgesneden hebben, in tegenstelling tot al hun ideologische matties in Europa, lijkt me vrij minimaal…
Sowieso is na MH17 Rusland nog ophemelen een veeg teken…
Bron dat ze nog steeds connecties hebben met rusland.
1947-2016
pi_216021642
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 10:00 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Want? Wat had Oekraïne precies anders moeten doen? Zich maar klakkeloos neerleggen bij een status als semi-kolonie van Rusland?
Nee. Ik verwijt de Oekraïne niet zoveel. Met name de VS/Navo die op zijn minst niets hebben gedaan om deze oorlog te voorkomen.
pi_216021707
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 09:52 schreef RamboDirk het volgende:
Dit toont maar weer eens het amateuristisch niveau van het Russisch defensieapparaat aan.
Zelfs afgelopen week heeft het mega professionele leger van de VS een eigen militaire vliegtuig neergeschoten.

Een teken van amerikaans amateurisme?
pi_216021723
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 10:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Bron dat ze nog steeds connecties hebben met rusland.
Een bron waaruit blijkt dat ze tegen alle verwachtingen in toch de banden echt doorgesneden hebben lijkt me eerlijk gezegd interessanter.
pi_216021727
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 10:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee. Ik verwijt de Oekraïne niet zoveel. Met name de VS/Navo die op zijn minst niets hebben gedaan om deze oorlog te voorkomen.
En wat voor concrete acties hadden zij kunnen uitvoeren om deze oorlog te voorkomen?
pi_216021746
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 09:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Lees maar eens op wiki. Ook de VS begon simpelweg met ontkennen.

Overigens ben ik het ermee eens dat Rusland hier verantwoordelijk is. Alleen zie ik net zo goed verantwoordelijkheid voor de Oekraïeners omdat hun aanval de luchtafweer heeft getriggerd.
En in het kielzog daarvan dus ook de Navo.
Met deze twee zinnen ben je serieuze user af en volwaardig wappie geworden. Gefeliciteerd.
pi_216021862
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 10:20 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En wat voor concrete acties hadden zij kunnen uitvoeren om deze oorlog te voorkomen?
De rechtmatige claims van Rusland en de volksrepublieken in de Donbass gewoon erkennen.
  Moderator vrijdag 27 december 2024 @ 10:38:24 #139
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216021994
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2024 10:30 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
De rechtmatige claims van Rusland en de volksrepublieken in de Donbass gewoon erkennen.
En welke moge dat zijn? :?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216022053
quote:

[..]
Rechtmatige russische claims?
Op wat?

Er is niks rechtmatigs aan wat putler doet op het moment.
1947-2016
pi_216022275
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 10:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Rechtmatige russische claims?
Op wat?

Er is niks rechtmatigs aan wat putler doet op het moment.
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 december 2024 10:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En welke moge dat zijn? :?
Joh, leer sarcasme herkennen…
pi_216022291
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 10:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je onderbuik dus.

Lul gewoon niet zo stom. Halve.
Erken je nog wel dat zijn ideologische maatjes in Europa overwegend Russischgezind zijn?
pi_216022338
quote:

[..]
Memorandum van Boedapest, zegt je dat iets?
Dat is echt geen ingewikkeld akkoord, Ukraine levert zijn atoomwapens in, Rusland erkent de grenzen, er is helemaal geen onduidelijkheid.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216022354
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 december 2024 10:59 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Erken je nog wel dat zijn ideologische maatjes in Europa overwegend Russischgezind zijn?
Ah, je wordt persoonlijk. Dat leert mij dat ik gelijk heb.

Onderbuikje.
1947-2016
  Moderator vrijdag 27 december 2024 @ 11:09:26 #145
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216022424
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2024 10:57 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
[..]
Joh, leer sarcasme herkennen…
Altijd lastig ;) _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216022484
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 10:20 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Aldus Merkel waren de Minsk akkoorden alleen om Oekraïne tijd te geven om een troepenmacht op te bouwen.

Dan is het wel heel raar om voorafgaand aan de inval als VS te zeggen: in 3 dagen heeft Rusland alles veroverd daar.

Veel logischer is het om dan te waarschuwen: afgelopen jaren heeft de Oekraïne met onze hulp een leger opgebouwd, dus waag het niet! En, we gaan ze wapens sturen ook nog.

Om te beginnen…
pi_216022625
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 11:02 schreef raptorix het volgende:

[..]
Memorandum van Boedapest, zegt je dat iets?
Dat is echt geen ingewikkeld akkoord, Ukraine levert zijn atoomwapens in, Rusland erkent de grenzen, er is helemaal geen onduidelijkheid.
Dat weet jij, dat weet ik. Voor de Ruslandfans is dat wat ingewikkelder :+.

Voor mij staat de soevereiniteit van Oekraïne gewoon voorop en is dat gelul over invloedssferen iets voor nare imperialisten.
pi_216022651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 10:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Met deze twee zinnen ben je serieuze user af en volwaardig wappie geworden. Gefeliciteerd.
Komende van jou beschouw ik dat als compliment.

En ik durf er geld op te zetten als de Oekraïne een vliegtuig met luchtafweer raakt tijdens een aanval van de Russen het sentiment hier zal zijn ‘schuld van de Russen’.

En ja, daar kun je dan over zeggen: maar de Russen begonnen. Alleen zijn er verdomd veel users voor wie dat argument bij Israël niet geldt, sterker nog, waar ineens Israël de grote boosdoener is.

Dus er wordt nogal met twee maten gemeten als ik het zo bezie.
pi_216022908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 11:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Aldus Merkel waren de Minsk akkoorden alleen om Oekraïne tijd te geven om een troepenmacht op te bouwen.

Dan is het wel heel raar om voorafgaand aan de inval als VS te zeggen: in 3 dagen heeft Rusland alles veroverd daar.

Veel logischer is het om dan te waarschuwen: afgelopen jaren heeft de Oekraïne met onze hulp een leger opgebouwd, dus waag het niet! En, we gaan ze wapens sturen ook nog.

Om te beginnen…
Maar waarom zijn die wapens en hulp precies die kant op gestuurd? Is er in 2014 misschien iets gebeurd dat dat in de ogen van Oekraïne en het Westen noodzakelijk maakte?
pi_216023024
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 11:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Komende van jou beschouw ik dat als compliment.

En ik durf er geld op te zetten als de Oekraïne een vliegtuig met luchtafweer raakt tijdens een aanval van de Russen het sentiment hier zal zijn ‘schuld van de Russen’.
Graag gedaan.

Ook Oekraïne heeft te zorgen dat ze geen burgerluchtvaart uit de lucht schieten, maar inderdaad daar zou ik Rusland wel een groot gedeelte van de schuld geven omdat de Russen begonnen en zonder hun achterlijke oorlog was de kans op dodelijke fouten een stuk kleiner.
quote:
En ja, daar kun je dan over zeggen: maar de Russen begonnen. Alleen zijn er verdomd veel users voor wie dat argument bij Israël niet geldt, sterker nog, waar ineens Israël de grote boosdoener is.

Dus er wordt nogal met twee maten gemeten als ik het zo bezie.
Voor beide conflicten is de geschiedenis niet begonnen op oktober 7 of 24 februari. Wellicht dat dat iets te maken heeft met het feit dat mensen Israel wat vaker op zijn minst niet als permanent slachtoffer dat niks fout kan doen zien, waar Oekraïne juist keer op keer verneukt door Rusland is. Dat en Oekraïense ministers fantaseren niet op TV over het uithongeren van "beesten" enzo.

De twee maten die hanteer jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')