SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
je hebt geen TT want je was te langzaamquote:Op maandag 23 december 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
Ik had "Citroensorbet is ook groente" als TT.
Smile, it's free therapy.![]()
Ik identificeer het als groente, dat kan gewoonquote:Op maandag 23 december 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is fruitmaar wel lekker
![]()
Leuke TT Lovely loveOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Oh wat stom zegquote:Op maandag 23 december 2024 18:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Alles wordt van mij verwijderd in NWS.
Was een vermomde citroenquote:Op maandag 23 december 2024 18:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik identificeer het als groente, dat kan gewoon![]()
Krijg ook wel een beetje honger nuSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hebt geen TT want je was te langzaam![]()
![]()
![]()
Probeer het anders in [OUD]?quote:Op maandag 23 december 2024 18:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Alles wordt van mij verwijderd in NWS.![]()
Laatst wel gehad met een sausje, dan wil het nog welquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vindt het ook niet echt brocolovelyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Och, is Hema weer eens bezig geweest?quote:Op maandag 23 december 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Laatst wel gehad met een sausje, dan wil het nog wel![]()
Oh echt niet, witlof, bloemkool, wortels ( vond ik eerder ook nooit zo lekker )quote:Op maandag 23 december 2024 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind de meeste groenten niet te vreten, maar ja: wat moet, dat moet.spinazie, spruiten
Wat gemeen!! Jij mag me niet hequote:Op maandag 23 december 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, is Hema weer eens bezig geweest?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat gemeen!! Jij mag me niet heGa huilen, kreng!
![]()
Word ik al kapot getr'ed vanwege mijn gemene opmerkingen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Nog fatshamen erbovenop, geen grenzen hierquote:Koelie is een pejoratieve term voor arbeiders voor zwaar handwerk afkomstig uit Azië, voornamelijk uit China, India en Indonesië (Java).Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Yes, je mag lekker op vakantiequote:Op maandag 23 december 2024 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Word ik al kapot getr'ed vanwege mijn gemene opmerkingen?
quote:Op maandag 23 december 2024 18:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
Nog fatshamen erbovenop, geen grenzen hier![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Gewoon een kilo kali op je kale kop leggen, dan zeuren ze niet meer!quote:Op maandag 23 december 2024 18:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
Nog fatshamen erbovenop, geen grenzen hier![]()
![]()
Kijk ditquote:Op maandag 23 december 2024 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat gemeen!! Jij mag me niet he♡♡♡♡![]()
Dit is nog steeds ONZquote:Op maandag 23 december 2024 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je wenst me dood?
Rare reactie van je
Forum Opties Forumhop: Hop naar: