Daar doen FOK!kers toch niet aan...quote:Op woensdag 25 december 2024 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, tijd voor familieverplichtingen.
Die kan nog wel een keer de overlijdenstroef inzettenquote:Op woensdag 25 december 2024 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over diversiteit gesproken, weer geen Diana Ross in de lijst.
Van mij hoeft het ook niet per se.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar doen FOK!kers toch niet aan...
Veel te vaak op de radio gehoord de laatste tijd.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoord van Teddy Swims is het bah muziek.
and Teddy Swimsquote:
Ik luister geen radio, het werd bij mij door Spotify steeds naar voren geduwd in playlistsquote:Op woensdag 25 december 2024 14:32 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Veel te vaak op de radio gehoord de laatste tijd.
Die hoort alleen nog niet bij het kaliber zulks er op deze afbeelding staan.quote:
and Luke Combsquote:
If I want sax, I call Candyquote:Op woensdag 25 december 2024 14:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekkere saxpartij in dit nummer
ik discrimidinges nietquote:Op woensdag 25 december 2024 14:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die hoort alleen nog niet bij het kaliber zulks er op deze afbeelding staan.
in Limburg houden ze ook wel van een lekkere saxpartijquote:Op woensdag 25 december 2024 14:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekkere saxpartij in dit nummer
De Stoute Pieten Bingo was in Utrecht tochquote:Op woensdag 25 december 2024 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
in Limburg houden ze ook wel van een lekkere saxpartij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |