Mocht je in de buurt zijn, er is genoeg!quote:Op woensdag 25 december 2024 14:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oeh ik wil ook. Maar heb alleen maar standaard Danio kwark in huis
Vind de versie met Lulu wel lekker campquote:Op woensdag 25 december 2024 14:24 schreef Zorro het volgende:
De beste versie van dit nummer. Natuurlijk.
Waar woon je?quote:Op woensdag 25 december 2024 14:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mocht je in de buurt zijn, er is genoeg!
Ik dacht serieus dat dat het origineel was.quote:
Rekenen op de smaak van de Nederlander is uiterst gewaagd.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:25 schreef Fred_B het volgende:
6x Bowie in het onderste kwart. Nederland moet wel even smaakvol blijven stemmen volgend jaar om die erin te houden.
Bowie staat er toch veel te vaak in man. Net als Bruce.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:25 schreef Fred_B het volgende:
6x Bowie in het onderste kwart. Nederland moet wel even smaakvol blijven stemmen volgend jaar om die erin te houden.
Dat is mij net iets te ver uit de richting voor tiramisuquote:Op woensdag 25 december 2024 14:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In België, dus ik kan dat hier makkelijk aanbieden.
quote:Op woensdag 25 december 2024 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, tijd voor familieverplichtingen.
En Teddy Swims, en Luke Combs.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:28 schreef Zorro het volgende:
Ik zit klaar voor de plaatjes met Roger Waters en Robert Plant.
Wat ik heb gehoord van Teddy Swims is het bah muziek.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Teddy Swims, en Luke Combs.
Over diversiteit gesproken, weer geen Diana Ross in de lijst.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bowie staat er toch veel te vaak in man. Net als Bruce.
Meer diversiteit zou mooi zijn.
Het oeuvre van Bowie is in elk geval een stuk gevarieerder dan 25 mompelnummers.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bowie staat er toch veel te vaak in man. Net als Bruce.
Meer diversiteit zou mooi zijn.
die surft en roeit ook nietquote:Op woensdag 25 december 2024 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoord van Teddy Swims is het bah muziek.
Veel plezierquote:Op woensdag 25 december 2024 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, tijd voor familieverplichtingen.
Schande.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over diversiteit gesproken, weer geen Diana Ross in de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |