Ik geef Gretzl een 8/10 voor zijn optreden. Polonaise had het een 10 gemaaktquote:Op woensdag 25 december 2024 01:58 schreef BillDauterive het volgende:
Geen polonaise van Gretzl, hij loopt een beetje te filmen
Nee, we moeten weer terug naar de tijd dat mensen hun best deden om er netjes uit te zien wanneer men zich op TV aan de hele natie presenteerde.quote:
Mijn eerste komt pas vin de avond van de 26e of zoquote:
Suck and Fuck negeren we gewoon compleet hoor.quote:
Ik zei net al tegen @Evenstar : de lat voor een debuut in de Top 2000 ligt niet heel hoog, zolang je niet over ontmaagden begint doe je het al best goed.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:00 schreef houdjemond het volgende:
Ah, een ontmaagding, altijd leuk live.
Heb wel twee lijstjes ingeleverd weer. Ik kan echt niks met 35 nummersquote:Op woensdag 25 december 2024 02:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn eerste komt pas vanavond de 26e of zo
Ik kan er nog steeds niet over uit dat zij geen broer en zus zijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Suck and Fuck negeren we gewoon compleet hoor.
Kan nooit erger zijn dan die dikke of chef "ik lul overheen doorheen"quote:Op woensdag 25 december 2024 02:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zei net al tegen @:evenstar : de lat voor een debuut in de Top 2000 ligt niet heel hoog, zolang je niet over ontmaagden begint doe je het al best goed.
Och, ik krijg ze er toch allemaal niet in. Die acceptatie geeft me rustquote:Op woensdag 25 december 2024 02:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb wel twee lijstjes ingeleverd weer. Ik kan echt niks met 35 nummers
Hun muziek klinkt alsof er nog weinig suck en fuck in hun relatie gebeurtquote:Op woensdag 25 december 2024 02:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zolang zij dat gevoel zelf maar niet hebbenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit dat zij geen broer en zus zijn.
Vier minuten stil liggen als een zeester, dan is het voorbijquote:Op woensdag 25 december 2024 02:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Ze hebben hier om de hoek gewoond.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit dat zij geen broer en zus zijn.
Ja ieder z'n ding hè Redefine.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang zij dat gevoel zelf maar niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |