Why on earth did he piss on my rugquote:Op woensdag 25 december 2024 02:14 schreef ok01 het volgende:
That rug really tied the room together did it not
Het zou me verbazen als je met zo’n kaak blij kan kijkenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag laatst een man op het tramstation die eruit zag alsof hij direct uit de Habsburg-familie kon komen. Precies die features inclusief bovenlip, kin en ogen. Hij keek ook alsof hij het zwaar had.
Shut the fuck up Donnyquote:Op woensdag 25 december 2024 02:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Why on earth did he piss on my rug
Geen Lenin/Lennon quotes?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:15 schreef ok01 het volgende:
Bij deze mijn verzameling Big Lebowski quotes die ik uit mn hoofd kon noemen
I am the walrus?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen Lenin/Lennon quotes?
Be the change you want to seequote:Op woensdag 25 december 2024 02:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Een keertje in september ofzo regelen
He's a shooting starquote:Op woensdag 25 december 2024 02:16 schreef koffieleuk het volgende:
Ja met die zanger is het niet goed geëindigd. RIP
Als ik het organiseer doe ik het in Zwedenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Be the change you want to see
Organiseer zelf de karaokemeet waar je graag bij wil zijn
Ik wist helemaal niet dat die niet meer leefdequote:Op woensdag 25 december 2024 02:16 schreef koffieleuk het volgende:
Ja met die zanger is het niet goed geëindigd. RIP
Zoals in South Park, dat iedereen na de anti-roken-voorlichting er acuut eentje opsteekt.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Denk juist dat ik hun pleidooi zo deprimerend zou vinden dat ik met de eerste beste vent in bed zou duiken
Betaal je onze tickets dan?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als ik het organiseer doe ik het in Zweden
Ik kan wel een voorzetje geven natuurlijk tegen die tijd
He's a pervert dudequote:Op woensdag 25 december 2024 02:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nobody fucks with the Jesus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |