Jeetjequote:Op woensdag 25 december 2024 02:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Ze hebben hier om de hoek gewoond.
Misschien heeft hun wereldreis weer voor wat vuur gezorgdquote:Op woensdag 25 december 2024 02:03 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hun muziek klinkt alsof er nog weinig suck en fuck in hun relatie gebeurt
Precies, we zijn er nietquote:Op woensdag 25 december 2024 02:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vier minuten stil liggen als een zeester, dan is het voorbij
Dit scheelt Talk Talk kostbare stemmenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Was te laat met stemmen dit jaar, dacht dat ik tot de zondagavond die week had maar dat bleek dus niet het geval te zijn
RickvV was wel echt legendarisch... Over legendarisch gesproken, is van Inkel van de partij?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan die dikke of chef "ik lul overheen doorheen"hup Paul
En nazorgquote:Op woensdag 25 december 2024 02:04 schreef Strani het volgende:
[..]
JeetjeHebben jullie wel slachtofferhulp gekregen?
Zo groot ja?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och, ik krijg ze er toch allemaal niet in. Die acceptatie geeft me rust
Nope 😭quote:Op woensdag 25 december 2024 02:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
RickvV was wel echt legendarisch... Over legendarisch gesproken, is van Inkel van de partij?
waarschijnlijk alleen bij de lokalen van welk land ze op dat moment warenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien heeft hun wereldreis weer voor wat vuur gezorgd
Kwam allemaal wel ineens dichtbij zo, zekerquote:Op woensdag 25 december 2024 02:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Ze hebben hier om de hoek gewoond.
Ja, gelukkig zijn wij niet van dat niveauquote:
Bijzonder smaakvol, ik ga ze niet missenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarin is Nederland toch een fijn land hè.
Midden In De Nacht Rick was wel vrij legendarisch vroegahquote:Op woensdag 25 december 2024 02:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
RickvV was wel echt legendarisch... Over legendarisch gesproken, is van Inkel van de partij?
Inkel 22:00-24:00quote:Op woensdag 25 december 2024 02:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
is van Inkel van de partij?
Inkel is primetime nuquote:Op woensdag 25 december 2024 02:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tja, ik kan misschien wel 150 nummers bedenken waar ik op zou kunnen stemmen als het kon. Dus bij de nummers waar ik niet op stem denk ik dan gewoon 'ach, dan maar volgend jaar'.quote:
Ja, daar zou ik sowieso wel op gestemd hebben ja, alhoewel hun mooiste nummers geen kans maken.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit scheelt Talk Talk kostbare stemmen
quote:Op woensdag 25 december 2024 02:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kom karaoke in januari danquote:Op woensdag 25 december 2024 02:06 schreef ok01 het volgende:
Ik zit soms met rap nummers mee te doen alsof ik geen witte Groninger ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |