SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Gekkiequote:Op woensdag 25 december 2024 08:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]liggen hier wel.. met lampjes
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goedemorgen, en fijne kerstdagen gewenst.
quote:Op woensdag 25 december 2024 07:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij was er al
Damnnn wat een punten GG
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hoe dit zo? Goedemorgenquote:Op woensdag 25 december 2024 08:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe vaker hoe beter, kracht van de herhalingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
GG is al vanaf 6 uur online maar heeft al 4 x goedemorgen gezegdquote:Op woensdag 25 december 2024 08:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe vaker hoe beter, kracht van de herhaling
Ik denk dat hij elke keer in slaap valt
Ik was inderdaad weer even in slaap gevallen.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG is al vanaf 6 uur online maar heeft al 4 x goedemorgen gezegd
Ik denk dat hij elke keer in slaap valt![]()
Maar nu fris gedoucht en de dag aan het starten met een lekker bakkie koffie.
Goedemorgen trouwens.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijne kerst GGquote:Op woensdag 25 december 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was inderdaad weer even in slaap gevallen. Maar nu fris gedoucht en de dag starten met een lekker bakkie koffie.![]()
Goedemorgen trouwens.
quote:Op woensdag 25 december 2024 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG is al vanaf 6 uur online maar heeft al 4 x goedemorgen gezegd
Ik denk dat hij elke keer in slaap valt
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dankjewel, jij ook... Hoe gaat het met Odin? Inmiddels een volwaardig lid van het gezin?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat was hij vanaf dag 1quote:Op woensdag 25 december 2024 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dankjewel, jij ook... Hoe gaat het met Odin? Inmiddels een volwaardig lid van het gezin?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: