Zal kijken of ik kan! Hoewel weekenden vaak wat moeilijk voor me zijnquote:Op woensdag 25 december 2024 02:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kom karaoke in januari dan
Nu je het zegt! Misschien weten ze het zelf nog niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit dat zij geen broer en zus zijn.
Zet maar op je CV, staat hartstikke goed als HJM zegt dat je gelijk hebt, doe ik niet vaakquote:Op woensdag 25 december 2024 02:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar word ik regelmatig van beschuldigd!
#MeTooquote:
Kouwe rillingen jaquote:Op woensdag 25 december 2024 02:07 schreef Strani het volgende:
Nou, beste een fijne vibe, onze Daniël.
quote:Op woensdag 25 december 2024 02:07 schreef Viv het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Misschien weten ze het zelf nog niet.
[ afbeelding ]
Nog een paar generaties en ze kunnen hun eigen Habsburg kaak lijn beginnenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:07 schreef Viv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geef hem eventjes, knul zal wel bloednerveus zijn.quote:
Ja zondag ook eigenlijk best een onhandige dag voor karaokequote:Op woensdag 25 december 2024 02:07 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zal kijken of ik kan! Hoewel weekenden vaak wat moeilijk voor me zijn
Ze zien er echt uit als twee mensen die bij je deur proberen te overtuigen dat je pas na het huwelijk seks moet hebbenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:07 schreef Viv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een droeftoeter, zenuwen of nietquote:Op woensdag 25 december 2024 02:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik geef hem eventjes, knul zal wel bloednerveus zijn.
quote:Op woensdag 25 december 2024 02:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Roxy Dekker staat gewoon hoger dan de hoogste Roxy Music
quote:Op woensdag 25 december 2024 02:09 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ze zien er echt uit als twee mensen die bij je deur proberen te overtuigen dat je pas na het huwelijk seks moet hebben
Die had ik vanochtend nog aan de deurquote:Op woensdag 25 december 2024 02:09 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ze zien er echt uit als twee mensen die bij je deur proberen te overtuigen dat je pas na het huwelijk seks moet hebben
Ja da's ook een beetje waar ik mee zit met de meetquote:Op woensdag 25 december 2024 02:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja zondag ook eigenlijk best een onhandige dag voor karaoke
Denk dat ze daar best succesvol in zouden zijn. Één blik op die koppen en je libido is gelijk voor jaren verdwenen.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:09 schreef ok01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |