SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
je hebt geen TT want je was te langzaamquote:Op maandag 23 december 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
Ik had "Citroensorbet is ook groente" als TT.
Smile, it's free therapy.![]()
Ik identificeer het als groente, dat kan gewoonquote:Op maandag 23 december 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is fruitmaar wel lekker
![]()
Leuke TT Lovely loveOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Oh wat stom zegquote:Op maandag 23 december 2024 18:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Alles wordt van mij verwijderd in NWS.
Was een vermomde citroenquote:Op maandag 23 december 2024 18:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik identificeer het als groente, dat kan gewoon![]()
Krijg ook wel een beetje honger nuSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hebt geen TT want je was te langzaam![]()
![]()
![]()
Probeer het anders in [OUD]?quote:Op maandag 23 december 2024 18:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Alles wordt van mij verwijderd in NWS.![]()
Laatst wel gehad met een sausje, dan wil het nog welquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vindt het ook niet echt brocolovelyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Och, is Hema weer eens bezig geweest?quote:Op maandag 23 december 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Laatst wel gehad met een sausje, dan wil het nog wel![]()
Oh echt niet, witlof, bloemkool, wortels ( vond ik eerder ook nooit zo lekker )quote:Op maandag 23 december 2024 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind de meeste groenten niet te vreten, maar ja: wat moet, dat moet.spinazie, spruiten
Wat gemeen!! Jij mag me niet hequote:Op maandag 23 december 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, is Hema weer eens bezig geweest?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat gemeen!! Jij mag me niet heGa huilen, kreng!
![]()
Word ik al kapot getr'ed vanwege mijn gemene opmerkingen?Uw ADH vitamine Worst
quote:Nog fatshamen erbovenop, geen grenzen hierquote:Koelie is een pejoratieve term voor arbeiders voor zwaar handwerk afkomstig uit Azië, voornamelijk uit China, India en Indonesië (Java).Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Yes, je mag lekker op vakantiequote:Op maandag 23 december 2024 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Word ik al kapot getr'ed vanwege mijn gemene opmerkingen?
quote:Op maandag 23 december 2024 18:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
Nog fatshamen erbovenop, geen grenzen hier![]()
![]()
Gewoon een kilo kali op je kale kop leggen, dan zeuren ze niet meer!quote:Op maandag 23 december 2024 18:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
![]()
Kijk ditquote:Op maandag 23 december 2024 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat gemeen!! Jij mag me niet he♡♡♡♡![]()
Dit is nog steeds ONZquote:Op maandag 23 december 2024 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je wenst me dood?
Rare reactie van je![]()
DE DIKKE is gevallen in Spanje.quote:Op maandag 23 december 2024 18:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
Bij jou ook.quote:Op maandag 23 december 2024 18:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is alleen een argument als het je uitkomt
Remember de pammetjes?![]()
Heb weleens een tyfoon meegemaakt, komt wel heel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
In de pot zekerquote:Op maandag 23 december 2024 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Heb weleens een tyfoon meegemaakt, komt wel heel dichtbij zo![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
Tyfoon bij Serieus Request maken er een feestje van![]()
![]()
![]()
Vuurwerk kneusjes
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hier is het eindelijk sinds een dag of 2 wat rustiger. Afgelopen maand al veel afgestoken hier.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Ja wel een beetjequote:Op maandag 23 december 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei dat lijkt me best beangstigend. Vond je het eng?Uw ADH vitamine Worst
Hier valt het nog mee gelukkig.quote:Op maandag 23 december 2024 18:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier is het eindelijk sinds een dag of 2 wat rustiger. Afgelopen maand al veel afgestoken hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tom? Ben jij het?quote:Op maandag 23 december 2024 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een vuurwerkje afgestoken! Yes yes yes!![]()
ff wat mensen afknallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
ff wat mensen afknallen
Zal jou es afkn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
ff wat mensen afknallen
Lekker ventje in lldl Yordy. Alleen een beetje te jong voor jou 🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Grote blijquote:Op maandag 23 december 2024 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een vuurwerkje afgestoken! Yes yes yes!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yeahhh boem boem boemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik las "volgedaan"quote:Op maandag 23 december 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
Zo, ze zitten weer helemaal voldaan in de kooi!![]()
![]()
Mini met z'n harem?quote:Op maandag 23 december 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
Zo, ze zitten weer helemaal voldaan in de kooi!![]()
![]()
quote:![]()
Nee de cavia's; we hebben ze net voor het eerst gekamd, en ze genoten er volop van!
Eentje zat me de hele tijd te likken!![]()
![]()
Komt er veel haar af?quote:Op maandag 23 december 2024 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee de cavia's; we hebben ze net voor het erst gekamd, en ze genoten er volop van!
Eentje zat me de hele tijd te likken!
Spinnen een optie?
En dan een trui van breien?![]()
Ow hehequote:Op maandag 23 december 2024 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee de cavia's; we hebben ze net voor het erst gekamd, en ze genoten er volop van!
Eentje zat me de hele tijd te likken!![]()
![]()
Whehehe, nee gewoon een paar losse haartjes.quote:Op maandag 23 december 2024 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Komt er veel haar af?
Spinnen een optie?
En dan een trui van breien?![]()
![]()
OMG die gingerquote:Op maandag 23 december 2024 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ventje in lldl Yordy. Alleen een beetje te jong voor jou 🤣![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, zoals een ToTBolk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Cavia's op 2000 toeren in een droger is niets. Probeer een chihuahua op vol vermogen in een combi magnetron.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 19:24 schreef SwJ het volgende:
Cavia's op 2000 toeren in een droger is niets. Probeer een chihuahua op vol vermogen in een combi magnetron.![]()
![]()
![]()
Had jij nog post gehad vandaag?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Airfryer is inderdaad beter. Knapperiger laagje enzo. Maar een ellende om schoon te maken.quote:F.K.A. SuperwormJim![]()
En dan een dikke "BOEM!" in de magnetron horen en dan de producent van de magnetron aanklagen omdat in de handleiding niet staat dat je je hondje er niet in mag opwarmen!quote:Op maandag 23 december 2024 19:24 schreef SwJ het volgende:
Cavia's op 2000 toeren in een droger is niets. Probeer een chihuahua op vol vermogen in een combi magnetron.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 19:26 schreef SwJ het volgende:
[..]
Airfryer is inderdaad beter. Knapperiger laagje enzo. Maar een ellende om schoon te maken.![]()
!
![]()
Brievenbus postquote:Op maandag 23 december 2024 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee?
Ik moet wel zeggen dat ik een flink deel van de dag niet thuis was.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zo danquote:Op maandag 23 december 2024 19:24 schreef SwJ het volgende:
![]()
Het lijkt me een goed idee om dts op slot te gooien voor de kerst.
Zo van morgen 18 uur tot 2de kerstdag 10 uur of zo.F.K.A. SuperwormJim![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op maandag 23 december 2024 19:28 schreef SwJ het volgende:
Zo van morgen 18 uur tot 2de kerstdag 10 uur of zo.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan kunnen degenen die verplicht met mama moeten rondslenteren over de woonboulevard nog een beetje DTS'en tussendoor.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:
Moet je er nog een reden voor hebben? Dat we tot die tijd ff hard gaan zitten rellen hier of zo?![]()
![]()
Jullie kunnen niet rellen. Saar zijn jullie te lief voorquote:Op maandag 23 december 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je er nog een reden voor hebben? Dat we tot die tijd ff hard gaan zitten rellen hier of zo?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Hoe komt ik dan 1e kerstdag door?quote:Op maandag 23 december 2024 19:28 schreef SwJ het volgende:
Zo van morgen 18 uur tot 2de kerstdag 10 uur of zo.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 19:30 schreef SwJ het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet rellen. Saar zijn jullie te lief voorWoei!
![]()
![]()
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op maandag 23 december 2024 19:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe komt ik dan 1e kerstdag door?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met papa en mama gourmetten?quote:Op maandag 23 december 2024 19:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe komt ik dan 1e kerstdag door?![]()
én geen DTS én gourmetten?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh gelukkig. Dat met die pannetjes is een hopeloos gedoe.quote:Op maandag 23 december 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zonder die kutpannetjes he, alleen de grillplaat!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ooit 1x gedaan.quote:
De eerste paar happen zijn best aardig, maar daarna vraag je je af wanneer het echte eten geserveerd wordt.![]()
![]()
Eten moet makkelijk zijn, dat gedoe met die pannetjes is niks
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sowieso kaasquote:Op maandag 23 december 2024 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit 1x gedaan.
De eerste paar happen zijn best aardig, maar daarna vraag je je af wanneer het echte eten geserveerd wordt.![]()
![]()
Ik ben tegenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* gebrokenglas doet wel eens kaas op brood.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 23 december 2024 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas doet wel eens kaas op brood.![]()
![]()
Ja je kunt er hooguit soep in opwarmen of zo, buiten dat zijn die pannetjes volslagen nutteloos.quote:Op maandag 23 december 2024 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dat met die pannetjes is een hopelijk gedoe.
Dat hadden mijn ouders gelukkig ook op een gegeven moment wel door.
Die kwamen de doos niet meer uit.![]()
![]()
Cashflowquote:Op maandag 23 december 2024 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan een dikke "BOEM!" in de magnetron horen en dan de producent van de magnetron aanklagen omdat in de handleiding niet staat dat je je hondje er niet in mag opwarmen!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:00 schreef SwJ het volgende:
Klacht: Gourmetten
Een lullig stukje vlees op een veel te hete bakplaat met vet flikkeren, een half uur wachten en dan een stukje van buiten verkoold en van binnen nog rauwe kip in je gezicht vrotten.
Bonusklacht: het hele huis stinkt nu naar aangebrande stukken vlees.
Antiklacht: morgen goed kunnen schijten.F.K.A. SuperwormJim![]()
Je ouders?quote:Op maandag 23 december 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je kunt er hooguit soep in opwarmen of zo, buiten dat zijn die pannetjes volslagen nutteloos.
![]()
Is serieus een keer gebeurd in Amerika; een poedeltje van een oudere dame was doorhet ijs gezakt en zat helemaal te bibberen toen-ie weer naar binnen gehaald werd.quote:
Oud vrouwtje dacht: "Hee, kippensoep warm je ook op in de ping, dan moet het met een poedel ook wel lukken!"
Woef, boem!![]()
En dan de boel aanklagenquote:Op maandag 23 december 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Is serieus een keer gebeurd in Amerika; een poedeltje van een oudere dame was doorhet ijs gezakt en zat helemaal te bibberen toen-ie weer naar binnen gehaald werd.
Oud vrouwtje dacht: "Hee, kippensoep warm je ook op in de ping, dan moet het met een poedel ook wel lukken!"
Woef, boem!![]()
![]()
Haha ken het verhaal maar was dat niet een kat.quote:Op maandag 23 december 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Is serieus een keer gebeurd in Amerika; een poedeltje van een oudere dame was doorhet ijs gezakt en zat helemaal te bibberen toen-ie weer naar binnen gehaald werd.
Woef, boem!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
sp3c is behoorlijjk grappig. Dit heb natuurlijk niet onder dwang gezegd.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2024 19:41:48 ]![]()
* DJMO scheldt @SwJ voor rotte vis uitquote:Op maandag 23 december 2024 19:30 schreef SwJ het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet rellen. Saar zijn jullie te lief voor
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ze had nog gewonnen ook.quote:
Net als iemand die aan boord van een vliegtuig een notenmix ging eten en zich kapot schrok toen-ie op een nootje zat te bijten.
Sindsdien staat op die zakjes notenmix een waarschuwing: "Warning! Contains nuts!"![]()
![]()
TR gezetquote:Op maandag 23 december 2024 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO scheldt @:swj voor rotte vis uit
grapjeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Only in the us of aquote:Op maandag 23 december 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze had nog gewonnen ook.
Net als iemand die aan boord van een vliegtuig een notenmix ging eten en zich kapot schrok toen-ie op een nootje zat te bijten.
Sindsdien staat op die zakjes notenmix een waarschuwing: "Warning! Contains nuts!"They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die Amerikanen zijn echt compleet nuts!quote:Op maandag 23 december 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze had nog gewonnen ook.
Sindsdien staat op die zakjes notenmix een waarschuwing: "Warning! Contains nuts!"![]()
Ja, zo'n bedrijf wil niet gesued worden voor vele miljoenen....quote:Op maandag 23 december 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze had nog gewonnen ook.
Sindsdien staat op die zakjes notenmix een waarschuwing: "Warning! Contains nuts!"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet het van toentertijd dat het een poedel was, praat ik wel over vele jaren geleden.quote:Op maandag 23 december 2024 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ken het verhaal maar was dat niet een kat.
Kan zijn dat er toen wel in de handleiding terecht gekomen is dat je er geen honden in mag opwarmen, en dat vervolgens iemand de poes er in geflikkerd heeft?![]()
Maar dat is toch een compliment voor hem?quote:Op maandag 23 december 2024 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO scheldt @:swj voor rotte vis uit![]()
![]()
wow.quote:Op maandag 23 december 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dat is toch een compliment voor hem?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja snap ik niet, de deur was toch op slot.quote:Op maandag 23 december 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Och tering, heeft iemand vergeten de ophaalbrug omhoog te trekken?
SwJ, bloedlul!!!Hee kree!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 23 december 2024 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja snap ik niet, de deur was toch op slot.
Volgens mij zit er nu een kree-vormige gat in de deur.![]()
ik begin onderhand al beetje lijp te worden van de standaard kerstmuziek op de radio
Nouja niet dat het de rest van het jaar veel beter is, maargoed.
Wat luisteren jullie eigenlijk als je radio luistert?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zo. Voor mijn ouders gekookt. Koffie gedronken. En nu ga ik euhhhhh:')![]()
jaa kaasfonduequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Topicreeks: Radio 49quote:Op maandag 23 december 2024 19:44 schreef kree het volgende:
ik begin onderhand al beetje lijp te worden van de standaard kerstmuziek op de radio
Wat luisteren jullie eigenlijk als je radio luistert?![]()
Ik luister naar JOE radio. Oldies.quote:Op maandag 23 december 2024 19:44 schreef kree het volgende:
Wat luisteren jullie eigenlijk als je radio luistert?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 23 december 2024 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo. Voor mijn ouders gekookt. Koffie gedronken. En nu ga ik euhhhhh
Bolken?![]()
![]()
Als 4 jaar niet meer.quote:Op maandag 23 december 2024 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Draai je nog weleens?![]()
tips. ga ze ff opslaan morgen.
Ik vind die radio shows opzich nog wel leuk in de ochtend met beetje gelul er tussen door.
Maar switch na 9 uur meestal over naar radio 2 eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Dat geklets hoeft van mij niet.quote:Op maandag 23 december 2024 19:46 schreef kree het volgende:
tips. ga ze ff opslaan morgen.
Ik vind die radio shows opzich nog wel leuk in de ochtend met beetje gelul er tussen door.
Maar switch na 9 uur meestal over naar radio 2 eigenlijk.
Bij JOE wordt amper gepraat gelukkig..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Jammer. Heb zaterdag nog een show van baas Melting gechecktquote::')![]()
Ik had het hier wel op de achtergrond aan staan, maar was met andere dingen bezig.quote:Op maandag 23 december 2024 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jammer. Heb zaterdag nog een show van baas Melting gecheckt![]()
![]()
nou voor mij hoeft het niet de hele dag idd. maar ok de nummers die ze draaien dan vooral.quote:Op maandag 23 december 2024 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat geklets hoeft van mij niet.
Bij JOE wordt amper gepraat gelukkig..
maar ff in de ochtend trek ik het nog wel
Do what you love, love what you do!![]()
Zo, even de oven aanzetten voor de laatste pizza salami 🍕😊Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hier ook pizza erinquote:Op maandag 23 december 2024 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, even de oven aanzetten voor de laatste pizza salami 🍕😊
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Als ik radio luister dan is het praatradio. Radio 1 of BNR.:')![]()
En qua kerstfilms is het zeker The Santa Clause, Home Alone, Die Hard enz?
Vroeger had je om één of andere reden met kerst altijd Olivier B. Bommel en Tom Poes met Zwelgje de zwelbast.![]()
![]()
zit ff first dates te kijken. Humor wel weer dan. echt die net een maand geleden uit elkaar zijn gegaan......
Mss moet ik er eens aan meedoen, zou vast kijkcijfer hit zijn
Ja dat kan maar dar heb ik geen zin meer in, dat geklets. Het leidt ook best af.quote:Op maandag 23 december 2024 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als ik radio luister dan is het praatradio. Radio 1 of BNR.
Vroeger wel had ik altijd BNR op.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doen!quote:Op maandag 23 december 2024 19:50 schreef kree het volgende:
zit ff first dates te kijken. Humor wel weer dan. echt die net een maand geleden uit elkaar zijn gegaan......
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Alleen maar leuk als het een fail date is om welke reden dan ookquote:Op maandag 23 december 2024 19:50 schreef kree het volgende:
:')![]()
Die Hard is een super film om met kerst te kijken.quote:Op maandag 23 december 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
En qua kerstfilms is het zeker The Santa Clause, Home Alone, Die Hard enz?
Vroeger had je om één of andere reden met kerst altijd Olivier B. Bommel en Tom Poes met Zwelgje de zwelbast.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hahaha sta er niet eens heel negatief tegenover, maar dat zou groot fiasco mss wel worden (of helemaal niet)quote:
Maar dat ik dat de rest van me leven nog moet terughoren of terugzien, dat weerhoud me beetje.Do what you love, love what you do!![]()
Snape was goed!quote:Op maandag 23 december 2024 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die Hard is een super film om met kerst te kijken.![]()
![]()
Nou reken maar ja, dat blijft je lang achtervolgen.quote:Op maandag 23 december 2024 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha sta er niet eens heel negatief tegenover, maar dat zou groot fiasco mss wel worden (of helemaal niet)
Maar dat ik dat de rest van me leven nog moet terughoren of terugzien, dat weerhoud me beetje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
welk deel is je favoriet?quote:Op maandag 23 december 2024 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die Hard is een super film om met kerst te kijken.Do what you love, love what you do!![]()
ja daarom dusquote:Op maandag 23 december 2024 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou reken maar ja, dat blijft je lang achtervolgen.
Van die film? Dat hij die monitor in die liftschacht mietert, het ding uit zicht verdwijnt en dat het nog 4 seconden duurt voordat met een dikke biem het ding explodeert.quote:
En dat hij vol het vuur opent op die politieagent die wil wegrijden en "let it snow let it snow let it snow' zingt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of bedoelt hij Die Hard 1, 2, 3?quote:Op maandag 23 december 2024 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van die film? Dat hij die monitor in die liftschacht mietert, het ding uit zicht verdwijnt dat het nog 4 seconden duurt voordat met een dikke biem het ding explodeert.
En dat hij vol het vuur opent op die politieagent die wil wegrijden en "let it snow let it snow let it snow' zingt![]()
Oh, de eerste.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat is deel 1 dan ervan.quote:Op maandag 23 december 2024 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van die film? Dat hij die monitor in die liftschacht mietert, het ding uit zicht verdwijnt en dat het nog 4 seconden duurt voordat met een dikke biem het ding explodeert.
En dat hij vol het vuur opent op die politieagent die wil wegrijden en "let it snow let it snow let it snow' zingt
moet zeggen die tweede vond ik ook nog wel ok met dat vliegveld/
3 was anders.
alles erna heb ik niet meer gekeken, want toen probeerde ze er nog wat geld uit te trekken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan me echt alleen Die Hard 1 voor de geest halen.quote:
Met deel 2 werd geloof ik een buitenlandse oorlogscrimineel op een vliegveld bevrijd of zo door zijn handlangers?![]()
Nog een beetje kunnen ontspannen?quote:Op maandag 23 december 2024 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo. Voor mijn ouders gekookt. Koffie gedronken. En nu ga ik euhhhhh![]()
klopt jaquote:Op maandag 23 december 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me echt alleen Die Hard 1 voor de geest halen.
Met deel 2 werd geloof ik een buitenlandse oorlogscrimineel op een vliegveld bevrijd of zo door zijn handlangers?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Helemaal niet eigenlijkquote:Op maandag 23 december 2024 19:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen ontspannen?
deel 3 was met die neger. en stukje memorabel eruit. Simon says. en dan met een bord op lopen "I hate niggers"
Met die bom met vloeistof enzo die ontplofte als ze de raadsels niet oplosten.Do what you love, love what you do!![]()
Ja met dat vliegveld vond ik wat minder. En die 3e kan ik me niet meer herinneren.quote:Op maandag 23 december 2024 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
dat is deel 1 dan ervan.
moet zeggen die tweede vond ik ook nog wel ok met dat vliegveld/
3 was anders.
alles erna heb ik niet meer gekeken, want toen probeerde ze er nog wat geld uit te trekken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ahhhh check, die was ook wel leuk!quote:Op maandag 23 december 2024 19:59 schreef kree het volgende:
deel 3 was met die neger. en stukje memorabel eruit. Simon says. en dan met een bord op lopen "I hate niggers"
Met die bom met vloeistof enzo die ontplofte als ze de raadsels niet oplosten.![]()
![]()
Ow balen man!quote:Op maandag 23 december 2024 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Helemaal niet eigenlijk![]()
![]()
Ja volgens mij was 2 de minste.quote:Op maandag 23 december 2024 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja met dat vliegveld vond ik wat minder. En die 3e kan ik me niet meer herinneren.![]()
Ehh. Nee dat was een hele andere film. Dat was niet de Die Hard serie.quote:Op maandag 23 december 2024 19:59 schreef kree het volgende:
Met die bom met vloeistof enzo die ontplofte als ze de raadsels niet oplosten.
Oh, je hebt wel gelijk inderdaad. Dat was Die Hard: With a VengeanceAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je daar geen personeel voor?quote:Op maandag 23 december 2024 19:26 schreef SwJ het volgende:
[..]
Airfryer is inderdaad beter. Knapperiger laagje enzo. Maar een ellende om schoon te maken.![]()
![]()
ja zeker ok film welquote:. beetje meer het standaard ding, maar kon me er ook mee vermaken.
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja misschien dat het vanavond lukt. Misschien verder gaan met The Madnessquote::')![]()
Ja hopelijk werkt dat ontspannend...quote:Op maandag 23 december 2024 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja misschien dat het vanavond lukt. Misschien verder gaan met The Madness![]()
yupquote:Op maandag 23 december 2024 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehh. Nee dat was een hele andere film. Dat was niet de Die Hard serie.
Oh, je hebt wel gelijk inderdaad. Dat was Die Hard: With a Vengeance
Ruilen met 3e kerstdag bij @Dottekequote:Op maandag 23 december 2024 19:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe komt ik dan 1e kerstdag door?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hoe ver ben jij al met je 1000 posts?quote:Op maandag 23 december 2024 20:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hopelijk werkt dat ontspannend...:')![]()
Nee idd.quote:Op maandag 23 december 2024 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Eten moet makkelijk zijn, dat gedoe met die pannetjes is niks
Gewoon je blik soep in de ping![]()
![]()
Ah, koffie drinken bij Dotteke.quote:Op maandag 23 december 2024 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ruilen met 3e kerstdag bij @:Dotteke
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 23 december 2024 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ruilen met 3e kerstdag bij @:Dotteke![]()
![]()
Je ouders?quote:Op maandag 23 december 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je kunt er hooguit soep in opwarmen of zo, buiten dat zijn die pannetjes volslagen nutteloos.
![]()
1500+quote:Op maandag 23 december 2024 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij al met je 1000 posts?![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Nee idd.
Gewoon je blik soep in de ping![]()
![]()
Ongekend zegquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee. Je keek uit op een bengelende Jeroen uit het raam zeker ....quote:Op maandag 23 december 2024 19:37 schreef mascara-klodder het volgende:
sp3c is behoorlijjk grappig. Dit heb natuurlijk niet onder dwang gezegd.sinterklaaskapoentje
![]()
Serieus?quote:
Heb je nog wat anders gedaan dan fokken vandaag?
Kink.quote:Op maandag 23 december 2024 19:44 schreef kree het volgende:
Wat luisteren jullie eigenlijk als je radio luistert?![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo. Voor mijn ouders gekookt. Koffie gedronken. En nu ga ik euhhhhh![]()
![]()
Ja ik moest eerst nog ff eten, zag het ook netquote:Op maandag 23 december 2024 20:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Echt ook letterlijk mijn post
*boks* ma1ly![]()
![]()
Andere smiley!quote:Op maandag 23 december 2024 20:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Echt ook letterlijk mijn post
*boks* ma1ly![]()
![]()
Ja gewandeld nog, gegamed, youtube filmpjes gekeken en net nog langs m'n ouders geweestquote:Op maandag 23 december 2024 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Serieus?
Heb je nog wat anders gedaan dan fokken vandaag?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Laat ff weten, dan ga ik dat eindelijk eens kijkenquote:Op maandag 23 december 2024 19:50 schreef kree het volgende:
Mss moet ik er eens aan meedoen, zou vast kijkcijfer hit zijn![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
En dan nog zoveel posten??quote:Op maandag 23 december 2024 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja gewandeld nog, gegamed, youtube filmpjes gekeken en net nog langs m'n ouders geweest
Volgens mij is 100 posts per uur mogelijk als je snel bent. Maar jij doet er dus nog veel meer.:')![]()
als ik dat zou doen dan zijn jullie de eerste die het wetenquote:Op maandag 23 december 2024 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
Laat ff weten, dan ga ik dat eindelijk eens kijken
Als je wat meer in DTS rondhangt zul je merken dat dat echt peanuts voor hem is!quote:Op maandag 23 december 2024 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan nog zoveel posten??
Volgens mij is 100 posts per uur mogelijk als je snel bent. Maar jij doet er dus nog veel meer.![]()
![]()
Ik luister echt nooit meer radio.quote:Op maandag 23 december 2024 19:44 schreef kree het volgende:
Wat luisteren jullie eigenlijk als je radio luistert?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zie hem wel veel posten iddquote:Op maandag 23 december 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je wat meer in DTS rondhangt zul je merken dat dat echt peanuts voor hem is!
[ afbeelding ]
Pimp aboquote:Op maandag 23 december 2024 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan nog zoveel posten??
Volgens mij is 100 posts per uur mogelijk als je snel bent. Maar jij doet er dus nog veel meer.elke sec posten
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 december 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik luister echt nooit meer radio.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie hem wel veel posten idd![]()
![]()
Wat game jij eigenlijk.quote:Op maandag 23 december 2024 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja gewandeld nog, gegamed, youtube filmpjes gekeken en net nog langs m'n ouders geweestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog wat tellen tussendoorquote:Op maandag 23 december 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je wat meer in DTS rondhangt zul je merken dat dat echt peanuts voor hem is!
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik toch nog vaak wel, met name beetje in de ochtend als ik van huis ga en stukje moet rijden.quote:Op maandag 23 december 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik luister echt nooit meer radio.
Mis wel een beetje de ouderwetse Jensen en jan op de radio, het is allemaal zo meer "woke" nu en dat merk ik.Do what you love, love what you do!![]()
En zo kan Kaatje dus naar hartenlust door blijven bolken!quote:Op maandag 23 december 2024 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moooom
Moooom
Mooooooom
Bathroom!![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb Hogwards Legacy gekocht maar kan er niet echt inkomenquote::')![]()
De eerste week van deze maand was pas veelquote:Op maandag 23 december 2024 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie hem wel veel posten idd![]()
![]()
![]()
Nice sonyfanboy *boks*quote:Op maandag 23 december 2024 20:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laatste tijd voornamelijk Gran Turismo 7They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
![]()
Wat is je dag record?quote:Op maandag 23 december 2024 20:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
De eerste week van deze maand was pas veel![]()
Ik heb wel eens 900nogwat gehad maar toen deed ik echt niks anders dan fokken de hele dag:')![]()
Oh die vond ik in het begin echt fantastisch lekker dat Hogwarts door alsof je weer die oude harry potter games van vroeger speelt zit zelf op 90 uur maar kan niet zo goed door het einde komen dacht dat ik alles van de map gezien had zit er nog een heel beach gedeelte in het hoekje van de map verstopt met allemaal dingen die je moet verzamelen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb Hogwards Legacy gekocht maar kan er niet echt inkomenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
![]()
Ik heb echt alleen nog maar het begin gespeeld. Ben net bij zwadderich ingedeeldquote:Op maandag 23 december 2024 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh die vond ik in het begin echt fantastisch lekker dat Hogwarts door alsof je weer die oude harry potter games van vroeger speelt zit zelf op 90 uur maar kan niet zo goed door het einde komen dacht dat ik alles van de map gezien had zit er nog een heel beach gedeelte in het hoekje van de map verstopt met allemaal dingen die je moet verzamelen.:')![]()
Poe, geen idee eigk... heb ooit wel een keer het dagrecord gehad, maar dat is inmiddels al meerdere malen scherper gezet...quote:Op maandag 23 december 2024 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is je dag record?
Ik heb wel eens 900nogwat gehad maar toen deed ik echt niks anders dan fokken de hele dag![]()
Goeie keusquote:Op maandag 23 december 2024 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt alleen nog maar het begin gespeeld. Ben net bij zwadderich ingedeeld![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
![]()
Hoe hoog was dat dagrecord?quote:Op maandag 23 december 2024 20:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Poe, geen idee eigk... heb ooit wel een keer het dagrecord gehad, maar dat is inmiddels al meerdere malen scherper gezet...:')sinterklaaskapoentje
![]()
Heb als kind boek 1 t/m 4 gelezen en vond mezelf daarna te oud. Ik kon me wel die wereld goed voorstellen. Ik ga het zo wel weer ff spelenquote::')![]()
Ik ben een topic van arcee aan het zoeken waar die lijstjes in staan, want ik weet het niet meer uit m'n hoofdquote:Op maandag 23 december 2024 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe hoog was dat dagrecord?sinterklaaskapoentje
![]()
Ben wel benieuwdquote:Op maandag 23 december 2024 20:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben een topic van arcee aan het zoeken waar die lijstjes in staan, want ik weet het niet meer uit m'n hoofd
Ook wat het dagrecord is, het allerhoogste ooit:')![]()
Staat me bij dat het nu iets van 4000 isquote:Op maandag 23 december 2024 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd
Ook wat het dagrecord is, het allerhoogste ooitik zal niet meer dan 2000 gehaald hebben
![]()
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: