quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:
Die met de rode kleding was wel leuk.quote:Op maandag 23 december 2024 20:08 schreef RipCity het volgende:
MompeldeMompel. versta d'r nauwelijks
Lijkt net Catweazlequote:Op maandag 23 december 2024 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die pet kan daarentegen wel een scheerbeurt gebruiken…
Piek, ballen en schitterende sterren?quote:Op maandag 23 december 2024 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
NEE
NEE
MISSCHIEN
had meer verwacht van een kerstaflevering
mannen in jurken met stoppelbaardjesquote:Op maandag 23 december 2024 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piek, ballen en schitterende sterren?
Ja die baard pet maakte een foutje en zei dat het midden zomer was, dat klopte ook maar deed net alsof het winter was,quote:Op maandag 23 december 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
En die misschien is een NEE. Opnames zijn van een half jaar geleden
was een saaie aflevering,quote:Op maandag 23 december 2024 18:48 schreef RipCity het volgende:
VANAVOND WEER!!
WAKKER WORDEN ALLEMAAL!
@:pisces29 @:coco @:DKUP @:joop_w @:kingroland @:cherrycoke @:Dutch_view (tag de rest)
Ik geef de feedback door aan de redactie.quote:
Alsof ze compleet langs elkaar heen praten, terwijl ze het volgens mij wel in elkaar zien zitten…quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:55 schreef Dutch_view het volgende:
Dat Hong Kong / Curaçao stelletje is heel erg......... "weird"
Die Louise kijkt te veel naar tiktok. Heeft t over tienermoeders op tiktok, wil model wordenquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof ze compleet langs elkaar heen praten, terwijl ze het volgens mij wel in elkaar zien zitten…
Hong Kong girl liep op open schoenen met hakken…quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:02 schreef Dutch_view het volgende:
De mussen vallen van 't dak en ze komen met dikke winterjas binnen. Hoe ongeloofwaardig
Geen haais vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig nog wel een A-seksueel in de aflevering, het werd al saai…
Racistquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:55 schreef Document1 het volgende:
Ik bedoel het echt niet verkeerd maar dit zijn gewoon twee mannen met lang haar.
Ja dit gaat wel verquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Onder dwang van mijn echtgenote moet ik de TV zender wijzigen.
Daarom hou ik van mijn echtgenote…
Die ene heeft al een aardig opkruipende haarlijn…quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:55 schreef Document1 het volgende:
Ik bedoel het echt niet verkeerd maar dit zijn gewoon twee mannen met lang haar.
Vind de vrouwen wel leuk bij elkaar. Hopelijk wordt het wat!quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:55 schreef Document1 het volgende:
Only fans oeh, dat was wel grappig geweestquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Webkemmen, online in je nakie.
Het begin is er…
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:57 schreef Dutch_view het volgende:
Op oproep doen via feesboek naar een draagmoeder
Wachten op een explosieve relatie…quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:33 schreef Evangelion het volgende:
Krijg je een kleine kale Duitse dakdekker.
Waar heeft die vrouw dat aan verdiend
GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:36 schreef Evangelion het volgende:
Potentieel leuke meid
Zal wel een rugzakje hebben
of ze is van de vrouwtjesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:36 schreef Evangelion het volgende:
Potentieel leuke meid
Zal wel een rugzakje hebben
Zijn volgens mij nieuwe afleveringen. De afleveringen tellen wel gewoon door namelijk van seizoen 14quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn er nog steeds alleen herhalingen?
Ook maar even meekijken danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:37 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Zijn volgens mij nieuwe afleveringen. De afleveringen tellen wel gewoon door namelijk van seizoen 14
Dat klinkt als werkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
@:flippingcoin als assesment voor admin moet je iedereen die in de laatste 10 delen van deze reeks heeft gepost een mention geven
I can fix herquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar wel van die types die het zijn omdat het hip is
Samen naar een Disney pretpark genotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
"Hou je van Disney" is wel een red flag
Dan mag Patries betalen, die inmiddels een ander heeft.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
Nee
Nee
Zoals verwacht. Volgende keer beter
@Pisces29 is vermistquote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef DKUp het volgende:
Limburgs is een eis niet een must @:pisces29
Een Joker in het echt.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:36 schreef Poefbank het volgende:
Ryan lijkt net alsof hij in een vat met chemicaliën kan vallen en zo in een schurk verandert.
Geweest blijkbaarquote:Op maandag 6 januari 2025 19:39 schreef Caland het volgende:
Als je in de clientenraad van een daklozenopvang zit, ben je dan dakloos?
Red flagsquote:Op maandag 6 januari 2025 19:40 schreef Dutch_view het volgende:
Oei oei
Alcoholvrij nee
Grapefruit nee
Sinaasappelsap nee
Cola nee
Ananassensap ??
De voetballers gaan het over levenslessen hebben. Vast een kaartjes vraag.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:43 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Poah, ik loop wel een minuut achter
Wel een keer naar de snackbar!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Hij is al heel lang niet meer uiteten geweest
Depri Henkie
Hij verstond 5 kunstgebitten volgens mij.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ook nog eens afgekeurd
Zij ook
Vijf kunstgewrichten
Wat een vrolijk leven
Dakloos geweest!quote:
“Wat zeg je?”quote:Op maandag 6 januari 2025 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij verstond 5 kunstgebitten volgens mij.
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ook nog eens afgekeurd
Zij ook
Vijf kunstgewrichten
Wat een vrolijk leven
Dacht ik ookquote:Op maandag 6 januari 2025 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij verstond 5 kunstgebitten volgens mij.
zat laatst in de trein en hoorde zo'n groepje gen z over wat ze voor werk wilden doen. Zegt eentje zo van ik wil de social media managen, maar dan wel van een klein bedrijfquote:Op maandag 6 januari 2025 19:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De social media bullshit job, leuk.
Heel Nederland nu welquote:Op maandag 6 januari 2025 19:52 schreef Caland het volgende:
Zou die Limburger weten dat hij op mannen valt?
@Poefbank met zijn allesneuker GIF’je in 3….2…..1….quote:Op maandag 6 januari 2025 19:52 schreef Caland het volgende:
Rob Jetten look-a-likequote:Op maandag 6 januari 2025 19:52 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
@:poefbank met zijn allesneuker GIF’je in 3….2…..1….
Nederland is een racistisch landquote:Op maandag 6 januari 2025 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ouder niet in beeld, halfbloedje dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |