Daar doen FOK!kers toch niet aan...quote:Op woensdag 25 december 2024 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, tijd voor familieverplichtingen.
Die kan nog wel een keer de overlijdenstroef inzettenquote:Op woensdag 25 december 2024 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over diversiteit gesproken, weer geen Diana Ross in de lijst.
Van mij hoeft het ook niet per se.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar doen FOK!kers toch niet aan...
Veel te vaak op de radio gehoord de laatste tijd.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoord van Teddy Swims is het bah muziek.
and Teddy Swimsquote:
Ik luister geen radio, het werd bij mij door Spotify steeds naar voren geduwd in playlistsquote:Op woensdag 25 december 2024 14:32 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Veel te vaak op de radio gehoord de laatste tijd.
Die hoort alleen nog niet bij het kaliber zulks er op deze afbeelding staan.quote:
and Luke Combsquote:
If I want sax, I call Candyquote:Op woensdag 25 december 2024 14:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekkere saxpartij in dit nummer
ik discrimidinges nietquote:Op woensdag 25 december 2024 14:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die hoort alleen nog niet bij het kaliber zulks er op deze afbeelding staan.
in Limburg houden ze ook wel van een lekkere saxpartijquote:Op woensdag 25 december 2024 14:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekkere saxpartij in dit nummer
De Stoute Pieten Bingo was in Utrecht tochquote:Op woensdag 25 december 2024 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
in Limburg houden ze ook wel van een lekkere saxpartij
Dat ging bij Eric Clapton niet heel goed samen.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:39 schreef TLC het volgende:
Jaa MJ, iedereen zijn / haar kind uit t raam laten bungelen
Hoi Johanquote:Op woensdag 25 december 2024 14:41 schreef Bargehassus het volgende:
Steek die kaars maar daar waarreh... nou ja.
Tijd voor de klassieker:quote:Op woensdag 25 december 2024 14:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat ging bij Eric Clapton niet heel goed samen.
Kinderen en ramen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op woensdag 25 december 2024 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tijd voor de klassieker:
Wat is het verschil tussen de zoon van Eric Clapton en een zak cocaïne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Er was genoeg stilte om in je aars te zingenquote:Op woensdag 25 december 2024 14:41 schreef Bargehassus het volgende:
Steek die kaars maar daar waarreh... nou ja.
Hijzelf is al even niet meer te reddenquote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tijd voor de klassieker:
Wat is het verschil tussen de zoon van Eric Clapton en een zak cocaïne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ging m pas waarderen toen ie overleden was. Eeuwig zonde dat ik m niet live heb kunnen zienquote:Op woensdag 25 december 2024 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hijzelf is al even niet meer te redden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |