SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Gekkiequote:Op woensdag 25 december 2024 08:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]liggen hier wel.. met lampjes
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goedemorgen, en fijne kerstdagen gewenst.
quote:Op woensdag 25 december 2024 07:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij was er al
Damnnn wat een punten GG
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hoe dit zo? Goedemorgenquote:Op woensdag 25 december 2024 08:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe vaker hoe beter, kracht van de herhalingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
GG is al vanaf 6 uur online maar heeft al 4 x goedemorgen gezegdquote:Op woensdag 25 december 2024 08:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe vaker hoe beter, kracht van de herhaling
Ik denk dat hij elke keer in slaap valt
Ik was inderdaad weer even in slaap gevallen.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG is al vanaf 6 uur online maar heeft al 4 x goedemorgen gezegd
Ik denk dat hij elke keer in slaap valt![]()
Maar nu fris gedoucht en de dag aan het starten met een lekker bakkie koffie.
Goedemorgen trouwens.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijne kerst GGquote:Op woensdag 25 december 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was inderdaad weer even in slaap gevallen. Maar nu fris gedoucht en de dag starten met een lekker bakkie koffie.![]()
Goedemorgen trouwens.
quote:Op woensdag 25 december 2024 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG is al vanaf 6 uur online maar heeft al 4 x goedemorgen gezegd
Ik denk dat hij elke keer in slaap valt
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dankjewel, jij ook... Hoe gaat het met Odin? Inmiddels een volwaardig lid van het gezin?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat was hij vanaf dag 1quote:Op woensdag 25 december 2024 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dankjewel, jij ook... Hoe gaat het met Odin? Inmiddels een volwaardig lid van het gezin?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Totquote:Op woensdag 25 december 2024 08:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ho ho fucking ho, en fijne kerstdagen!
GoedemorgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goedemorgen GGquote:Op woensdag 25 december 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was inderdaad weer even in slaap gevallen.![]()
Maar nu fris gedoucht en de dag aan het starten met een lekker bakkie koffie.
Goedemorgen trouwens.![]()
![]()
![]()
Feliz Navidadquote:Op woensdag 25 december 2024 08:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen GG [ afbeelding ]![]()
Zo, weer even slapen, zodat ik straks weer iedereen goedemorgen kan zeggen
Mag ik mee?quote:Op woensdag 25 december 2024 08:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, weer even slapen, zodat ik straks weer iedereen goedemorgen kan zeggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
fijne dagen voor jou en mini ookquote:Op woensdag 25 december 2024 08:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ho ho fucking ho, en fijne kerstdagen!
En goedemorgenquote:Op woensdag 25 december 2024 08:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
fijne dagen voor jou en mini ook [ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mogguhquote:Op woensdag 25 december 2024 08:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen GG [ afbeelding ]![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thx, zelfde!quote:Op woensdag 25 december 2024 08:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
fijne dagen voor jou en mini ook [ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goedemorgen en fijne kerst voor jou ookquote:Op woensdag 25 december 2024 08:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Fijne kerst! [ afbeelding ]
Goeden morgenquote:Op woensdag 25 december 2024 08:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Buena manana
Nee ik denk niet dat die klopt
Maar dan net nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat is goedemorgenquote:Op woensdag 25 december 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja das vals spelen
Das goedendag![]()
https://hallon.nl/kerst/quote:Op woensdag 25 december 2024 08:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wil ook van die leuke emo'sSmile, it's free therapy.![]()
En : Goedemorgen!quote:Op woensdag 25 december 2024 08:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wil ook van die leuke emo's![]()
Het is letterlijk goededagquote:Op woensdag 25 december 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ipvwat denk jij dan dat goedemorgen in het Spaans is?
het klopt
Maar die gekke Spanjaarden vinden het te moeilijk om een goedemorgen te hebben.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zij zeggen het in de ochtend als goedemorgen dus teltquote:Op woensdag 25 december 2024 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is letterlijk goededag
Maar die gekke Spanjaarden vinden het te moeilijk om een goedemorgen te hebben.
Dit is gewoon te leuk! En goedemorgen iedereenquote:Op woensdag 25 december 2024 08:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En : Goedemorgen![ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik denk dat @gebrokenglas weer in slaap is gevallenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
owww dat wist ik nietquote:Op woensdag 25 december 2024 08:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe dit werkt![]()
Heb zelfs iPhone erbij gepakt![]()
Je klikt op het emoticonnetje dat je leuk vindt
dan zie je bovenin op de site een balkje staan
(zie foto)
Iedere emoticon heeft zijn eigen link in dat balkje staan.. kopiëren en plakken hier in het typeveld..Smile, it's free therapy.![]()
Vrouwenochtend!quote:Op woensdag 25 december 2024 08:56 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat @:Gebrokenglas weer in slaap is gevallen![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 08:56 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat @:Gebrokenglas weer in slaap is gevallen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mirmengjesiquote:Op woensdag 25 december 2024 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, moeten de mannen even pas op de plaats maken?
[ afbeelding ]
Jij bent toch gewoon 1 van onsquote:Op woensdag 25 december 2024 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, moeten de mannen even pas op de plaats maken?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hee, nu ben ik het een keer niet die knoeit...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik houd het bijquote:Op woensdag 25 december 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
Ga je nog wel goedemorgen zeggen GG?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goedenavond doen we later op de dag pas zeggenquote:Op woensdag 25 december 2024 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik houd het bij
[ afbeelding ]
Die ist immer bij Muttiquote:
andernfalls muss er seine eigene Toilette reinigenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ok djmoquote:Op woensdag 25 december 2024 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zeg nu: koffie!
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
I knowquote:Op woensdag 25 december 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Nee dit is die van ons hier:
[ afbeelding ]
Ga eens met je ass uit dat bedquote:Op woensdag 25 december 2024 09:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik niet
tevens: Salamet pagi[ afbeelding ]
Ik ben net weer terug in bedquote:Op woensdag 25 december 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga eens met je ass uit dat bed![]()
Ff koffie gemaakt![]()
En tevens Ata pai
Zeg! Neppe Tullepetaon dat je d'r bent!quote:Op woensdag 25 december 2024 02:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Naast @:maily zo ongeveer![]()
Zijn we er al bijna?quote:Op woensdag 25 december 2024 09:32 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt 'm nog maken Jus! De 216.000.000e post!![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 02:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Moet zeggen @:HappyCharly gaat lekker deze maand![]()
![]()
Geboren in Kielegatquote:Op woensdag 25 december 2024 09:30 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg! Neppe Tullepetaon dat je d'r bent!![]()
Ben een echte Brabander!![]()
Zo kom je de Kerstdagen wel doorquote:Op woensdag 25 december 2024 09:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben je nou serieus echt alles aan het teruglezen?![]()
![]()
Ik maakte net de laatste vakje open van mijn adventskalender.. en had adventskalender uit elkaar gehaald ( omdat je afval moet scheiden) Maar goed ook, want er zat nog een chocolaatje in
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ONZ / [paint] [FEE] maak hier je anti-kerstkaarten
Zoek ze hier zelf maar ff uit!Ik ga me ff scheren en optutten voor familiebezoek.
![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 25 december 2024 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen lovely love, fijne kerst voor jou ook
Thnxquote:![]()
Amyyyyyyyyyquote:Op woensdag 25 december 2024 09:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ook voor jou een fijne kerst!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als iedereen nu even een mooie wandeling gaat maken?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dankuquote:Op woensdag 25 december 2024 09:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ook voor jou een fijne kerst!
Jij begint?quote:Op woensdag 25 december 2024 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als iedereen nu even een mooie wandeling gaat maken?
Oh die had ik niet zien aankomen. Ik dacht van dan blijf ik hier wel evenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 25 december 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als iedereen nu even een mooie wandeling gaat maken?![]()
Dan moet ik opstaan!![]()
Vrolijk kerstfeest allemaal
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ja, dat kloptquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Warme sokkenquote:Op woensdag 25 december 2024 08:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En : Goedemorgen![ afbeelding ]
![]()
![]()
Hier is t grauw en een beetje mistigquote:Op woensdag 25 december 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Wel wandelweer nu.. zonnetje schijnt
Nou hier is het nog grauw en grijs en mistig zo te zien zelfs.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Wel wandelweer nu.. zonnetje schijntAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:![]()
Lekker uitslapen op kerstochtend en dan brunchen
Dankjewelquote:Op woensdag 25 december 2024 09:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij ook een vrolijk kerstfeest!Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Het Lafquote:jullie ook fijne dagen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 09:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Lekker uitslapen op kerstochtend en dan brunchen![]()
![]()
![]()
Maar geen Tullepetaonquote:Op woensdag 25 december 2024 09:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geboren in Kielegat![]()
Ben een echte Brabander!![]()
![]()
Dankjewel Dottiequote:
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Morguh Jussiequote:
Lang niet gezien. Hoe is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguhquote:
Morguhquote:.
Goedemorgen Klaasjequote:Op woensdag 25 december 2024 09:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mogguh.
Zo kerstontbijt met de familie...
Mijn morgen is al weer lang. Kleindochter viel om 3.15 uit bed en huilen. Ik naar beneden kwam dochter lief ook naar beneden met de kleine. Maar goed de kleine wilde bij mij zitten dus moeders weer naar bed. Kleine nog wel even op de bank geslapen maar oma dus niet. Alles maar vast klaaar gemaakt voor de brunch. En nu even met een bak koffie jullie lastig vallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moguh Sintquote:Op woensdag 25 december 2024 09:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mogguh.
Zo kerstontbijt met de familie...![]()
![]()
![]()
Morguh Klaasjequote:Op woensdag 25 december 2024 09:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mogguh.
Wat een drukte hier nu.
* gebrokenglas schenkt koffie in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh en thee natuurlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat was wel erg op tijd..quote:Op woensdag 25 december 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Mijn morgen is al weer lang. Kleindochter viel om 3.15 uit bed en huilen. Ik naar beneden kwam dochter lief ook naar beneden met de kleine. Maar goed de kleine wilde bij mij zitten dus moeders weer naar bed. Kleine nog wel even op de bank geslapen maar oma dus niet. Alles maar vast klaaar gemaakt voor de brunch. En nu even met een bak koffie jullie lastig vallen.
Have fun!quote:Op woensdag 25 december 2024 09:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mogguh.
Zo kerstontbijt met de familie...![]()
Dat magquote:Op woensdag 25 december 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Mijn morgen is al weer lang. Kleindochter viel om 3.15 uit bed en huilen. Ik naar beneden kwam dochter lief ook naar beneden met de kleine. Maar goed de kleine wilde bij mij zitten dus moeders weer naar bed. Kleine nog wel even op de bank geslapen maar oma dus niet. Alles maar vast klaaar gemaakt voor de brunch. En nu even met een bak koffie jullie lastig vallen.
Straks dus brunchen met de hele familie. Gezellige drukte
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan gewoonquote:Op woensdag 25 december 2024 09:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Denk ik vanmiddag nog een dutje doen. .![]()
![]()
Goedemorgen Dott!quote:Op woensdag 25 december 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Mijn morgen is al weer lang. Kleindochter viel om 3.15 uit bed en huilen. Ik naar beneden kwam dochter lief ook naar beneden met de kleine. Maar goed de kleine wilde bij mij zitten dus moeders weer naar bed. Kleine nog wel even op de bank geslapen maar oma dus niet. Alles maar vast klaaar gemaakt voor de brunch. En nu even met een bak koffie jullie lastig vallen.![]()
Aii wat vervelend, lange dag voor jou zo.Smile, it's free therapy.![]()
Goedemorgenquote:Op woensdag 25 december 2024 09:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mogguh.
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ben ook knap moe en de dag moetquote:
Nog beginnen 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De twee oudstequote:Op woensdag 25 december 2024 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat mag
Straks dus brunchen met de hele familie. Gezellige drukte
Kleinkinderen komen niet. Die hebben helaas te diep in het glaasje gekeken gisteren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als iedereen weg is vanmiddag ga ik lekker gestrekt op de bankquote:Op woensdag 25 december 2024 09:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott!![]()
Aii wat vervelend, lange dag voor jou zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 25 december 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De twee oudste
Kleinkinderen komen niet. Die hebben helaas te diep in het glaasje gekeken gisteren.![]()
![]()
ja je hebt er al wat uurtjes opzitten nu.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als iedereen weg is vanmiddag ga ik lekker gestrekt op de bankSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De twee oudste
Kleinkinderen komen niet. Die hebben helaas te diep in het glaasje gekeken gisteren.Hebben ze het waarschijnlijk wel leuk gehad
Alleen weten ze dat niet meerquote:Op woensdag 25 december 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hebben ze het waarschijnlijk wel leuk gehad
![]()
![]()
Ja zeg dat welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Dat vind ik altijd zo eng. Zoveel zuipen dat je dingen vergeet. Is gelukkig lang geleden.quote::')![]()
Nou. Kerstavond was niet leuk. Laat ik het daar maar bijlaten.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hebben ze het waarschijnlijk wel leuk gehad
Ja ook niet mijn dingquote:Op woensdag 25 december 2024 09:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo eng. Zoveel zuipen dat je dingen vergeet. Is gelukkig lang geleden.![]()
Je gaat de haren van je kleindochter en dochter mooi maken?quote:Op woensdag 25 december 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook knap moe en de dag moet
Nog beginnen 🤣
Ohquote:Op woensdag 25 december 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou. Kerstavond was niet leuk. Laat ik het daar maar bijlaten.![]()
Enjoy!quote:Op woensdag 25 december 2024 10:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou, hop naar dat kerstontbijtsinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Merry christmas tu2 Moon [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
En ook koud. Hier tenminste.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:58 schreef Lovely het volgende:
Heb de kerstboom maar aangezet, donker in huisAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gisteren was t koud brrquote:Op woensdag 25 december 2024 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ook koud. Hier tenminste."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Moeders neemt de telefoon nog niet op, er zal wel een kerstviering in de gemeenschappelijke ruimte zijn van het verzorgingshuis.![]()
![]()
Thx, jij ook B!quote:Op woensdag 25 december 2024 10:12 schreef Bally-b het volgende:
Iedereen fijne feestdagen en een gezond 2025 toegewenst!![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 10:12 schreef Bally-b het volgende:
Iedereen fijne feestdagen en een gezond 2025 toegewenst!Hee zelfde, bally-bak!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 10:12 schreef Bally-b het volgende:
Iedereen fijne feestdagen en een gezond 2025 toegewenst!jij ook BB!
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: