Zo maar…plons!quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:09 schreef Blues het volgende:
Zij sprong en zwom een paar jaar geleden in de gracht bij Caprera![]()
Sprong @golfer d'r achterna?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:09 schreef Blues het volgende:
Zij sprong en zwom een paar jaar geleden in de gracht bij Caprera![]()
Ander keertjequote:Op dinsdag 24 december 2024 22:43 schreef AnneX het volgende:
Lucky…er zijn nog kaartjes! In 2025 zie ik geen concerten staan (nog).
https://ellentendamme.nl/home
Oh ja…naam vergeten…dat was Verona van de Leur, een gym meisje.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:46 schreef borisz het volgende:
Ze won ooit pokeren met BN'ners en mocht daarna naar Vegas een toernooi spelen
En doet wel vaker gekke dingen.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Maar het belangrijkste ze kan zingenen hele goede shows neerzetten. Heb er ook twee gezien.
Oh ja…jullie hebben vakantie.quote:
Gelukkig, dank je!quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:08 schreef derLudolf het volgende:
Geen grote fouten ontdekt @:morgane89 #TVDM
Ik ben er nog steeds niet overheen dat er laatst in een film een stowaway werd vertaald met schipbreukeling.quote:
Allereerst moet worden opgemerkt dat de beklaagden per 1/1/2025 elders een woning heb hebben gehuurd.quote:Zunächst wird darauf hingewiesen, dass die Beklagten zum 01.01.2025 anderweitig eine Immobilie angemietet haben.
En “leer” opleveren per 31/12/24?quote:Op woensdag 25 december 2024 00:02 schreef derLudolf het volgende:
Over andere talen gesproken, ik over een (vetgedrukt) stukje gelezen uit de brief van de advocaat van de huidige bewoner van 'mijn huis'
[..]
Allereerst moet worden opgemerkt dat de beklaagden per 1/1/2025 elders een woning heb hebben gehuurd.
Sei heeft een voldoende, de rest allemaal onvoldoende!quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:38 schreef derLudolf het volgende:
Ik ken Ellen ten Damme eigenlijk alleen van meneer Vruggink, m'n Duits leraar. Die was ook fan van dr en had een poster van dr in z'n lokaal hangen.
Dat past altijd wel in de planningquote:Op woensdag 25 december 2024 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Net een enorme lading oesters van mijn schoonouders gekregen voor de kerst…
Nog druk ook.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:11 schreef borisz het volgende:
Ik begin de dag wel in de sportschool
Jaa leuk hebben wij ook gedaan. En zaden besteld voor de btw omhoog gaatquote:Op woensdag 25 december 2024 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Fijne dagen allemaal!
Ik zit lekker mijn moestuinzaden uit te zoeken voor komend jaar. Mijn favoriete klus van de kerstvakantie
De dame die met dit idee kwam deed er dulce de leche op, maar ja ik ben dol op scones met clotted cream en aardbeienjam dus dat moest ikquote:Op woensdag 25 december 2024 13:54 schreef Blues het volgende:
Dat ziet er lekker uit, er staat zoveel leuks op insta
Krapperigheid.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Jongens, zag laatst iets dat me lekker leek op Instagram en vanochtend gemaakt. Hier lust ik wel veel meer van (en ik heb nog veel ervan in huis)
Diepvries croissantje ontdooien, in een wafelijzer, even laten afkoelen voor de krapperigheid en dan clotted cream en aardbeienjam erop 😋
[ afbeelding ]
Dit is een typisch idee van 3 uur in de nacht na veel te veel bierquote:Op woensdag 25 december 2024 13:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Jongens, zag laatst iets dat me lekker leek op Instagram en vanochtend gemaakt. Hier lust ik wel veel meer van (en ik heb nog veel ervan in huis)
Diepvries croissantje ontdooien, in een wafelijzer, even laten afkoelen voor de krapperigheid en dan clotted cream en aardbeienjam erop 😋
[ afbeelding ]
Ik bleek zo’n plaat bij het tosti apparaat te hebben, zag ik laatst toen ik een keukenlade opruimde, was ik helemaal vergetenquote:Op woensdag 25 december 2024 14:13 schreef AnneX het volgende:
Leuk voor het wafelijzer!
In afwachting van vertrek de Koning gehoord 👍🏼 En nu het concert bij Max op de achtergrond.
Daar word ik een beetje melig van. Het is wel zeer muzikaal met golden oldies.
Zo te zien past alles in de krat aan eten en cadeautjes.
Op naar Brabant.
quote:Op woensdag 25 december 2024 16:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
- hee DP! Ga je mee carollen?
- ja leuk, ik ben dolop carollen!
Cue to DP die 60 minuten lang ingebouwd zit tussen de vrome britten, bij een FUCKING KERKDIENST!!
Well, er werd "gezongen"...
Dat soberso.quote:Op woensdag 25 december 2024 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
En in de menschen een welbehagen natuurlijk
quote:Op woensdag 25 december 2024 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Slapstick hier. Vriend, broer en zwager proberen een lade van schoonmoeder te repareren.
Het is duidelijk kerstfeest
Wat ziet het er allemaal geweldig uit.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:44 schreef Blues het volgende:
https://paulentrudiesrest(...)inment-take-away.php
Het ophalen was leuk, het (af-) maken was leuk om te doen en het smaakte allemaal zalig![]()
Nou, de ovenschaal vond op de warmhoudplaat staan niet leuk en maakte een barst, dus die mooie schaal kan wegquote:Op woensdag 25 december 2024 19:48 schreef AnneX het volgende:
Wat een tegenvaller sigme!
Is het goed gekomen met de procureur?
Vast menuquote:Op woensdag 25 december 2024 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat ziet het er allemaal geweldig uit.
Was dit een vastgesteld menu of keuze?
RIP schaal.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, de ovenschaal vond op de warmhoudplaat staan niet leuk en maakte een barst, dus die mooie schaal kan weg![]()
De twee stukken procureur in andere schalen gedaan en in de kachel gezet, die was iets warmer dan strikt noodzakelijk. Het vlees kon dat wel hebben maar de siepels en appels gooi ik weg (morgen maak ik wel verse gefruite uien + appelcompote, of misschien nog iets met de gedroogde geweekte appel-in-weinbrand.
De ene procureur heb ik aan flarden getrokken, de andere snij ik morgen (als ie koud & stijf is) in plakken. Vlees is mooi zacht en gaar.
Verder aten wijzelf vandaag rijst, groente & pindasausen keken we Harry potter 2
![]()
Heb jij nog wat leuks gedaan vandaag, @:annex?
quote:
Jawel, dat uiteindelijk welquote:Op woensdag 25 december 2024 20:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]ik zie het zo voor me
Is het al goed gekomen?
Zijn de oesters ook al verorberd?quote:Op donderdag 26 december 2024 09:43 schreef MadMaster het volgende:
Na te veel wijn, amaretto en eten vannacht veilig naar huis gebracht door mijn Bob(bien).
Nu even bijkomen voordat er vanmiddag en vanavond weer zoiets op het programma staat.
Morgen neem ik vrij…
Ja, die waren top.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn de oesters ook al verorberd?
Flappiequote:Op donderdag 26 december 2024 09:52 schreef MadMaster het volgende:
hoofdgerecht konijn met pruimen in stoofpeer-/biersaus met rode kool en aardappelgratin
Oh leuke fles ook!quote:Op donderdag 26 december 2024 11:36 schreef MadMaster het volgende:
Kreeg gisteren deze whisky van de kerstman.
Ben nieuwsgierig of het wat is, maar voorlopig blijft de fles nog even dicht…
[ afbeelding ]
Geertje doe er wat aanquote:Op donderdag 26 december 2024 11:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
FlappieNaast Love Actually niet gezien te hebben dit jaar, heb ik ook Flappie niet gehoord
Ik wil de kerst van vroeger terug
![]()
Hier uiteindelijk geen asado gedaan, was kutweer, dus de biefstuk in de grillpan. En met aardappelkroketten uit een diepvrieszak en maiskolven. Zo rollen wij hier, we vonden het lekker dus missie geslaagdEn onder de kerstboom lag een airfryer, vrouwlief wilde zo´n ding graag. Gisteravond maar eens handgesneden friet en aardappelpartjes geprobeerd. Was ook lekker, maar niet crispy. Toch maar (wat meer) olie gebruiken volgende keer.
Ach, het idee is om volgend jaar kerst in Holanda te doen, dan hebben we als het goed is geen hotelhonden meerquote:Op donderdag 26 december 2024 12:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geertje doe er wat aan![]()
gewoon weer kerst en geen feestdagen
/s
Ja dan lijkt het wel ergens op. Wij waren ooit op vlieland terwijl all you need is love daar kerstopnames had. Er viel natte sneeuw, maar dat werd aangevuld met sneeuwkanonnenquote:Op donderdag 26 december 2024 13:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ach, het idee is om volgend jaar kerst in Holanda te doen, dan hebben we als het goed is geen hotelhonden meerEn de laatste keer dat mijn vrouw in Nederland was met kerst, had ze steeds het idee dat ze in een (kerst)filmset rondliep. Het had ook gesneeuwd, er was een schaatsbaan in Papendrecht, het was "net echt"
Tja, als je niet anders gewend bent dan kerstavond buiten te vieren terwijl de mussen van het dak vallen, dan is zo´n oud-Hollandsche kerst wel helemaal geweldig natuurlijk
Vuurwerkbom ?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Duisent mist. Rip aan de nabestaanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met alle liggies.
Morgen werken![]()
'Vroege' dienst ook nog
[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 26-12-2024 17:36:21 ]
En nog geholpen met computerdingen?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren even naar papsie en mamsie geweest, lekker gegeten. Vandaag was gedraaid, afwas weggewerkt, picnic in ontvangst genomen en mokerveel gewandeld door de stad (en zowaar weer een muntje gevonden) En nu even relaxen met een biertje. Vanavond restjes van gisteren
Morgen weer werken (maar zal wel rustig zijn)
![]()
Behoorlijk geslaagde kerst al zeg ik het zelf![]()
Morgen gaat ook het WK pijltjes gooien weer verder
Ook ja, best veel. Allemaal dingen waar ik een antwoord op had en dan doe ik dat natuurlijk met liefdequote:Op donderdag 26 december 2024 17:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
En nog geholpen met computerdingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |