Why on earth did he piss on my rugquote:Op woensdag 25 december 2024 02:14 schreef ok01 het volgende:
That rug really tied the room together did it not
Het zou me verbazen als je met zo’n kaak blij kan kijkenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag laatst een man op het tramstation die eruit zag alsof hij direct uit de Habsburg-familie kon komen. Precies die features inclusief bovenlip, kin en ogen. Hij keek ook alsof hij het zwaar had.
Shut the fuck up Donnyquote:Op woensdag 25 december 2024 02:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Why on earth did he piss on my rug
Geen Lenin/Lennon quotes?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:15 schreef ok01 het volgende:
Bij deze mijn verzameling Big Lebowski quotes die ik uit mn hoofd kon noemen
I am the walrus?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen Lenin/Lennon quotes?
Be the change you want to seequote:Op woensdag 25 december 2024 02:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Een keertje in september ofzo regelen
He's a shooting starquote:Op woensdag 25 december 2024 02:16 schreef koffieleuk het volgende:
Ja met die zanger is het niet goed geëindigd. RIP
Als ik het organiseer doe ik het in Zwedenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Be the change you want to see
Organiseer zelf de karaokemeet waar je graag bij wil zijn
Ik wist helemaal niet dat die niet meer leefdequote:Op woensdag 25 december 2024 02:16 schreef koffieleuk het volgende:
Ja met die zanger is het niet goed geëindigd. RIP
Zoals in South Park, dat iedereen na de anti-roken-voorlichting er acuut eentje opsteekt.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Denk juist dat ik hun pleidooi zo deprimerend zou vinden dat ik met de eerste beste vent in bed zou duiken
Betaal je onze tickets dan?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als ik het organiseer doe ik het in Zweden
Ik kan wel een voorzetje geven natuurlijk tegen die tijd
He's a pervert dudequote:Op woensdag 25 december 2024 02:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nobody fucks with the Jesus
Paar drankjes teveel genomen, Steve.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat die niet meer leefde
Daar zat die ook in ja.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Rat Race
Zo ken ik deze. Blijft wel een bazenplaat.
Vorig jaar al niet meerquote:Op woensdag 25 december 2024 02:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat die niet meer leefde
Betalen jullie mijn ticket naar NL dan ... nou?! NOU!quote:
Ohja dat was wel een vrij random einde. Dat ze opeens in dat benefietconcert terecht komen en Smash Mouth net dat kutnummer speeltquote:Op woensdag 25 december 2024 02:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Rat Race
Zo ken ik deze. Blijft wel een bazenplaat.
Zat daar echt precies aan te denkenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:17 schreef Viv het volgende:
[..]
Zoals in South Park, dat iedereen na de anti-roken-voorlichting er acuut eentje opsteekt.![]()
[ afbeelding ]
Dat is een van de twee, die bij mij net zijn afgevallen.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:18 schreef Strani het volgende:
StemplaatGeorge, Roy, Tom, Jeff en Bob. Allemaal legendes.
You want to love her? You want to please her? Then you gotta gotta show a little tenderness!quote:Op woensdag 25 december 2024 02:18 schreef ok01 het volgende:
Nu weer over naar Shrek
Waar ik precies niks van kan quoten
Kom ik na de T2K op terug .quote:Op woensdag 25 december 2024 02:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Betalen jullie mijn ticket naar NL dan ... nou?! NOU!
Goedkoper dan dat ik voor tig man tickets moet regelen, allemaal een tientje inleggen en ik kom wel hoor
Deze is vaste prik bij mijquote:Op woensdag 25 december 2024 02:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een van de twee, die bij mij net zijn afgevallen.
Bij deze vervalt mijn muziekquizjequote:Op woensdag 25 december 2024 02:18 schreef Strani het volgende:
StemplaatGeorge, Roy, Tom, Jeff en Bob. Allemaal legendes.
Voorgaande jaren heb ik er wel op gestemd.quote:
Bij deze mijn Tinder bio gevondenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
You want to love her? You want to please her? Then you gotta gotta show a little tenderness!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |